Въвеждане на ферибот/влак
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 11:37:14 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въвеждане на ферибот/влак  (Прочетена 8692 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
zezo
Младши потребител
**

Рейтинг: +14/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 51
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« -: Петък, 01 Юни, 2012, 22:19:36 »
ОтговорОтговор

Колеги,някой може ли да ми каже кога трябва да включа тахографа на ферибот.Като вляза на пристанището или като се кача на самия кораб.Чувал съм и двете версии,но незнам коя е вярната.Предварително Ви Благодаря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Живей у борчове,та да те помнят хората....
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 01 Юни, 2012, 22:19:36 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #1 -: Сряда, 30 Януари, 2013, 15:25:13 »
ОтговорОтговор

Колеги,някой може ли да ми каже кога трябва да включа тахографа на ферибот.Като вляза на пристанището или като се кача на самия кораб.Чувал съм и двете версии,но незнам коя е вярната.Предварително Ви Благодаря.

     Мисля, се въвежда след "качване" и започване на почивката. На разпечатка излиза  "-----(знак)-----". От този знак до тръгването е времето прекарано на ферибот. Въвежда се само "начало". При тръгване, автоматично минава в нормален режим.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 30 Януари, 2013, 15:25:13 »

 Активен
grants
Потребител герой
*****

Рейтинг: +138/-42
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 506
Теми: 13



Активност
0%

Просякът с камиона


« Отговор #2 -: Сряда, 13 Февруари, 2013, 17:11:22 »
ОтговорОтговор

Незнам за вас но аз като се кача на ферито и слагам веднага нова шайба. Слизам карам си колкото ми е нужно, до сега проблеми не съм имал. Но винаги съм си пазил билетите в случай на проверка. Намигване Незнам може и да съм в нарушение ако е така моля споделете.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не всичко е пари,но всичко е с пари
kanchev59
Младши потребител
**

Рейтинг: +24/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 63
Теми: 1



Активност
0%

Уважавай себе си,за да те уважават другите.


Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 13 Февруари, 2013, 17:38:48 »
ОтговорОтговор

Колега при дигиталните тахографи знака се въвежда чак когато ти сложат "кучките" на влака.При ферибота се въвежда когато окончателно паркираш и повече няма да мърдаш,защото и при най-малкото преместване го изключваш и трябва отново да го въведеш.Не трябва да забравяш това,ако се наложи по някаква причина да преместиш.
За тахошайбите-на гърба им има място за попълване на времето прекарано на влак или фери.Но билета също се пази поне 28дена.В Италия и Франция ми го искаха и него.Лек път на всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Живота е обидно кратък- днеска те има а утре те няма, затова живей кратко, но луксозно!
grants
Потребител герой
*****

Рейтинг: +138/-42
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 506
Теми: 13



Активност
0%

Просякът с камиона


« Отговор #4 -: Сряда, 13 Февруари, 2013, 17:51:21 »
ОтговорОтговор

Още неса ми искали билетите от фери никъде. Но пък незнаех че трябва да се пазят 28дни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не всичко е пари,но всичко е с пари
borgir1111
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 23
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 13 Февруари, 2013, 18:40:54 »
ОтговорОтговор

Когато спреш на паркинга на порта приключваш работния ден.Като тръгваш да се качваш имаш out начало и се качваш,като спреш out край и пак край държава и даваш въвеждане автомобил, ферибот.Досега out не го ползвах ,но говорих с колега минал професионална компетентност в Италия и той ми обясни за какво се ползва out.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
chefolini
Младши потребител
**

Рейтинг: +31/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Вторник, 12 Март, 2013, 14:15:38 »
ОтговорОтговор

Когато спреш на паркинга на порта приключваш работния ден.Като тръгваш да се качваш имаш out начало и се качваш,като спреш out край и пак край държава и даваш въвеждане автомобил, ферибот.Досега out не го ползвах ,но говорих с колега минал професионална компетентност в Италия и той ми обясни за какво се ползва out.

...Абсолютно точно!
   Само ще добавя че паузата докато сте били на порта (преди да се качите) и тази на ферибота не трябва да е по малка от 12 часа...или казано по елементарно:Записвате си часа във който сте спрели на порта,и от този момент нататък броите 12 часа.Имате право да разбутвате,но не повече от 45минути за целия интервал от време (12 часа)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #7 -: Вторник, 12 Март, 2013, 15:47:28 »
ОтговорОтговор

Когато спреш на паркинга на порта приключваш работния ден.Като тръгваш да се качваш имаш out начало и се качваш,като спреш out край и пак край държава и даваш въвеждане автомобил, ферибот.Досега out не го ползвах ,но говорих с колега минал професионална компетентност в Италия и той ми обясни за какво се ползва out.

     За тахографите пише, че функцията OUT. Се използва за държави където не се изисква тахограф! Като се въвежда "начало" при влизане в такава държава и съответно "край", при влизане в държави попадащи в обхвата на регламент 561.
      Не разбирам, защо да е на ферибот извън обхват. След като, почивката на ферибота се признава, ако има легло и т.н.

...Абсолютно точно!
   Само ще добавя че паузата докато сте били на порта (преди да се качите) и тази на ферибота не трябва да е по малка от 12 часа...или казано по елементарно:Записвате си часа във който сте спрели на порта,и от този момент нататък броите 12 часа.Имате право да разбутвате,но не повече от 45минути за целия интервал от време (12 часа)

     Това вероятно е ЕШК?

"Член 9
1.  Чрез дерогация от член 8,  когато водач придружава превозно средство,  което е
транспортирано с ферибот или влак, и ползва нормална дневна почивка, тази почивка
може да бъде прекъсвана не повече от два пъти с други дейности с обща
продължителност не повече от един час
.  По време на такава дневна почивка водачът
следва да има достъп до койка или кушетка."

     Така пише в регламента. Иначе казано 11 (предполагам и 3+9) часа почивка можеш да я прекъснеш два пъти. Един път за качване и един път за слизане, общо до 1 час. Не се изисква 12 часа и прекъсване до 45 минути.
     Именно за това се въвежда ферибот/влак, за да се оправдае прекъсването на почивката. Желателно е и да се пази билета, в следващите 28 дена.



     На някой изисквали ли са му при проверка, да има въведено ферибот/влак, при преминаване на река Дунав? Мен ми се струва безсмислено.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
kanchev59
Младши потребител
**

Рейтинг: +24/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 63
Теми: 1



Активност
0%

Уважавай себе си,за да те уважават другите.


Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 12 Март, 2013, 16:20:27 »
ОтговорОтговор

Колега,поставя го задължително!Особено,че работиме в тази ф-ма(Ессерс) и често минаваме Дунав.Дано не те спират за проверка.Мен вече 3 пъти ме проверяват точно за това нещо.Два пъти на Враца,и един на Видин.
   Лек ден на всички зад волана.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Живота е обидно кратък- днеска те има а утре те няма, затова живей кратко, но луксозно!
6umahera
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 20
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #9 -: Петък, 08 Декември, 2017, 16:20:03 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги
Извинете ме може би за тъпото питане,но искам да попитам като се заслиза от кораба на тахографа Начало работен ден  ли се задава?
Като забравих да спомена,че след спирането на паркинга на пристанището е приключен работния ден  и е въведен фери/влак и след паркиране в кораба пак фери/влак?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #10 -: Сряда, 19 Октомври, 2022, 18:30:21 »
ОтговорОтговор

    ... Въвежда се само "начало". При тръгване, автоматично минава в нормален режим.
    Сегашните тахографи имат "край ферибот/влак", предполагам се използва и това непосредствено преди слизането. Версиите за поставянето "начало ферибот/влак" вероятно са се увеличили с временно и все повече "умници с милиони километри". Чел съм какви ли не предположения и "сигурни" неща и постоянните "имало изменения" - почти винаги няма изменения. Поставяне (начало ферибот/влак) няма как да е по-рано от качването, например на пристанището или може би още по-рано. Качваш се на кораба или влака, след приключване на маневрите се въвежда от менюто "въвеждане на автомобил" и не "начало извън обхват" (OUT), както се предполага по-горе, а съвсем естественото "начало ферибот/влак". Няма никъде "тайни писания", които са достъпни само за "великите шофьори", ама те решили да го споделят с вас - дори можете сами да го прочетете.

Здравейте колеги
Извинете ме може би за тъпото питане,но искам да попитам като се заслиза от кораба на тахографа Начало работен ден  ли се задава?
Като забравих да спомена,че след спирането на паркинга на пристанището е приключен работния ден  и е въведен фери/влак и след паркиране в кораба пак фери/влак?

     Можеш да започнеш нормалната почивката още като спреш на пристанището. Както и можеш да я прекъснеш два пъти с обща продължителност 1 час, само за качване и слизане. Вариантите са общо взето 3, почивка преди кораба и тази на кораба, почивка на кораба и след слизането и най-често почивката започва преди кораба, по време на пътуването и след слизането - общо поне 11 часа, като не участва времето за качване и слизане. Когато слизаш и си сменил държавата ще въведеш начало на държавата, ако си готов с дневната почивка можеш да си продължиш. Ако имаш още време до края на дневната почивка спираш и преди да тръгнеш за нов работен период тогава поставяш "начало на държавата". Това прекъсване на почивката е само за нормалната дневна почивка и когато имаш каюта с легло. Дори и 24 часа, при дълъг курс например Венеция - Патра е над 33 часа не са разрешени.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!