Колко е заплащането на километър/ден/час, при некадърните, кадърните и "великите"?
Форум на българските шофьори
Вторник, 27 Септември, 2022, 05:32:48 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Колко е заплащането на километър/ден/час, при некадърните, кадърните и "великите"?  (Прочетена 530 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1725/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1791
Теми: 100



Активност
1%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Четвъртък, 11 Август, 2022, 11:14:24 »
ОтговорОтговор

    Общо взето знаем какви са парите за средно кадърни, нормално кадърни и малко или много некадърни. Като пример за най-високо заплащане може да се вземат Дискордиа и Дриймс Транс от минимално 90-85 евро (със/без АДР) до 105 евро плюс за влизане в Великобритания и отделно едни 1 000 лв или подобни за започване и на още който те "довежда" и можеш да разчиташ на платен учител. Задавали ли сте си въпроса колко пари взимат "великите" обикновено по техните думи за степента на можене?
     Аз не съм, доскоро, както уж някои божи служител казват: това не бива да питаш. И аз така, смятах че е "греховно" да питам колко ли взимат спрямо некадърните.

     Онези първите (некадърници по някое мнение) може да не успява да задържи лентата за движение, да няма идея за: документи, начин на натоварване и разпределение никакви езици (българският горе-долу говоримо). Това обаче често са качества и на "великите" и много "великите". Разбрахме какво взимат обикновените и дори необикновено прости неможещи, нежелаещи.

     Колко ли повече работа биха свършили добрите и също "великите", тези последните мнения ги "уважавам", добре че много не разбирам, защото обикновено никакви качества няма, но все пак не съм наясно и може изобщо да не е така.

     Може би вършат 10% или 20% повече работа? Или два пъти или дори 10 пъти повече (с 900% повече)? Ако заплащането е на километър, например някой некадърник минава днес 500 км, съответно онзи "великият" ще мине например 5 000 км днес и хем той ще вземе пари като за квалификацията, хем работодателят като за 10.

     Да вземем да попитаме някой "велик" или направо "великият" сред "великите".

Цитат
"Jimmy Hoffa  Търся подходящата заплата ,,,,, а относно професионализма залагам 10 каси бира, че съм около 300 пъти по- професионалист от теб."

     За този, сметката ще е 150 000 км днес, ама спрямо некадърен. А май е 300 пъти по-добър от "велик", тоест май ще добавяме още една нула и ще отидат към милион и половина само днес, а и вчера и утре.
Дали, ако е на ден заплащане ще иска 300 или по-скоро 3 000 пъти дневен надник?

     Май не е толкова? Деля 120 на 85, 90, 105 и някакво малко число се получава малко повече от 1 и до 1,5 стига, нали използвам ЕЛКА. Май се е повредила, може и вирус да е хванала (като не е ваксинирана). Ще пробвам с някой евроатлантически ориентиран калкулатор. В случай че е вярно ще излезе, че от обикновен некадърник до "най-великият" сред "великите"  беше:

Цитат
"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери 06.11.2016 18: ..."

     Този един на един милиард иска само толкова?

     От дни мисля това обява ли е не е ли? Трудно ми в да реша и практиката показва, че често съм с грешна преценка.
     Ей например този като често казва, че 17-то поколение софиянец и се поправям. Инак може да си помисля, че е голям селяндур. Аз лично както съм казал - селянин поне 200 поколение. Като казва, че е много кадърен - така е. Има обръщане на камион, неуспешно минаване под мост и вероятно много други. Представяте ли си малко кадърните или некадърните по колко такива инцидента имат? Много бил по-умен и знаеш, от повечето професори по физика. И това добре го казва, че как да се сетя иначе. И други верни неща казва, че е "тъпо копеле" и "голямо лайно" - не, дори е много скромен много голямо лайно е и много тъпо копеле.

     И други казваше, че "като се знае какво е лайно и сам не би се наел на работа".

Цитат
"Такааа, първо да напиша, че не си търся работа а просто предлагам на някого, който е наясно с моментната ситуация и не се прави на тарикат капиталист. Предлагам пълен професионализъм като шофьор вътрешно в Европа или на прави курсове. Надница от 120€ нагоре,,,, тези дето си вярват, че Мунчо ще продължава да им бачка за без пари изобщо да не ми се обаждат и да не пишат тъпанарски коменти, че това било нереално !!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Ето и какви качества предлага:

Цитат
"Забавни са ми такива, които решават чии години липсват, но не ти се сърдя, споко Ъ?? Дипломи за чужди езици нямам но в училище съм учил 11 години английски, 2 години съм живял в Австрия и криво ляво се справям с немския, 11 години съм бачкал ( исках да кажа "работил" ако ти се стори невъзпитано) в Испания, френският го разбирам като ми говорят ама аз малко сричам на него ,,, италианският също не ми е непознат, фламандският също и тн ,,,,,,,,,  Не знам на кое казваш 3. Диплома за професинална транспортна дейност. /за да докажеш твърдението си, че си компетентен/ ама предполагам, че е код 95 (имам го) ,,,, Това също не мога да го разбера ,,, 4. Изпит за право управление на тежкотоварни возило.  Предполагам, че имаш предвид СУМПС за категории С+Е ,,,  и други неща не мога да разбера от комента ти ама това навярно е следствие от липсващите ми първи 7 години ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"

Бях останал с впечатление, че от тези 11 години, 4 е учил само за "С"-то. Та може да е бакалавър след средното, ама с този "голям" стаж кога е учил, че и за доктор. Ама фантазиите са позволени и често ненаказуеми.


     Лично да се посмеете, ако сте тази група:
https://www.facebook.com/groups/workfordriver/permalink/2608145839315322/


Цитат
"Ако някой търси шофер и дава надница над 110€ да ми звънне. Магнит не слагам."


Цитат
"Ако някой търси шофьор за контейнери в Антверпен да ми пише ,,,,, ако предлага под 3200€ месечно - изобщо да не ми пише !!!"


Цитат
"Светослав Георгиев  Дискордия ми предлагат 120€ надница като там и дума не може да става за магнит ,,,,,,,,"


Цитат
"Светослав Георгиев  Който трябва го е видял ,,,,,  А съм сигурен, че ако им кажа и 150€ надница за мен ще се съгласят ,,,,,,, И понеже ще попиташ как така на теб няма да ти дадат толкова а пък ти си такова профи ще ти отговоря превантивно, че ,,,,,,,,,,, абе няма да ти отговарям даже а ти си мисли квото си пожелаеш."


Цитат
"Реджеб Фейзула  Абе аз принципно под 5000€ не бачкам ама сега пускам промоция."

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 11 Август, 2022, 11:14:24 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1725/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1791
Теми: 100



Активност
1%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #1 -: Сряда, 07 Септември, 2022, 19:28:30 »
ОтговорОтговор

    На ден заплащане било супер, на километър много, много лошо. Например шофьорът взима 65 евро на ден, кара по много, товари/разтоварва по много или и двете, ама е супер. Друг бил на километър и има само каране и изкарва по 200 лв на смяна, обаче в пет денонощия прави 6 работни периода и се прибира във вкъщи - няма накъде по-лошо! Дори примерът е за средни кадърни, а други по 100 и 300 пъти по-кадърни чак ми е трудно да си представя колко много ще минат. Друг бил на твърдо за курс и това било супер. Например до Германия му дават като до Пасау, ама той ходи до Есен, Хамбург, Бремен... Ама той курсът теоретично може да е за 6 дни, обикновено 8, 9 и 10 дни и като разделиш парите на дните се получават съвсем различни числа.
     Може заплащането да е на час, ама като спрат да ти плащат да си отидеш във вкъщи. За спящи в камиона не е много изгодно. Като се плаща на километър лесно може да се раздели получената сума и да дойде колко е на ден. Само че когато камионът е минал малко, този който взима пари на ден ще получи много пари за километър, а другият няма да е много доволен. Обаче като опитам да разделя на нула, ако няма никакво движение днес и нещо не се получава. Дори чух, че делението с нула било забранено?! Нещо не ми се вярва и в България да е така? В най-лошият случай ще почерпим и ще стане.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 07 Септември, 2022, 19:28:30 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!