• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Спарта транс лоджистик и Транс ко лет

Започната от celestrial, Петък, 04 Септември, 2020, 12:13:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

celestrial

Здравейте, колеги.
Искам да ви обърна внимание на две фирми, работещи в Пловдив и Пазаджик - едната я държи съпругата Елка Сеферинкина, другата е на мъжа - Спас Сеферинкин. Та, работих за Транс ко лет всичко на всичко пет дни, които не са ми платени вече над два месеца. Обещанията бяха 60 лв/ден за камион, договорът на минималната заплата и самото плащане става на седмица. Да, ама не, въпросната седмица изтече и като отидох да ги питам в петък, какво аджеба става с парите, ми казаха, че "банката била затворила по-рано", та другата седмица в петък накуп щели да ги дават. И не съм само аз така изгорял, много некоректни, действат само с посредници - по една кокошка на 20-20 и нещо години, седяща на бюро и мислеща са за диспечер, която не носи отговорност за нищо, не знае нищо, особено свързано с плащането. А за автопарка - мили Боже: два от трите буса гаснеха в движение, като видят баир и на няколко пъти ме изправяха на нокти пред сериозна опасност. Камионите и за автоморга не стават - вратите не се отварят, да не говорим за прозорците, всичко вътре е изпочупено, гумите са от миналото хилядолетие и скоростите бавни/бързи се сменят с две голи жици, защото "копчето не работи". Кошмар, та стойте далече от тези две химери.

celestrial


Boroman21

Аз като търся аботодател първо го питам за автопарка защото какъвто му е автопарка такъв му е и манталитета.Ако манталитета му е мръсем , неподържан и архаичен то така ще бъде и отношението и заплащането.

Boroman21


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Boroman21 - Петък, 04 Септември, 2020, 20:51:57
Аз като търся аботодател първо го питам за автопарка защото какъвто му е автопарка такъв му е и манталитета.Ако манталитета му е мръсем , неподържан и архаичен то така ще бъде и отношението и заплащането.

     Съвсем основателни са вътрешните глоби за "мръсна кабина". В конкретния случай тези неща са могли да бъдат видяни преди започването и да се прецени дали са нормални. Твърдението: "сервизно поддържани камиони" и реалнато им техническо и хигиенно състояние биха могли да са фрапиращо различни.
     Обратното поверяване на скъпа композиция на основание - сладки приказки колко много е карал и колко много разбира. Съвсем не рядко разликата може да бъде до този ще му е първият камион след учебния, освен ако и курсът е бил предимно задочен и тогава ще му е съвсем първи. Изпит при постъпване изглежда като единствен вариант. Разбира се изпитът не бива да включва въпроси от правилата за движение и текущият регламент за управление и време за почивки, иначе - почти няма да има преминал.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Hristo Lishev

Колега celestrial, какви са тези фирми от Андерсеновите приказки, дето сменят бързи бавни с жицата накъсо, вътрешно в България ли кара, вътрешно в Пазарджик ли... Какво ме направИхте вие мене... ???

celestrial

Става дума за една гробница Мерцедес, не знам от коя петилетка е. Караше го колега, който ме вози два дни от София /където моя камион трябваше да седи на ГОПЕТ, за да не гори нафта до Пазарджик/ до така наречения гараж в Пз. Та, камионът на колегата кара само вътшрено в Бг, с аналогов тахограф е, но тахошайба не е видял през последната година.
На лоста за скоростите е имало едно... копче. Сега го нямаше и стърчаха два броя жици, оголени в краищата. За да мине на бързи скорости, като електротехник, допира жиците една до друга, рита съединителя и о, чудо, вече се движим с над 40 км/ч.
Вратата от страната на пасажера не можеше да се отвори отвътре, нито един прозорец не можеше да се сваля /но поне бяха вдигнати за през зимата/, вътре миришеше на стадо цигани лятно време, закопчалката на колана беше изкъртена направо, огледалото от същата врата - на пасажера, просто го нямаше, мисля, че е излишно да продължавам.
Не е за разправяне, колега.

ХАХО

Цитат на: celestrial - Събота, 05 Септември, 2020, 14:05:38
Става дума за една гробница Мерцедес, не знам от коя петилетка е. Караше го колега, който ме вози два дни от София /където моя камион трябваше да седи на ГОПЕТ, за да не гори нафта до Пазарджик/ до така наречения гараж в Пз. Та, камионът на колегата кара само вътшрено в Бг, с аналогов тахограф е, но тахошайба не е видял през последната година.
На лоста за скоростите е имало едно... копче. Сега го нямаше и стърчаха два броя жици, оголени в краищата. За да мине на бързи скорости, като електротехник, допира жиците една до друга, рита съединителя и о, чудо, вече се движим с над 40 км/ч.
Вратата от страната на пасажера не можеше да се отвори отвътре, нито един прозорец не можеше да се сваля /но поне бяха вдигнати за през зимата/, вътре миришеше на стадо цигани лятно време, закопчалката на колана беше изкъртена направо, огледалото от същата врата - на пасажера, просто го нямаше, мисля, че е излишно да продължавам.
Не е за разправяне, колега.


Ужас колега! Не мога да повярвам, че има такива фирми с такава техника!

ХАХО