DAF 2022 XF, XG, XG+
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 23:15:43 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: DAF 2022 XF, XG, XG+  (Прочетена 3913 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Неделя, 12 Юни, 2022, 00:01:05 »
ОтговорОтговор

    Видеа:

http://youtu.be/OZ5eraB20qA

http://youtu.be/FbHA1emtZoM


Ново поколение DAF камиони - XF, XG, XG+ - Start the Future

Европейската комисия въведе нови разпоредби за масите и размерите на (товарните автомобили с цел да разшири границите по отношение както на намаляването на емисиите CO2), така и на пътната безопасност и комфорта на водача. DAF е първият от европейските производители на камиони, който представи ново поколение камиони с атрактивен и много аеродинамичен дизайн, използвайки допълнителната свобода, предлагана от новите разпоредби. Производителят от Айндховен обещава водеща в класа горивна ефективност, безопасност и комфорт на водача и затова, смята че новото поколение на DAF ще е играч, който ще промени правилата на играта.

Ново поколение DAF камиони - XF, XG, XG+ - Start the Future

Новото поколение XF се отличава с изцяло нов дизайн на кабината с удължение от 160 мм отпред, което осигурява отлична аеродинамична форма, а тя допринася значително за по-нисък разход и по-ниски емисии на CO2. Кабината на новия XF e разположена със 75 мм по-ниско в сравнение с XF Super Space Cab и Space Cab. Подобрена видимост благодарение на голямото предно стъкло, новата форма на страничните огледала и странично стъкло във вратата на пътника. Въпрешната височина в кабината на новия XF е между 1900 и 2075 мм, в зависимост от това къде е застанал водачът.

Ново поколение XG и XG +
В допълнение към XF, DAF представи XG и XG +, създавайки нов пазарен сегмент от най-висок клас, който се възползва максимално от новите правила за масите и размерите. Освен удължението отпред от 160 мм и двата водещи модела разполагат с не по-малко от 330 мм допълнителна дължина в задната част на кабината. Това създава несравнимо пространство за работа, живот и сън. Кабините на XG и XG+ са разположени със 125 mm по-високо от новото поколение XF. Подът не е изцяло равен, но пък това осигурява лесен достъп само с 3 стъпала и чудесна позиция за сядане за отлично директно виждане.

Интериорът на кабината DAF XG предлага вътрешна височина не по-малко от 1 980 до 2 105 мм и – благодарение на удължението в задната част – огромно вътрешно пространство.
Новият XG + превъзхожда всеки камион на пазара, що се отнася до вътрешното пространство. Вътрешната височина в кабината предлага впечатляващите 2220 мм. Моделът XG + е най-модерният модел на DAF, предлагащ най-високо ниво на комфорт и простор на живот, които са уникални в цялата индустрия. DAF е известен с големия си обем на своята Super Space Cab и въпреки това DAF XG+ има 14% повече обем от нея – 12,5 м3 доскоро беше немислимо като обем на кабината на европейски камион.

     Източник:
https://turbotrucks.bg/start-the-future-xf-xg-xgplus/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 2.jpg (72.44 KB, 650x430 - видяно 252 пъти.)

* 05.jpg (181.13 KB, 1000x520 - видяно 249 пъти.)

* 01.jpg (132.24 KB, 1000x667 - видяно 242 пъти.)

* 03.jpg (104.72 KB, 1000x667 - видяно 250 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 12 Юни, 2022, 00:01:05 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 19 Юни, 2022, 19:57:24 »
ОтговорОтговор

Чудесно изглеждат. Карал съм DAF XF, но беше само 410 к.с. и тежките товари го задъхваха прекалено много. Иначе като комфорт ми харесваше.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 19 Юни, 2022, 19:57:24 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #2 -: Понеделник, 20 Юни, 2022, 00:05:49 »
ОтговорОтговор

    Доскоро приказката беше: кабина и само това. В Дискордиа има такива (най-евтините), близък приятел работещ там беше много скептичен относно двигателите. Но са със "стряскащо" ниска норма - 21 литра плюс 310 милилитра на тон. Вероятно само "най-великите" шофьори могат да я постигнат? Не и нормалните. Сещам се за "най-великия" по собствено самооценка,,,,,,,,,,,, с "милиони" километри,,,,,,,,, за него всички шофьори са: крадци, некадърници и пияници! Преди време се хвалеше, че стрували ми се в BOMEX с DAF, XF му е горял 18,2 литра на 100 км, тежко и планиско. Шефовете не бързайте да се радвате, същият се хвалеше, че седмично продава по 500-600 литра - поне на 45 на 100 км, го докарва. Може и да бъркам, зависи колко кара седмично. Скоро обясняваше как в испанската Трота е правил половин милион годишно на двойка, предполагам за 10 месеца, 50 хиляди месечно общо и 25 хиляди всеки. Какво пречи да обяви, че прави по 35 хиляди месечно и 8-9 хиляди седмично. Тогава по зареждане ще гори 25 на 100 км и 600 литра у джоб. И не се хвалеше много, че не можел този ДАФ да мине под ниски мостове - вероятно вече знае подходящата скорост?!

     Впечатленията са: по-дълга е композицията влекач с полуремарке за някои кабини с 16, дори срещах и 26 сантиметра от стандарта 16,50 метра. Има възможност шофьорската седалка да се завърта и стъкло ниско долу на дясната врата за "сляпата зона" и прибираща се дясна седалка - както се видя на клипа. Чистачките са вече само две, може да показва натоварването на първия мост, дори когато е на ресорно окачване, пултът за възглавниците може да се поръча да управлява и ремаркето - неща които рядко се срещат при други марки. Осветлението вътре и отвън е изцяло светодиодно, има варианти с огледала, с камери и огледала и камери едновременно. Много удобно са поставили куплунг за запалка до предното стъкло и така кабелите за захранване на навигация не минават половината кабина. Това са удобства за навигацаджиите. Обаче сега се замислям, ами тези където не ползват навигация - атласаджиите? Дали е помислено за тяхното удобство? Често се справят стотици пъти по-зле от приказките им!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 21 Юни, 2022, 00:23:41 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!