Абсолютно същото е и сега! Напатил си се вече с тия камиони, защо ти е да се зафащаш наново? Голяма краста са тези камиони. Тези кравопийци спедициите ги въртят тез товари през 5 ръце. Онзи ден един познат взе да ми се жалва той частник от 7 години има Ман хенгер, пътува, само в България и много рядко Гърция.....предлагат му курс 840 км....товариш-изминаваш 420км, деня свърши.....на другия ден разтоварваш/товариш и отново 420км наобратно 2ри ден...3ти ден трябва и да разтовариш.....за 880лв , товар 25 тона...така, обяснява ми 500лв нафта, на него, като шофьор си слага 3 надници по 80лв, защото камиона може да си е негов, но той си го кара и трябва и семейство да храни...и така, 500+240=740....880-740=140лв, от тия 140лв трябва да се плати и пътни такси, и остатъка ще остане кяра на чорбето. Колега по горе курса София-Регенсбург, за 1100лв ти го дадох, като пример, защото е истина.....на опашката на Видин миналата есен се заприказвах с колега и той ми каза, че безмозъчния му началник го взима тоя курс, само и само да го качи камиона на вътрешно в EU. Скандинавия, ама къде по точно...едно е Германия-Швеция, друго е Дания-Норвегия-Швеция?