Най-добър шофьор на камион – вече и на ток
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 08:48:11 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Най-добър шофьор на камион – вече и на ток  (Прочетена 1257 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2216/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Четвъртък, 13 Юли, 2023, 00:09:31 »
ОтговорОтговор

Пламен Иванов отново с титла за най-добър шофьор на камион – вече и на ток

154 смели професионалисти се включиха в квалификационните кръгове на състезанието по ефективно и екологично шофиране на камиони, което тази година се проведе под името е-Driver ’23 с електрически камион Volvo.

Пламен Иванов от Плевен е победителят в първото състезание по ефективно шофиране на електрически камион в България. Той се пребори за титлата в директни елиминации с останалите девет финалисти в националния финал на седмото издание на състезанието, организирано от Volvo Trucks, което тази година се проведе под името е-Driver ’23 с изцяло електрически тежкотоварен камион.

По време на националния финал, който се състоя в долината на розите, организаторите отправиха предизвикателство към десетимата финалисти от квалификационните кръгове в страната, които трябваше да докажат своите умения в две шофирания с различни камиони, по различни маршрути, за да излъчат шампиона на България.

Трасето на състезателния камион от квалификационните кръгове, влекач Volvo FH Electric, задвижван от 3 електрически мотора с обща мощност от 490 кВт, които се равняват на 666 к.с., оборудван с бордово полуремарке Schmitz EcoFlex и гуми Goodyear Fuelmax Endurance, и натоварен с 16 тона бетонови блокове, бе две обиколки с обща дължина от 24 км и максимално време за преминаване от 26 минути, от разклона за село Ягода до пътен възел Змейово и обратно.

Втората композиция, съставена от влекач Volvo FH 500 к.с. I-save, скоростна кутия I-Shift, оборудван със самовално полуремарке Mеiller, натоварено с 16 тона филц, се движеше по маршрут с дължина от 47 км при максимално време за преминаване от 45 минути, от разклона за село Ягода, през пътен възел Змейово, до пътен възел Черганово и обратно.

Общият резултат за всеки финалист бе определен от разхода на енергия с отчитане на рекуперираната енергия и средния разход на гориво за преминаване по съответните маршрути, преобразувани в точки и при спазване на зададените максимални времена.





Пламен Иванов отново с титла за най-добър шофьор на камион – вече и на ток

154 смели професионалисти се включиха в квалификационните кръгове на състезанието по ефективно и екологично шофиране на камиони, което тази година се проведе под името е-Driver ’23 с електрически камион Volvo.

Пламен Иванов от Плевен е победителят в първото състезание по ефективно шофиране на електрически камион в България. Той се пребори за титлата в директни елиминации с останалите девет финалисти в националния финал на седмото издание на състезанието, организирано от Volvo Trucks, което тази година се проведе под името е-Driver ’23 с изцяло електрически тежкотоварен камион.



По време на националния финал, който се състоя в долината на розите, организаторите отправиха предизвикателство към десетимата финалисти от квалификационните кръгове в страната, които трябваше да докажат своите умения в две шофирания с различни камиони, по различни маршрути, за да излъчат шампиона на България.


Трасето на състезателния камион от квалификационните кръгове, влекач Volvo FH Electric, задвижван от 3 електрически мотора с обща мощност от 490 кВт, които се равняват на 666 к.с., оборудван с бордово полуремарке Schmitz EcoFlex и гуми Goodyear Fuelmax Endurance, и натоварен с 16 тона бетонови блокове, бе две обиколки с обща дължина от 24 км и максимално време за преминаване от 26 минути, от разклона за село Ягода до пътен възел Змейово и обратно.


Втората композиция, съставена от влекач Volvo FH 500 к.с. I-save, скоростна кутия I-Shift, оборудван със самовално полуремарке Mеiller, натоварено с 16 тона филц, се движеше по маршрут с дължина от 47 км при максимално време за преминаване от 45 минути, от разклона за село Ягода, през пътен възел Змейово, до пътен възел Черганово и обратно.

Общият резултат за всеки финалист бе определен от разхода на енергия с отчитане на рекуперираната енергия и средния разход на гориво за преминаване по съответните маршрути, преобразувани в точки и при спазване на зададените максимални времена.


“Изключително щастливи сме, че имахме възможността да представим Volvo FH Electric в България, да го срещнем с десетки наши клиенти и да дадем възможност на 154 водачи да изпитат в реални условия забележителния комфорт, управляемост и ефективност на камиона.  Впечатлени сме от уменията, които демонстрираха десетте финалисти на националния финал – за нас всеки един от тях е победител.“, сподели Иван Зънзов, директор продажби във Volvo Trucks България, и допълни:  „Поздравяваме Пламен, който завинаги ще бъде първият шампион на e-Driver в България, и му благодарим за отдадеността, която заедно с таланта му го класираха на първо място в това състезание.”

„Вълнението ми е огромно, а емоциите ми е трудно да опиша с думи! Благодарен съм на екипа на Volvo Trucks България, който вече 12 години организира събития с фокус към шофьорите на камиони. Това са хората, които често остават „зад кадър“ в ежедневието, но са истински професионалисти и играят съществена роля в товарния транспорт“, каза Пламен Иванов.

Церемонията по награждаването завърши с парти в чест на победителите и техните подгласници, на което неповторимият Васил Найденов създаде настроение и спомени за цял живот.

Победителят в надпреварата e-Driver ’23, Пламен Иванов, ще отпътува през октомври до Гьотеборг, родния град на Volvo, където ще има възможност да посети завода в Туве, да се запознае отблизо с историята на камионите, както и с бъдещето през погледа на Volvo Trucks. Goodyear, основен партньор в състезанието, осигури на призьорите гуми за влекачи и леки автомобили. Инициативата е част от кампанията „Заедно към нула емисии“ и стратегията на Volvo Trucks в България за устойчиво развитие и декарбонизация на транспорта.


 
   Източник:   Autobild

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* received_1705466986542174.jpeg (146.27 KB, 945x2048 - видяно 60 пъти.)

* received_1313964539525566.jpeg (212.92 KB, 2048x945 - видяно 57 пъти.)

* received_1269224777295847.jpeg (164.74 KB, 2048x945 - видяно 55 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 13 Юли, 2023, 00:09:31 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2216/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #1 -: Петък, 27 Октомври, 2023, 23:33:33 »
ОтговорОтговор

    Както бях споменал познавам се с Пламен Иванов - Барни, от сватба на съученик, а съученици и съученички колко искате. Като цяло, ученички от горните класове и студентки от долните курсове са добър вариант. Срещнах го или му звъннах и двата варианта са възможни, нали сме от един град, въпреки селският ми произход (поне 200-то поколение). Беше ми интересно как този камион е с 3 електродвигателя. Дори на автомобилите нямам представа къде и как предава движението към колелата. Веднъж питах брат му и не знаеше за камиона, а за колите ми каза: там има една Тесла върви и гледай.
     Трите двигателя въртят заедно и предават към скоростна кутия, има предавки и така нататък към диференциал и колелата.
     При колите повече нямали скоростна кутия, Порше има, а при Мерцедес електродвигателите били в колелата или там някъде, демек спестява се диференциал.
     Нали помните за камиона, че повечето ходещи на избори не помнят и две минути? Камионът е електрически, има скоростна кутия, ама е с роботизирана смяна и ако вози "говеда" то е същото като тролей. Тролеят е с доста по-голяма автономия, месеци може да се движи около жицата, а има ДВГ въртящ генератор или акумулатори като камиона. Обаче, "големите шофьори" са нетролейджии, което е противоположни на тролейджии - предполагам?! А какво е тролейджия - това не знам, а тези форумните мангали и "велики" които употребяват тази дума, не казват. Или са толкова тъпи и не схващат, че питам и наистина не знам? Та, не ми е ясно тези на електрически камион са евентуално като тролейджии, но със сигурност са като шофьори на тролеи. Имам решение или поне предложение. Добавяме педал на съединителя (в прекия смисъл, а не в често използваното). Предавките няма да се сменят автоматично, ще се сменят с голям скоростен лост. А тези скоростни кутии са без синхронизация на предавките и е необходимо изравняване на ъгловите скорости. Надявам се, тези които са родени за шофьори и въпреки това е им било необходимо 4 години само за "Це"-ту. Смяната ще става с големият лост и педала на съединителя, като се подава междинна газ или двойно амбриране. Пак педал, амбреаж, ама е в добрия смисъл. По този начин малко ще се различават електрическият камион и електрически тролей.

     Тези електрически камиони са ги разглабяли и сглабяли още знаете ли кога, тези родени за шофьори и въпреки това учили години само за това.

     Да се наблегне на добрите качества смяна на предавките, че обикновено там някъде свършват. Добре, че тахографите ги понаучиха напоследък, защото по онова време не са внимавали и обикновено им е в "мъгла". Разпределение на товара, добре, че поне няколко пъти са товарили към "милионите километри". Езици?! Има някои думи, ама често пострадват българските думи. Правил пауза, понякога ползвал кеш. Карал фриго или бокс. Превозвал карго или биг бегове. Плаща понякога порт такса или имат букинг и фикс, термин. Ако това им е силата на езиците, повечето не биха го превели на български, тези думи са обикновено и на небългарски не са.

     Запомнете: за да не приличате на шофьори на тролей - ПЕДАЛ, АМБРЕАЖ (СЪЕДИНИТЕЛ)!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 27 Октомври, 2023, 23:33:33 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!