Купени книжки (СУМПС)
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 11:24:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Купени книжки (СУМПС)  (Прочетена 12138 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Неделя, 31 Май, 2020, 23:42:48 »
ОтговорОтговор

     Често пъти шофьорите се обиждат на "купена книжка"! А когато се попита нещо за регламент 561/2006, тогава се обиждат на купена "Професионална компетентност" - това название е разговорно, а официалното е: Квалификация на водач на МПС. Това второто преди 9-10 години има някои са инвестирали 4 дни и са го изкарали, оттам насам едва ли има други освен задочно.
     Като чуя за купени книжки и все питам откъде да си купя за мен - никакво реално предложение, пак ще попитам, но по-нататък.
     Има приказка: "Книжка кола не кара!" А кое кара? На този курс (шофьорски) какво се учи? Регламент 561 - категорично НЕ. Разбира се не е забранено да си го прочете сам или на групово четене. Не е забранено, ама пък никой не го прави и това важно незнание, не влияе по никакъв начин на самочувствието при великите шофьори. Тогава на курса сигурно са чели Закона за движение по пътищата и Правилника за прилагане на Закона за движение по пътищата?! Да, ама НЕ! И обикновено колкото е по-голямо самочувствието, толкова е по-голямо НЕЗНАНИЕТО. И проблемът е не че никога не са го знаели или само забравили, а че не искат да научат. Оправданието обикновено е: - По мое време не бяха такива правилата. АЛО!!! Изменения има, но не на правилата, а там където има изменения отново НЕ ГИ ЗНАЕШ! Правилата относно предимство практически нямат изменения поне 40 години. Ето едно фундаментално правило на "дясностоящия", няма никаква промяна и важи и за тези с десен волан, както и с ляво движение. Важи при равнозначни пътища - както без никакви знаци относно предимство, така и когато има и са равностойни (със или без предимство), а при знак STOP - няма терминология с по-малко предимство пред обърнат триъгълник. А преминаване на кръстовище не е ли много опасно?

     И точно това ми е основната теза: Дали един с "изкарана" книжка и отдавна "запушени" всички "канали" за нови или припомняне на стари познания с какво е по-добър от някой купил си книжка, ама любознателен и най-вече знае, че: "Човек цял живот се учи и умира ненаучен!"
     Пълна противоположност на тези с огромно самочувствие и "милиони" километри. А тези с "милиони" километри обикновено са няколко пъти по-малко, но пък вероятно успяват да уплашат "гаргите"!

     Много също са ми "любими" тези които били учили 4 години за категория "С". Все едно са завършили средно и после са учили за бакалавър. В повечето случаи оставят впечатления, че им липсват общообразователни предмети.


     Ще цитирам мнението на мой съсед който преди много години беше директор на Професионалния учебен център в село Брестовец, за целия тогава окръг Плевен. Казваше, че има цигани без основно, но пък с усет и добре се справят с шофиране, за разлика от много образовани. И колко е важно образованието?

     Някои пък не могат да изкарат редовно курс, поради липса на образователен ценз. Има такива, нямат завършено основно (8-ми или отскоро 7-ми клас), други като мен със завършен 3-ти (също 1-ви и 2-ри), макар и трудно и далеч не от първия път. Образованието явно има значение. Нужно ли е да има образователен "праг"? При много не личи да е много висок. А най-вече пълно нежелание да се образоват за професията си: регламент 561, Правилник, елементарни познания по език или поне правилно произнасяне на населените места!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 31 Май, 2020, 23:42:48 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Юни, 2020, 10:23:05 »
ОтговорОтговор

Има една приказка,, книжка кола не кара" която доста често е самата истина.
Но всъщност тънкият момент, че доста често се предлага закупуването на шофьорски права си е продажба на смърт.
Не твърдя също, че доста с книжки получени по милост по една или друга причина са извън тази категория.
Голата истина е, че битува мнението, че с практиката човек ще се научи, което е така, но на каква цена?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Юни, 2020, 10:23:05 »

 Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #2 -: Понеделник, 01 Юни, 2020, 19:04:19 »
ОтговорОтговор

     Често пъти шофьорите се обиждат на "купена книжка"! А когато се попита нещо за регламент 561/2006, тогава се обиждат на купена "Професионална компетентност" - това название е разговорно, а официалното е: Квалификация на водач на МПС. Това второто преди 9-10 години има някои са инвестирали 4 дни и са го изкарали, оттам насам едва ли има други освен задочно.
     Като чуя за купени книжки и все питам откъде да си купя за мен - никакво реално предложение, пак ще попитам, но по-нататък.
     Има приказка: "Книжка кола не кара!" А кое кара? На този курс (шофьорски) какво се учи? Регламент 561 - категорично НЕ. Разбира се не е забранено да си го прочете сам или на групово четене. Не е забранено, ама пък никой не го прави и това важно незнание, не влияе по никакъв начин на самочувствието при великите шофьори. Тогава на курса сигурно са чели Закона за движение по пътищата и Правилника за прилагане на Закона за движение по пътищата?! Да, ама НЕ! И обикновено колкото е по-голямо самочувствието, толкова е по-голямо НЕЗНАНИЕТО. И проблемът е не че никога не са го знаели или само забравили, а че не искат да научат. Оправданието обикновено е: - По мое време не бяха такива правилата. АЛО!!! Изменения има, но не на правилата, а там където има изменения отново НЕ ГИ ЗНАЕШ! Правилата относно предимство практически нямат изменения поне 40 години. Ето едно фундаментално правило на "дясностоящия", няма никаква промяна и важи и за тези с десен волан, както и с ляво движение. Важи при равнозначни пътища - както без никакви знаци относно предимство, така и когато има и са равностойни (със или без предимство), а при знак STOP - няма терминология с по-малко предимство пред обърнат триъгълник. А преминаване на кръстовище не е ли много опасно?

     И точно това ми е основната теза: Дали един с "изкарана" книжка и отдавна "запушени" всички "канали" за нови или припомняне на стари познания с какво е по-добър от някой купил си книжка, ама любознателен и най-вече знае, че: "Човек цял живот се учи и умира ненаучен!"
     Пълна противоположност на тези с огромно самочувствие и "милиони" километри. А тези с "милиони" километри обикновено са няколко пъти по-малко, но пък вероятно успяват да уплашат "гаргите"!

     Много също са ми "любими" тези които били учили 4 години за категория "С". Все едно са завършили средно и после са учили за бакалавър. В повечето случаи оставят впечатления, че им липсват общообразователни предмети.


     Ще цитирам мнението на мой съсед който преди много години беше директор на Професионалния учебен център в село Брестовец, за целия тогава окръг Плевен. Казваше, че има цигани без основно, но пък с усет и добре се справят с шофиране, за разлика от много образовани. И колко е важно образованието?

     Някои пък не могат да изкарат редовно курс, поради липса на образователен ценз. Има такива, нямат завършено основно (8-ми или отскоро 7-ми клас), други като мен със завършен 3-ти (също 1-ви и 2-ри), макар и трудно и далеч не от първия път. Образованието явно има значение. Нужно ли е да има образователен "праг"? При много не личи да е много висок. А най-вече пълно нежелание да се образоват за професията си: регламент 561, Правилник, елементарни познания по език или поне правилно произнасяне на населените места!
Минко , не ти хващам мисълта !?! Да не твърдиш ,че опитът няма значение  Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #3 -: Вторник, 02 Юни, 2020, 00:36:26 »
ОтговорОтговор

Минко , не ти хващам мисълта !?! Да не твърдиш ,че опитът няма значение  Ъ?

     Не твърдя такова нещо, дори изобщо, ако беше цитирал конкретна част бих помислил би ли могло да се тълкува така.

     Опитът изисква време, но едно и също време при различните хора води до различно можене. Най-често се мери стаж, но колко много се лъже по тази част. Самочувствието не знам дали има ли случаи да помага, но обикновено пречи. Обикновено опит, по-точно моженето плюс самочувствието е приблизително еднакво число при всички. Ако самочувствието е на много високо ниво, почти винаги моженето е на много ниско ниво. На практика при всички хора се появява мания за величие, колко голям професионалист е станал. Това обикновено става (вече велик шофьор) от половин - една година, до две-три най-много. И към десетата година вече е редно вследствие на опит и случки да разбере, че няма велики шофьори. Така че всички които: иау, ау, яяя, онези трактористи, комбайнери, а пък аз какъв съм професионалист. То този със сигурност по горната формула не остава място за можене и е с по-малко от 10 години опит, в най-добрия случай има 10 години от придобиване на книжка. Сред рекордьор на бърза мания за величие, беше един с цели два месеца стаж и вече се справял по-добре от другите (самооценка) и "сразяващата" причина да се включи към "великите" - перфектен английски (самооценка отново), а по формулата?! Недоволстваше, че не му оценяват езиковите способността в Германия.

     Още едно основание при тези с голямо самочувствие е изкарване на "С" в преднаборна (3 месеца), а още по-тарикатско наборна (6 месеца) които се приспадат от службата в казармата. Задължително в тези школи се влизаше с връзки. Трудно е да се очаква от някой който е "побутван" да има желание за самоусъвършенстване. Само няколко месеца работа дори някой с купена книжка ще изпревари по можене някой такъв с "висок старт".
     Познавам един много добър приятел с купена "С", Асен се казва, а може би не е Асен. Ходил е на курс, обаче в някакъв ден инструкторът му се е обадил, "че се е явил на изпит и успешно го е взел". И какво да направи в този случай? Категорично при него самочувствието не изпреварва моженето и един от най-безопастните шофьори.




Има една приказка,, книжка кола не кара" която доста често е самата истина.
Но всъщност тънкият момент, че доста често се предлага закупуването на шофьорски права си е продажба на смърт.
Не твърдя също, че доста с книжки получени по милост по една или друга причина са извън тази категория.
Голата истина е, че битува мнението, че с практиката човек ще се научи, което е така, но на каква цена?

     Ники, това е копирано, изобщо не пишеш така. Нещо подобно с коронавируса, последните 30 години управляващите само крадяха, а пък тези... Появи този "страшен" вирус с очаквания "яко" да мрат хора. Изведнъж управляващите се измениха и се загрижиха за народа. Например от 3 милиарда които всички ще връщаме, раздадоха 30 милиона помощи на "свои" хора - 1%, а останалите 99?
     Загрижили се за сигурността на хората - ДА, БЕ - ДА! Поставят камери на места с малоумни ограничения на скоростта и затова се наричат "хранилки". А на "нашите" хора дори да причинят смърт след редица утежняващи обстоятелства са с условна присъда - евентуално.
     Да кажа какво е наказанието за явно много тежко нарушение: глоба 1 000 лв, един месец без книжка и три месеца спиране от движение на камиона. Едно от тях е каране в забрана или след временна (жълт знак), предишно наказание само глоба 30 лв (за първата). Преди години имаше забрана на пътя Оряхово-Мизия, някой виждал ли е какво огромно движение има в този участък (вече я няма).
     Да те питам, един изкарал шофьорски курс, минал на изпит (успешно) изкарал медицинско, БЧК и прочие, подал документи и чакаш за пластиката. Той правоспособен ли е? Племенникът ми обърна внимание, че един точно така е проверен преди да е бил получил пластиката. Наказан е с 2 годишна забрана да си я получи! Не вярвах, но наистина е така. Ти, ако нямаш точно категория "А" или "А1" за примера и те хванат да яздиш моторче Симсон Ес51 - ти си НЕПРАВОСПОСОБЕН. Възможно е да отидеш на съд по бързото производство (по Закона е така)! Почуства ли се вече УБИЕЦ? Ако не, започвай.

     Времето за издаването на документи и цената им?! Помните ли миналия век за колко време ставаха книжките? Обикновена, бърза и т.н. - два (2) дни, ако си по-любезен от сутринта за следобяд. Онова време във Великата Америка се пускаха документите и след няколко минути - готово. Чудя се дали след 20-30 години няма да е години срокът на издаване?! Цената ЛК 18 лв от преди 2-3 години, а СУМПС защо е по-скъпо? А Карта за Квалификация на водач на МПС е 85 лв?!?!?! А просто код 95 се вписва в книжката навсякъде извън България. Картата за тахографа нали всички знаят, че е най-скъпата у нас.

     Ето конкретно предложение и не съм го измислил. В много държави преди навършване на възрастта която се взима книжка, могат да управляват с придружител. Така има достатъчно време да придобият умения без особен риск. Вероятно знаеш, че в София даваха документи за работата на автобус в Градския преди (тогавашните) 21 години - сега са 24 години, но вече няма. В Германия след определено обучение във фирма на 18 години може да се управлява на територията на страната камион с ремарке или полуремарке.
     В Съединените щати, на 15 години можеш да караш кола с придружител, някакво листче не видях да има дори печати. А на бар при навършени 21.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 02 Юни, 2020, 01:40:26 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 02 Юни, 2020, 08:41:40 »
ОтговорОтговор

Ебати локумите разтягате, за да си шофьор ти трябва мислене и да прочетеш малко литература. Ама основното си е мисленето това е, ако не можеш да мислиш нищо не става от тебе.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #5 -: Четвъртък, 04 Юни, 2020, 00:00:48 »
ОтговорОтговор

Ебати локумите разтягате, за да си шофьор ти трябва мислене и да прочетеш малко литература. Ама основното си е мисленето това е, ако не можеш да мислиш нищо не става от тебе.


     Излиза, че си на подобно мнение и не от особено значение начина на придобиване. Възможно е тези които страшно държат на началните условия при които са "изкарали" книжка (кавичките са заради цитиране, а не заради омаловажаване най-често) - поради това че не са "надградили" особено много началото. Ако започнеш от малко (например закупуване на необходимите документи) и се усъвършенстваш, добре или дори по-добре е?

     За коя литература имаше предвид? Например да пише за синус на ъглите? Доста се използва при укрепване и движение. Смятам че е подходяща?!

     Дали е нормално в дадените по-долу картинки едва малцина да улучат верните отговори? Обикновено аргументите им са: имали "милиони" километри (тук кавичките намаляват десетки пъти милионите)! Обикновено верните отговори при две ППС са около 50%, при четири може да стигнат и 10%. Следва че вероятността някои от тези "милионници", но пък със самочувствие до и над небето са: 0.5х0.5х0.1х0.5=0.0125 или излиза 1/80 ще отговори или улучи и
на четирите реда за преминаване. Добре ли е за "милионници"?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* FB_IMG_1591220574182.jpg (42.13 KB, 640x480 - видяно 402 пъти.)

* FB_IMG_1591220565637.jpg (8.47 KB, 300x150 - видяно 409 пъти.)

* FB_IMG_1591220559009.jpg (50.33 KB, 1080x591 - видяно 411 пъти.)

* FB_IMG_1591220546420.jpg (38.99 KB, 779x574 - видяно 410 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #6 -: Събота, 06 Юни, 2020, 22:08:31 »
ОтговорОтговор

     Излиза, че си на подобно мнение и не от особено значение начина на придобиване. Възможно е тези които страшно държат на началните условия при които са "изкарали" книжка (кавичките са заради цитиране, а не заради омаловажаване най-често) - поради това че не са "надградили" особено много началото. Ако започнеш от малко (например закупуване на необходимите документи) и се усъвършенстваш, добре или дори по-добре е?

     За коя литература имаше предвид? Например да пише за синус на ъглите? Доста се използва при укрепване и движение. Смятам че е подходяща?!

     Дали е нормално в дадените по-долу картинки едва малцина да улучат верните отговори? Обикновено аргументите им са: имали "милиони" километри (тук кавичките намаляват десетки пъти милионите)! Обикновено верните отговори при две ППС са около 50%, при четири може да стигнат и 10%. Следва че вероятността някои от тези "милионници", но пък със самочувствие до и над небето са: 0.5х0.5х0.1х0.5=0.0125 или излиза 1/80 ще отговори или улучи и
на четирите реда за преминаване. Добре ли е за "милионници"?
Минко ! Айде спри с глупостите !
Разбирам те , съчуствам , ама направо тровиш атмосверата бе човек  Тъжен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #7 -: Неделя, 07 Юни, 2020, 13:06:45 »
ОтговорОтговор

Минко ! Айде спри с глупостите !

     Глупости? А-а-а, картинките! Как можеше да ме "ковнеш" с верни отговори на 4-те картинки и четящите да се усъмнят, че едва 1/80 могат да отговорят (изчисленията може да са грешни и знаменателят да е по-голям).


Разбирам те , съчуствам , ама направо тровиш атмосверата бе човек  Тъжен


     Благодаря за разбирането, благодаря за съчувствието! И...? От толкова благодарност щях да забравя да попитам: какво разбираш и какво съчувстваш?

     Виж как цепя цитатите и на думи, ако се налага. Обичам да съм ясен, възможно е защото трудно "зацепвам" намеци. Въобще не ми е притеснено от това другият пол си служи с такива похвати.

      Не разбрах какво печеля от разбиране и съчувствие? Ако например имаше някой живееш в Италия и ми обясни: както си вървят хората и падат на улицата покосени от коронавирус! А тези които са ги "виждали" вече са взели парите и не биха "видели" без нов паричен превод. Важното е, че откак "яко" върлува вирусът телевизията излъчва на 100% истина. Е па, оттам ще се информираме като не познаваме очевидци.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #8 -: Неделя, 07 Юни, 2020, 14:05:32 »
ОтговорОтговор

     Глупости? А-а-а, картинките! Как можеше да ме "ковнеш" с верни отговори на 4-те картинки и четящите да се усъмнят, че едва 1/80 могат да отговорят (изчисленията може да са грешни и знаменателят да е по-голям).
Нито имам намерение да ти се връзвам , нито съм пък длъжен .  Смотан
Щом като 32 ГОДИНИ ( само международни) я работя тая работа ,значи имам някаква представа как се прави ,а провокациите си ги пускай за дечурлигата ..
Цитат

     Благодаря за разбирането, благодаря за съчувствието! И...? От толкова благодарност щях да забравя да попитам: какво разбираш и какво съчувстваш?
Разбирам , че си " наранена душа " и като че ли страдаш от липса на внимание ..това разбирам . Уроците по физика и химия няма нужда според мен да са в шофьорския форум, по добре обясни на децата правилния начин на разкачване на ремарке , да не вземе да се пребие някой .
 п.с. Извинявам се за изпускането на нерви !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #9 -: Неделя, 07 Юни, 2020, 20:38:17 »
ОтговорОтговор

Нито имам намерение да ти се връзвам , нито съм пък длъжен .  Смотан
Щом като 32 ГОДИНИ ( само международни) я работя тая работа ,значи имам някаква представа как се прави ,а провокациите си ги пускай за дечурлигата

Не искам да влизам в ролята на арбитър, но съм сигурен, че дори и някой с 33-годишен стаж ще се обърка при даване отговори на "картинките".
Дори нямаш представа колко много "дългогодишни" шофьори (дори и в "международното") не знаят елементарни неща.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #10 -: Неделя, 07 Юни, 2020, 20:51:30 »
ОтговорОтговор

Админ ,обясни моля те каква е целта на картинките  Ъ???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #11 -: Понеделник, 08 Юни, 2020, 02:01:10 »
ОтговорОтговор

Нито имам намерение да ти се връзвам , нито съм пък длъжен .  Смотан
Щом като 32 ГОДИНИ ( само международни) я работя тая работа ,значи имам някаква представа как се прави ,а провокациите си ги пускай за дечурлигата

     Много е важно да се уточнява, кой и от колко. Най-малкото се ориентираме за какъв да го смятаме. Един си не е сложил "инж." пред името и как да разбера, че бил много образован и умен. Друг не сложил 32 години и как да разбера, че има 32 години от придобиване (поне това) на правоспособност. А пък "32 години само международно"?! Тези с много големите стажове обикновено "яко" лъжат. Но винаги има и първи път, може би този не лъже.
     От месеци има овакантени (по-добре освободени) места тук, за длъжност - "велики шофьори". Навремето философите са обяснявали действието на атмосферното налягане, с това че Природата не търпи празно пространство. Но наистина по форумите "освобождаване" на дадена длъжност веднага се заема от следващ.

     Числото за мен е поне 10 или направо 20 г - ще значи 20 години паткопастир или паткопасящ, ще го мисля.

     Не мога лесно да сметна следния числов израз: пенсионна възраст - 32 години - 18 години (образование), струва ми се, че числото е много по-голямо от 0.

     Да предложим ли на дечурлигата явяващи се на листовки които не могат да решат конкретна, да се разкрещят: "Това е провокация и не се хващаме!"


..Разбирам , че си " наранена душа " и като че ли страдаш от липса на внимание ..това разбирам . Уроците по физика и химия няма нужда според мен да са в шофьорския форум,

     Значи, да хвана и копирам някакъв текст и го поставя тук из темите. Това нещо го наричаш със страховити думи? При споменаването на химия се сещам, че наистина нищо не съм копирал и затова да те питам в какви отношения си с веществото съставено от молекулите на: въглерод 2 атома, водород 5 атома и хидроксилна група или С2Н5ОН? Може това да е простото обяснение за сложните ти разбирания?!


по добре обясни на децата правилния начин на разкачване на ремарке , да не вземе да се пребие някой .

     Ако за някой път кажа, че от намеци не разбирам, ще го преформулираш ли. В случай че е важно - съмнява ме!



п.с. Извинявам се за изпускането на нерви !

     Ако само толкова си "изпускаха" нервите както се казва: "С мед да ги намажеш!" Съвсем нормално е както отдавна са казали: "С какъвто се събереш такъв и ставаш!" Доскоро общуваше по форумите само с разни диагнози (виждам също разбираш от тези работи), ако те не са се променили към по-добро, остава при теб да е промяната.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #12 -: Понеделник, 08 Юни, 2020, 18:25:08 »
ОтговорОтговор

     А пък "32 години само международно"?! Тези с много големите стажове обикновено "яко" лъжат. Но винаги има и първи път, може би този не лъже.
Ми питай бе Илчев ! Имаш приятел бивш ВВС , той ме познава  Намигване
Цитат
     Ако за някой път кажа, че от намеци не разбирам, ще го преформулираш ли. В случай че е важно - съмнява ме!
Не е намек , буквално е ! Направи им едно описание , на правилния начин за разкачване на полу- ремарке (мен не ме бива много с описанията ) А е важно ..вярвай ми ! Даже е по важно от формулата на алкохола  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #13 -: Вторник, 16 Юни, 2020, 23:10:57 »
ОтговорОтговор

Ми питай бе Илчев ! Имаш приятел бивш ВВС , той ме познава  Намигване

     Ицо, нали? И той е бил наблюдател за "32 години само международно" или колко умело можеш да разказваш - за кое е по-възможно да ме осведоми?

     Както и много други не правиш разлика да видиш нещо и да чуеш. Има разлика от очевидец и ушечуващ, най-малкото не съществува последната дума. А всъщност възможно е да видиш и пак да не е вярно! Имах един съкилийник Милош, той дори беше от направилите нещо, понеже затворите са пълни с невинни. Разказа ми как се прави "масов гроб" - месеци наред всички умрели хора се карат на едно място независимо от вероизповеданието. След време се викат журналисти на мястото "на случайно открит масов гроб на мюсюлмани - например" и ето добър повод да се бомбардира Сърбия.
     Често на деца е по-лесно да се обясни разликата между - чул и видял.

     Тези дни се бяхме срещнали с Асен и единствените му двама приятели по негови думи - единият съм аз и полковник Ивайло Нинджата, ядене пиене - много вода и въглерод 2, водород 5 и хидроксилна група - само че който може. По правилото: приятелите на моите приятели са и мои, вероятно и Нинджата е мой приятел. Стана въпрос за Ицо и се изказа, че го знае бегло и е много способен (Ицо, не ти) занимавал се с преводи на филми от английски и си кара "хулигански" Пежо-то, за преди години. Може да се вярва няма полза да лъже, а за "ползата" от лъженето по-долу.
     Ако някой ми каже: "32 години само международно" - без никой да го е питал. Всъщност, целта на изказването е за да прикрие непознаване преминаването през кръстовище (важно ли е?) и веднага започвам да не му вярвам!




Не е намек , буквално е ! Направи им едно описание , на правилния начин за разкачване на полу- ремарке (мен не ме бива много с описанията ) А е важно ..вярвай ми ! Даже е по важно от формулата на алкохола  Ухилен

     Мисля оттогава (повече от 8 дни) какво се опитваш да кажеш, което си означил като: "буквално". Затова се забавих (най-вероятно), дали да не помисля още малко?! Мисля, мисля, мисля - пак нищо. Я да мисля още... Явно и "буквално" не знаеш какво е? Но пък някой с: "32 години само международно" - да не знае преминаването на поне едно от трите кръстовища е доста съмнително - не само за мен!

     Но, ако погледна като някой не знаеш за какво иде реч ще си помисля: - Този (за мен), ако кара камион колко ли ремаркета е съборил на земята - поне 2-3. Ама 2-3 на година (по-добре на месец) - тук ще се наложи да се търси компромис, ако е повече време, има повече време за бели.
     Моята прехрана си изкарвам като паса патки - много интелигентни същества за разлика от много "хора". Ако някой твърди нещо друго, нека го докаже. С познания по ЗДвП, регламент 561, много е възможно и другите умения да са подобни и запълване на празнината с много приказки - на такива комфортно ли се чувстват като "тръбят", че си изкарват прехраната с шофиране, въпреки познанията и уменията?!



     Най-долу съм се опитал да онагледя написаното и защо така наречените "велики шофьори", много държат да са заобиколени от "некадърници".  Опитал съм да направя някаква числова ос, може и да стане ясно.  Не че са толкова нещо, ама "едноокият е цар на слепите"!

     Да кажем. че когато никога не е карал някой и няма книжка е някаква условна 0. Ако само е взел изпит и няма други познания е - гóла вóда! Много често уменията се измерват със стаж. Не че еднакво възприемат хората, ама поне е редно да се измерва реалното време което е работено, но доста си слагат времето от придобиване. При доста и това не им е достатъчно и лъжат още. Измерването по числовата ос се измерва като разлика, например сегашното състояние-гóла вóда и се получава колко е научил след взимане на книжка. Тези които не са научили много след взимане на книжка, много държат, че когато са взели (не купили) книжка са знаели много повече от гóла вóда и при тях е много голямо число.
     Условният пример при "пълен некадърник" е че например на такъв ще е необходимо 10 години (при условие, че се измерва във време способността) за да стане 0 и още няколко до достигане на гóла вóда.
     "Великите шофьори" за да "изпъкнат" не се сравняват с 0 или гóла вóда, а с други като "пълни некадърници". Да припомня моето становище: всеки минава през период "колко съм велик, всичко знам всичко" започва от 6 месеца (може и 2) до най-късно 2-3 години. Обаче, ако има действително 10 години стаж е нормално да внимава с хвалбите, в противен случай просто не са му верни твърденията колко стаж има!
     |Пълен некадърник| - чете се модул и практически измерва отдалеченост от 0 и е само положително число, следва че модул пълен некадърник е кадърен или пък кадърник. Но пък |велик шофьор|=велик шофьор. И за да се получи по-голямо число за "велики шофьор" е най-добре да се сравнява с по-голям некадърник. "Велик шофьор"-пълен некадърник е същото като да събереш "велик шофьор" с модул на |некадърен шофьор|. С тези прости математически операции се вижда защо толкова неистово се опитват "великите шофьори" да изкарат околните. За да изпъкват на фон с ниско ниво.

     Много пъти военните станали за шофьори се спрягат като такива. И дори въобще не се опитват да разделят частта с шофирането и го изкарват пълен некадърник отвсякъде в живота. АЛО?!  Къде е офицер къде си ти? Един съученик Сорен, колко зле караше - много, много. И на 42 години стана професор! АЛО?! Сорен е некадърник ли? Много добър приятел Петко, доцент преподава астрономия в ФФ на СУ. Колко пъти ходи на изпит за книжка и твърдеше, че понеже не си плаща не може да го вземе. На около 40 доста неща са трудни, особено, ако ти е трудно. АЛО?! И Петко ли е некадърник?

     Има разбира се много способни, но те не се хвалят по форуми или паркинги!!!
     

     П.П.1: Да не вземете всички "велики" шофьори да "настръхнете"?! Спокойно, не съм ловец на "велики" шофьори (кавичките нали знаете защо са?). Но има няколко с които сме в дългогодишни отношения и тях имам предвид. Разбира се много настоятелните могат да се включат, независимо дали са пенсионери и изобщо са или не са!

     П.П.2: Чувате ли, че някой непрекъснато казва: - Ало, ало, ало! Да не би телефонните връзки да не са добре? Или въобще разговорите са много трудни с някои?!

     П.П.3: Пак стана дълго и голямо, но не колкото "стажът" на "героите".

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Числова ос.png (18.9 KB, 2618x984 - видяно 160 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #14 -: Сряда, 17 Юни, 2020, 08:27:04 »
ОтговорОтговор

Илчев! Тотално си изтрещел . Може да напишеш на младите момчета ( такива предимно четат тук и не смеят да вземат думата ,да не ги подложиш на унищожителната се дедуктивна критика ) как да не влизат в затвора. Като не казваш как се разкачва ремарке , кажи им какво да си проверяват сутрин като станат ..
АЛО !!!Тук е шофьорския форум, професорския е оттатък .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!