Камионите не са това, което бяха, за съжаление.
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 21 Ноември, 2019, 05:36:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Камионите не са това, което бяха, за съжаление.  (Прочетена 1560 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« -: Понеделник, 12 Август, 2019, 13:18:47 »
ОтговорОтговор

Сега вие ще кажете,че всичко се прави за пари и ще сте прави. Не казвам,че не трябва да има никакво развитие но поне да дават някаква смислена гаранция. Например лек автовобил, джип или даже баничарката ПроАйс на Тойота е 6год. гаранция или 200хил.км., дори при втора употреба има остатъчна гаранция. Микробус Хюндай Х350 има 5 год. гаранция или 200хил.км. При камионите само Камаз отмени гаранцията по пробег,но я ограничи до 2години-става въпрос за Евро5 с мерцедесовия двитател. При всички марки Евро 6 е калпав камион спрямо ЕЕВ при сравнение на една и същата марка. При така наречената”Голяма европеийска седмица”за камион Евро6 дават гаранция подобна на лек автомобил е най-малкото несериозно!

   Рено те щом собствен ДВГ не слагат значи прави сметка френската инжинерна мисъл къде е.За това почти фалира и Волво го спасиха. Рено леки автомобили и Волво леки нямат нищо общо с товарните и слава богу. Може би само Волво се доближава.(леки автомобили Волво е собственост на китайци и няма нищо общо с товарните) Трябва да изчистят проблемите с АддБлу-то и ще стане перфектния камион. С носталгия си спомням Ф10,Ф12,Ф16 стига 3млн. км и няма признаци за основен ремонт.
   Сканията, ако не е 9000кубикова(стига да не е композиция повече от 30-33тона общо тегло) или 8 цилиндрова другите двигатели не ми ги споменавай. Всичко е бледо копие на 3-та и 4-та серия. Може би 12778кубиковия има лъч надежда.
   Мерцедес последния читав е производство 1998год. СК-Реиндж при камионите, при леките чистия дизел пак 98-ма, при микробусите 99-та. ЦДИ е такова падение. При бензиновите също почти непрекъснато има някакви грешки в компютъра. На Мерцедес Евро 6  автоматика, който е голяма излагация. Ако композицията е над 40т. трудно стига 600-700хил. без основен ремонт или поне пълна ревизия. При автобусите 1млн.350хил. е тавана. Туризмо последния модел има друг проблем, въпреки че е само електроника и пак ту ниски ту средни обороти-без значение дали е топъл или студен.
   При Ман обратното Занрад Фабрик са направили хубави скорости и автоматик и механика. Тук проблема е ДВГ.Ман последния читав модел е Ф2000 или останала някоя друга бройка Ф2001,Ф2002,Ф2003 или ФЕ.
   Дафината всички официялни вносители дистрибутори по цял свят-там където се продава имат огромни количества на склад от Евро 6.За разлика от Волво за някой модели се чака даже половин година. Дотук добре обаче след 600 хил.км. рязко му се ускъпява потръжката и собственика му гледа да се оттърве от него. Даже българския дилър ти го дава на финансов, оперативен лизинг и гледа да ти го пробута някакси.
   Ивекото положението е подобно. Дават ти го евтин като цена на камион и после избиват разходите от сервиното обслужване и частите. За това масово на запад е камион под наем, разбира се докато изтече гаранцията.
Камионите не са това, което бяха-за съжаление и Евро6 най-големия боклук.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 12 Август, 2019, 13:18:47 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1055
Теми: 13



Активност
0.4%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 13 Август, 2019, 09:10:35 »
ОтговорОтговор

ZF а спрямо скоростите на МБ е много назад. А пък Волвото  е най от всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 13 Август, 2019, 09:10:35 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 226
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 17 Август, 2019, 15:14:02 »
ОтговорОтговор

  Мерцедес срам и позор един електронен ключ не могат да направят от Голямат Рибка до картата за палене. Тая карта беше тъпа идея още при Рено Лагуна. Автоматика на МБ не трябва да се претоварва, трябва да го чакаш часове да истине иначе основния ремонт е близо. Това е постижимо само в Англия днес направиш 450км и стига толкова. Турците даже не дават пари да се оправят софтуерно оборотите и карат така.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1055
Теми: 13



Активност
0.4%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 17 Август, 2019, 15:33:47 »
ОтговорОтговор

ZF фа изкара 360хиляди с оригиналния  съединител  , Актроса беше свален от употреба във фирмата  с оригинален съединител на 420хиляди нищо че всяка вечер съм го прегрявал поне по 3-4пъти.  Кутията на актроса е в пъти по пригодена за пълзене при маневри от тази на МАНа , за това и не изкарват дълго на хенгери .  Виж новата 14ка сложена в МАН бива , изравняват се почти.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +7/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Четвъртък, 26 Септември, 2019, 16:15:10 »
ОтговорОтговор

С носталгия си спомням Ф10,Ф12,Ф16 стига 3млн. км и няма признаци за основен ремонт.
Малките багери Акерман са с Дойц двигател. На среден и голям багер Акерман се слага същия двигател като на ВОЛВО ф-серия. Има случай дори в България брояча на моточасовете се чупи, а на двигателя нищо му няма. После стрелата на багера се къса, двигателя си е все още си работи и пита за още. Eдиния беше в София студ.град на среден багер се скъса стрелата. После собственика звънна по обява за Акерман на части някъде на другия край на България и се оказа абсолютно същия случай.
  Двуетажни автобуси Волво от края но 70-те тодини, а в последствие и автобуси Ван Хул от 80-те изкарват и по 5млн. км. без основен ремонт. Става въпрос за експлоатация по Северна и Западна Европа както и своевременно техническо обслужване. В Турция преди сменяха двигател или го рециклираха и пак караха. Сега Сетра или Мерцедес Евро 5 или Евро 6 стане ли на 1 300 000 сменят целия автобус. Ако искаш да работиш в кооперация с Фликсбус условието да се подпише договор е автобус до 4год. и до 800 000км., но не знам дали има клауза за максимални километри.
  

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!