• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Volvo the Best

Започната от FH16, Събота, 09 Юли, 2011, 21:40:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Kulaksaz

Цитат на: admin - Четвъртък, 08 Септември, 2011, 20:00:35
Вчера видях два влекача, приличащи на нови. Но само минах покрай тях и нямаше нито как да ги снимам, нито да ги разгледам. Бяха току-що регистрирани и с поредни номера. И двата бяха напълно еднакви като марка и модел. Ще спестя излишната реклама, защото все пак темата е за Волво, но и двата влекача бяха с по 600 конски сили. Наистина се зарадвах, че шофьорите ще имат такава мощност на разположение. Все пак 600 к.с. е доста добре на фона на останалите камиони по пътищата. А явно причината да няма много такива Волва е в донякъде в цената. Доколкото разбрах по време на състезанието, такова Волво е с около 50% по скъпо от обикновените модели. Интересно ми е само какъв разход ще покаже при експлоатиране в реални условия.
Само да вметна, че в Германия видях известна немска марка влекач 810 к.с., който теглеше специално ремарке, натоварено с локомотив за бърз влак §влак стрела§.....
Повече уважение на пътя!!!

Kulaksaz

Повече уважение на пътя!!!

loshdancho

ЦитатСамо да вметна, че в Германия видях известна немска марка влекач 810 к.с., който теглеше специално ремарке, натоварено с локомотив за бърз влак §влак стрела§.....
Това не са серийни модели .  Има и SCANIA 850 PS но в каталога на производителя я няма . Така ,че за момента това VOLVO остава най-мощния камион  в момента.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

!na

Цитат на: loshdancho - Събота, 10 Септември, 2011, 22:45:08
ЦитатСамо да вметна, че в Германия видях известна немска марка влекач 810 к.с., който теглеше специално ремарке, натоварено с локомотив за бърз влак §влак стрела§.....
Това не са серийни модели .  Има и SCANIA 850 PS но в каталога на производителя я няма . Така ,че за момента това VOLVO остава най-мощния камион  в момента.

Точно. Иначе има и 1000 hp
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

bad_kras

Цитат на: !na - Събота, 10 Септември, 2011, 22:59:10
Цитат на: loshdancho - Събота, 10 Септември, 2011, 22:45:08
ЦитатСамо да вметна, че в Германия видях известна немска марка влекач 810 к.с., който теглеше специално ремарке, натоварено с локомотив за бърз влак §влак стрела§.....
Това не са серийни модели .  Има и SCANIA 850 PS но в каталога на производителя я няма . Така ,че за момента това VOLVO остава най-мощния камион  в момента.

Точно. Иначе има и 1000 hp
Колкото и коне да са , магарето винаги ще е отпред!!!!!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

!na

Цитат на: bad_kras - Неделя, 11 Септември, 2011, 00:30:27
Колкото и коне да са , магарето винаги ще е отпред!!!!!

Не бих го нарекла "магаре", но иначе да, абсолютно прав си!
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

godji

Едно по-удобно легло да му бяха направили , и пак да си е най-мощен  :)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

admin

Цитат на: godji - Неделя, 11 Септември, 2011, 01:38:00
Едно по-удобно легло да му бяха направили , и пак да си е най-мощен  :)

Прав си! Всички наблюдаваме как се увеличават конските сили, как намаляват вредните емисии и как снижават разхода при камионите. Обаче с изключение на  една фирма, останалите се ослушват и не правят нищо в посока комфорт на водача. Като казвам комфорт, имам предвид кабина, в която поне малко да можеш да се поразходиш. А не да се чувстваш като сардела в консерва.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

!na

Цитат на: admin - Неделя, 11 Септември, 2011, 09:13:49
Цитат на: godji - Неделя, 11 Септември, 2011, 01:38:00
Едно по-удобно легло да му бяха направили , и пак да си е най-мощен  :)

Прав си! Всички наблюдаваме как се увеличават конските сили, как намаляват вредните емисии и как снижават разхода при камионите. Обаче с изключение на  една фирма, останалите се ослушват и не правят нищо в посока комфорт на водача. Като казвам комфорт, имам предвид кабина, в която поне малко да можеш да се поразходиш. А не да се чувстваш като сардела в консерва.

Е, споко де, имайте още малко търпение.  ;)
Нещата не стават с магическа пръчка, но стават и това е по-важно.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Само дорде станат дано съм още жив.


Kulaksaz

#69
Цитат на: godji - Неделя, 11 Септември, 2011, 01:38:00
Едно по-удобно легло да му бяха направили , и пак да си е най-мощен  :)
Напълно съм съгласен с теб колега. Тази сутрин не мога да се изправя от болки в кръста, а съм спал не-повече от 9 часа... Определено леглото на Волво е едно от най-неудобните!!!


Причина за редакция - правопис!
Повече уважение на пътя!!!

!na

Ехей, Хасан, 9 часа сън - та това си е лукс, бе брат  :D
На мен ако леглото ми е толкова неудобно, няма да мога да мигна...късметлия си
Болките в кръста може да имат и друг произход, ама да не навлизаме в детайли предлагам  ;)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

FH16

#71
Цитат на: Kulaksaz - Неделя, 11 Септември, 2011, 12:23:03
Цитат на: godji - Неделя, 11 Септември, 2011, 01:38:00
Едно по-удобно легло да му бяха направили , и пак да си е най-мощен  :)
Напълно съм съгласен с теб колега. Тази сутрин не мога да се изправя от болки в кръста, а съм спал не-повече от 9 часа... Определено леглото на Волво е едно от най-неудобните!!!


Причина за редакция - правопис!

Най неудобните!!!???? В сравнение? С това в къщи ли? Какви други марки автомобили си карал? И по колко часа си спал в тях? Аз когато спя 9 часа на моето легло в къщи, ме боли кръста от залежаване.

Причина за редакция - правопис!

wolves

Леглото си е кофти верно,за другото нищо не казвам ;) ;) ;),определено на Дафинка леглото е най удобно-ако иначе е кат шкодилак.Дано не ми се разсърдят дамите

!na

Цитат на: woolves - Неделя, 11 Септември, 2011, 13:00:09
Леглото си е кофти верно,за другото нищо не казвам ;) ;) ;),определено на Дафинка леглото е най удобно-ако иначе е кат шкодилак.Дано не ми се разсърдят дамите

Споко, не сме тънкообидни. Което си е право, право си е.
НО, когато се правят квалификации е добре да са точни.
Леглото в кабината на Волво от лятото на 2008 си е много удобно, моля, моля ... само не ме питайте откъде знам  :D
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Цитат на: !na - Неделя, 11 Септември, 2011, 13:04:33
Споко, не сме тънкообидни. Което си е право, право си е.
НО, когато се правят квалификации е добре да са точни.
Леглото в кабината на Волво от лятото на 2008 си е много удобно, моля, моля ... само не ме питайте откъде знам  :D

Няма да питаме, ще бъдем снизходителни и няма да допуснем да се изчервяваш. :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!