Теория на относителността, ама съвсем малко
Форум на българските шофьори
Неделя, 29 Януари, 2023, 17:12:46 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Теория на относителността, ама съвсем малко  (Прочетена 842 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1758/-321
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1837
Теми: 102



Активност
2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Сряда, 16 Ноември, 2022, 04:11:02 »
ОтговорОтговор

    Вече сме 8 милиарда, първата ни мисъл е, че сме много. Хубаво е да се понамали, нали? Явно чудесно е да се започне от нормалните хора, вярно плащат данъци и издържат все още малцинството от различни и паразитни мангали. Но пък роптаят, недоволстват имат ценности, включително и патриотични. Жените отдавна ги еманципираха и рядко се размножават, въпреки че са много "умни" и "поставят" всеки мъж на място.

     В една държава, в която едва 10% говорят английски я превръщат във втората по населени говорещи английски - Индия 150 милиона.
     Най-голямата страна говореща испански е САЩ. Може би са около 70 милиона.


     Относително е за тролеите. Ако преди 10 години можеше да се придобие правоспособност на 18 години. А да не говорим за мнението на големи специалисти, с малко познания, малко интелект, най-общо малко можещи - шофьори на тролеите, въобще не са шофьори. Категория можеше да бъде почти самостоятелна обозначаваше се "Ттб", "подаряваха" към нея категория "М" и не малко от каращите тролеи са били само с нея. Може би много под 10%, но реално съществуващи.
     Сега едва ли има промяна на тези "великите", колко не са шофьори. Ама документално и официално са много променени. Караш първо "В" поне 18 години, после "С" на 21, с възможност и за 18 години, после "D" на 24 години и поне 2 години стаж със "С". След изминаване на този път, чак тогава се кара курс за тролей и евентуално завършване с вписването срещу категория "D" с код 103. И какво се оказва, че най-сложна е тази категория и единствено може да липсва "СЕ", всички други са задължителни преди придобиването й. Ако тези с тролеите ползват и атлас, направо нямат стигане. Нали помните, че имам глобуси за повече държави? Това май е едно ниво над "атласаджиите". Те силно препоръчват атлас, но ако въобще са карали по атлас някога е било 8-мото чудо на света.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 16 Ноември, 2022, 04:11:02 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!