И аз бих се съгласил ако е завивано с динамометричен, но случая в 90% не е такъв. Обикновено се ползва 2 метра тръба и 130 кг прасе което да скача отгоре
Аз ползвам за развиване това:
Качих снимката, в случай че изчезне от сайта. Това го пишат редукторен ключ, а му казват маткап. Не знам как е правилно? Този уред е задължителен, ама май много не знаят онова което прилича на удължител, как се използва? Но, ако няма професионален гайковерт (на батерия), може да се използва и такъв за 100 лв след разхлабване с маткапа, достатъчно бързо се развива и "прилично" затяга. Затягане с тръба или динамометричен ключ е задължително. Както и проверка след 50 км (така го дават навсякъде), може и след 100 и повече. Дори след каране от няколко часа, се загрява и много по-лесно се дозатяга. Има ударни вложки които се продават, желателно е да има и размер 32 мм. Тези които наистина имат нужда е най-добре да носят въздушен (като за кола) и се взима въздух от червената лула - там е с най-голям дебит и сравнително къс маркуч. Струва ми са много по-евтини за ползване от шлауфка.
Е, малко търговския вид на джантата страда. Случвало ми се е гайковерт( голям на въздух ) да не може да развие гайка.
В кой случай се такова джантата? С маткапа съседната гайка поема огромна натоварване и тя губи "търговски вид".