Volvo the Best
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 16:56:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 30 31 [32] 33   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Volvo the Best  (Прочетена 115418 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #465 -: Вторник, 22 Декември, 2015, 01:30:35 »
ОтговорОтговор


 Емо, има. Специалните изпълнения, както и т.н. "поръчкови" има опция за шведски.  Намигване
 А иначе съм съгласен с това за спецификацията, но не забравяй, че дървения бизнес на много места е супер печеливш и има не малко хора които могат да си го позволят. Отделно, не забравяй и факта, че го има и момента на "ефелъка" пред колегите в тези среди. Има доста такива случай ( не само в този бранш де). Могат да си го позволят определено. А и да не говорим, че дали ще му е 1500Е/месец или 1850Е , примерно, лизинга, разликата е точно никаква. Особено като взимат силни заплати. А като е и собственик е малко ... въпрос на чест работата. И престиж.
 А иначе специално шведите, за пари всичко могат да ти направят. Както на Освалд лудите изпълнения (макар и не заводски де) - Скания Торпедо кабрио  Завърти очи .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« Отговор #465 -: Вторник, 22 Декември, 2015, 01:30:35 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #466 -: Петък, 25 Декември, 2015, 14:25:13 »
ОтговорОтговор

  Така е Хино, съгласен съм с теб, наистина кефа цена няма  Усмивчица . Просто моя ментор в тоя бранш е доста практичен и прагматичен човек и ми е "промил мозъка" с времето на тема камиони и кеф и наливане на пари в не практични неща, което си е за съжаление, но такива са нещата в нашата татковина в този бранш за малките фирми. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #466 -: Петък, 25 Декември, 2015, 14:25:13 »

 Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #467 -: Сряда, 25 Май, 2016, 02:31:20 »
ОтговорОтговор

 Лично за мен, красива и яка машина, но кофти конфигурирана. Хем ще е "дърварка" със 700 коня и 16.1 л. мотор, хем е дву оска, че даже не е на редуктор.  По БДС и по каквито и да е стандарти с тази ос, все ще е лека композицията за 700 коня, т.е са си излишни. Поне  за мен така конфигуриран този камион със 700 кс си е напълно излишно "пре-напомпан" .
 Иначе австралийските изпълнение на Волво до колкото, съм прочел(до чул) си ги правят в Австралия. Както и тези на техният бранд Мак, моделите са си за техният пазар-нямат нищо общо нито с Европейското Волво, нито с американският Мак. Даже преди бях пускал подобна тема- Рено Магнум за австралийският пазар се е продавало под марката Мак Магнум с КЪМИНС двг-та. Даже има и Волво FH15 с 15 литров Къминс мотор за австралийският пазар.
 Даже и Кенуортите са си за австралийският пазар и са различни модели от американските. Имат си австралийски заводи със собствена развойна дейност.
За Фрилайнър и Устърн Стар не съм се интересувал да ли си са много по-различни от американските си събратя.
За това ме съмнява в Щвеция да правят австралийските изпълнения на Волво, поне аз така си мисля.
Въобще не е кофти конфигурирана- в Финландия общото тегло е 76 тона на 9 осна композиция!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #468 -: Сряда, 25 Май, 2016, 20:41:58 »
ОтговорОтговор

Днес попаднах на този "тест драйв" на FH12 и на този умствен проблясък (0:43):
 - Обаче, виж, върви и на по-голяма предавка, но няма да мое да взима завоите.
 Ухилен Ухилен Ухилен
 - Малии, ка е удобно с тия предавки.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bqloR-dwjP8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=bqloR-dwjP8</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #469 -: Сряда, 25 Май, 2016, 23:48:06 »
ОтговорОтговор

Въобще не е кофти конфигурирана- в Финландия общото тегло е 76 тона на 9 осна композиция!
Колега, сигурен ли си, че във Финландия закона разрешава 76 тонна композиция да бъде влачена от двуосен влекач, дори нямащ двойна редукция на главината ?
Защо аз това съм написал, че е излишно 700 коня "дърварка" с 2 оси, че даже нямаща и редукторна главина. То и в Швеция тотала на композицията мисля, че е 60 тона, т.е не си мисля, че всичко се върти по-край Европата и нейните 40 тона тотал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #470 -: Петък, 03 Юни, 2016, 13:46:07 »
ОтговорОтговор

Колега, сигурен ли си, че във Финландия закона разрешава 76 тонна композиция да бъде влачена от двуосен влекач, дори нямащ двойна редукция на главината ?
Защо аз това съм написал, че е излишно 700 коня "дърварка" с 2 оси, че даже нямаща и редукторна главина. То и в Швеция тотала на композицията мисля, че е 60 тона, т.е не си мисля, че всичко се върти по-край Европата и нейните 40 тона тотал.
В Швеция, Норвегия и Финландия е разрешено/без да е извънгабаритно/дължина 25,25м , височина 4,5 или 4,6м , а ширината си е като в цяла Европа.
  В Финландия е разрешено без да е извънгабаритно 4-осен камион/34 тона общо тегло/с 5 осно ремарке /42 тона общо тегло/. Технически е възможно композицията да е 77тонна. За да са конкурентоспособни Швеция и Норвегия също си променят законодателството в посока увеличаване.
  Конкретно в скандинавия на двуосен влекач слагат нормално 13,62м полуремарке, което има теглич. Там се прикача обикновенно двуосно ремарке/при тях е 20 тона общо тегло, а не 18/. Преди или след ферибота се разкача/за да не е надвишава 16,75м композицията на съчленено ППС/Така общо е 62-64тона някъде.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #471 -: Петък, 03 Юни, 2016, 20:10:18 »
ОтговорОтговор

Въй а тва как спира бре , тва ако му дръпнеш резко ретардера като е празен и си у долъ.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
Re:
« Отговор #472 -: Петък, 17 Юни, 2016, 15:23:07 »
ОтговорОтговор

Въй а тва как спира бре , тва ако му дръпнеш резко ретардера като е празен и си у долъ.
  Спирачната система не е стандартната за Европа, а прилича на влекач за тежки товари.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Shumaher15
Младши потребител
**

Рейтинг: +30/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 56
Теми: 3



Активност
0%

A,B,C,D,BE,CE,DE,Tк.т.,M


« Отговор #473 -: Четвъртък, 25 Август, 2016, 19:12:42 »
ОтговорОтговор

https://dizzyriders.bg/single-news/ultra-kamionyt-na-volvo-the-iron-knight

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #474 -: Вторник, 11 Октомври, 2016, 23:24:02 »
ОтговорОтговор



 Знаех, че има, но не бях виждал досега  Ухилен Смотан . Уважение за такива фенове на механиката  Готин .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* $_27.JPG (41.24 KB, 640x480 - видяно 741 пъти.)
Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #475 -: Сряда, 12 Октомври, 2016, 06:27:27 »
ОтговорОтговор

Дали е по-евтинко от аутомата?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #476 -: Сряда, 12 Октомври, 2016, 16:24:48 »
ОтговорОтговор

Обратно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
dapadgiata
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #477 -: Понеделник, 02 Януари, 2017, 09:07:59 »
ОтговорОтговор

Може ли някой да поясни с какво е по-добър камион от Сканиа или МАН например ?
Не съм карал Волво и ми е интересно ,а съм сигурен ,че има колеги дето са карали повечето марки Усмивчица
ЧНГ Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #478 -: Понеделник, 02 Януари, 2017, 11:45:48 »
ОтговорОтговор

Може ли някой да поясни с какво е по-добър камион от Сканиа или МАН например ?
Не съм карал Волво и ми е интересно ,а съм сигурен ,че има колеги дето са карали повечето марки Усмивчица
ЧНГ Усмивчица
С нищо.
Сите са едни и същи железа ,но за едни са по-удобни тези,пък за друг онези

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dapadgiata
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #479 -: Понеделник, 02 Януари, 2017, 20:34:13 »
ОтговорОтговор

така си и помислих че е  Ухилен
Жив и здрав Бриги Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 30 31 [32] 33   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!