Вие мислите, че сте ударили джакпота, но се лъжете от външния вид. Ето няколко клипчета по темата на руски език.
За да разберете защо са толкова евтини.
Най-малкият ви проблем, е че КАТ не разрешават регистрация заради бели и червени мигачи.
Съществуват три вида талони:
ПМС с талон за части не може да се регистрира никъде, освен може би в Африка някъде.
МПС с чист талон струва повече от същата марка и модел в Германия и отделно дължите митни сборове при внос в ЕС -всичко е заради чистия талон.
МПС с талон за възтановяване-тук може да ви измамят по хиляда вариянта.
Търг ”Копарт” и търг „AIIA” са специализирани само за ударени, удавени, запалени, обръщани и т.н. МПС-та. Само 1% са след краш тест, обаче това е последен модел и трябва да почакате месеци за резервни части.
Другите аукциони имат други два пъти по-големи цени. Възможно е едно и също МПС да се предлага 25-30 пъти докато достигне желаната цена. Таксата за участие в Копарт е 150-250$.
Редовна врътка е манипулиране на пробега. Тук вариантите са случайно изчезване на една нула или надпис не е актуален.
Ако продавача е автоморга или МПС-то е след кражба или вандализъм липсват скъпите части. Батерията на тесла-та струва 10-15 000$ . Релетата на Мерцедес след 2014 също са търсени понеже горят често. Мониторите за БМВ, както и на всички марки под шапката на Фолксваген също са търсени и т.н.
Застрахователите най-честия собственик в Сащ гледа да се отърве преди да изтече гаранцията и да спечели дори минимална печалба.
Прекупвачите купуват ударено МПС слагат фарове, брони и ламарини набързо. После просто лепят стикери за да се спести боядисване целта е да изглежда добре на снимка при следващия аукцион.
Обърнете внимание на Копарт фадромата с вилите пренася МПС-тата или това което е останало от тях, а не се предвижват на собствен ход. Има ли ключ също е важен въпрос. Например Тесла-та без ключ, дори да сте хакер с 99% сигурност няма палене.
Гледайте на таблото дали свети лампата за възглавниците. Както в Канада и Германия с гръмнали възглавници нямаш право да се движиш или бракуване или възстановяване/ремонт на 1-на възглавница стига до 2000$ инспекцията при тех.прегледа струва оттделно до 700$ в зависимост от щата./ Челно стъкло на скъпите марки още 2000$. Възстановяването в Северна Америка е скъпо начинание. Сервиза взима 600-800$ на час и т.н.
Гледайте как са закрепени пластмасите, калниците имат ли липсващи болтове? Има ли стикери или и те са боядисани?
Как да разберете колко са ви минали? Срещу минимално заплащане може да проверите историята на вашето бъдещо или сегашно МПС. Нужен е номера на ЛОТ-а или № на рама.
Друг белег, че нещо не е наред е липсата на регистрационен № /дори само заден за някой щати/ или липсва хартиен /временен/такъв.
Най-честата измама пише „Рън енд Драйв” от „Копарт” леко са преместили напред и после са го върнали назад и американците дават заключението, че става за каране. Както се досещате това не е така винаги. Но може някоя друга предавка да е счупена. Без застраховка и рег.№ в САЩ не може да изкарат от паркинга МПС-то.
Друга измама е ударена отдолу-това е много общо казано т.е. може да е ударен картер, кожух на автоматика, диференциал, преден мост, криво шаси и т.н.
Ако гаранционния ремонт струва твърде скъпо се продават коли и джипове с недовършен ремонт-отново не знаете какво точно купувате и колко още пари, нерви и време е нужно за да стигне до движение.
За продажба се предлагат потопени или удавени МПС-та-чиста руска рулетка е това на което ще попаднеш и какви са щетите. За разлика от запалените, при които всичко е ясно.
Най-големия бандитизъм в САЩ е законен при това. Именно смяна на № на рама /когато намеря клипчето ще ви го покажа/. Целта е да се скрие лоша история. Това как и дали се регистрира извън САЩ нямям представа.
Изразявам съчувствие на собствениците на аукционни таратайки.