Моя камион е на милион и половина мили, и планирам да го карам още 15 години когато ще бъда за пенсия.
Системата е следната, стане ли на милион мили, му се прави основен ремонт на двг, ризи, бутала, лагери на коляновия вал, отиват близо $10К. След това е готов за следващия милион мили.
Другите неща са дребни проблеми, тресчотки мембрани барабани накладки, сменят се много.
Затова като се купува такъв стар камион се пита колко струва комплекта за озновния ремонт на двигателя. И колко струва труда, това да се направи.
Камиона няма максимални киломентри, срещал съм ветерани които казват че са правили трипъти основен ремонт на двг, и по две трансмисий сменили.
В такъв дълаг период мога да ти кажа кое не се сменя, това е шасито, кожусите на диференциалите кабината. Всичко друго рано или късно се сменя.