Демонтаж-монтаж, сваляне и качване на гуми
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 15:02:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Демонтаж-монтаж, сваляне и качване на гуми  (Прочетена 3584 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Понеделник, 27 Март, 2023, 00:39:14 »
ОтговорОтговор

И аз бих се съгласил ако е завивано с динамометричен, но случая в 90% не е такъв. Обикновено се ползва 2 метра тръба и 130 кг прасе което да скача отгоре Смотан Аз ползвам за развиване това:

     Качих снимката, в случай че изчезне от сайта. Това го пишат редукторен ключ, а му казват маткап. Не знам как е правилно? Този уред е задължителен, ама май много не знаят онова което прилича на удължител, как се използва? Но, ако няма професионален гайковерт (на батерия), може да се използва и такъв за 100 лв след разхлабване с маткапа, достатъчно бързо се развива и "прилично" затяга. Затягане с тръба или динамометричен ключ е задължително. Както и проверка след 50 км (така го дават навсякъде), може и след 100 и повече. Дори след каране от няколко часа, се загрява и много по-лесно се дозатяга. Има ударни вложки които се продават, желателно е да има и размер 32 мм. Тези които наистина имат нужда е най-добре да носят въздушен (като за кола) и се взима въздух от червената лула - там е с най-голям дебит и сравнително къс маркуч. Струва ми са много по-евтини за ползване от шлауфка.


Е, малко търговския вид на джантата страда. Случвало ми се е  гайковерт( голям на въздух ) да не може да развие гайка.

     В кой случай се такова джантата? С маткапа съседната гайка поема огромна натоварване и тя губи "търговски вид".

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 5869304_105558418_big.jpg (23.57 KB, 400x400 - видяно 340 пъти.)

* Screenshot_2023-03-27-01-14-22-198_com.facebook.orca.jpg (696.17 KB, 1080x2340 - видяно 69 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 27 Март, 2023, 00:39:14 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!