• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Правило за сменяне на шайбата

Започната от g_dandy, Сряда, 13 Юли, 2011, 20:24:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Aйде е и са,ко ще правиш,мани беля голяма.
И как цели 3 часа укъснее тва нема как да се случи бря .
Мен ме ловиха с час застъпено и им мъцнах,че съм одил при айдукато и он ме е задържал. ;)


Бриги Магнито



dinko_68

Цитат на: Бригадира - Неделя, 11 Март, 2012, 15:08:04
И как цели 3 часа укъснее....

Мани бе,аз ли съм виновен че тук на паркинга дет сам, турнали и дискотека а то снощи кат заидваа едни моми с едни къси полички и аз се бутнах с тях вътре и до кат се усетя и то 5-6 часа заминали....ама някъде по средата беше времето за смяната на шайбата и нали на 24-я час и.....айдееееее отиде коня у реката............ ;D ;D ;D ;D ;D- шегувам се разбира се, Ми как- бях заспал а на будилника му свършила батерията и.......

Цитат на: Бригадира - Неделя, 11 Март, 2012, 15:08:04
....тва нема как да се случи бря .

и аз тъй викам ама не и ся ко шъ праяяяяя :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

dinko_68


Бриги Магнито

Значи пускай отпуска или болничен за 28 дена  ;),чиста работа иначе си отекъл.


dinko_68

Ми как да стане и туй кат сам на вътрешно и чак след месец тря са приберем.....
А дали че стане ако напишем бележката на един бял лист с химикала и сложим печату за ЧМР-тата  ??? ??? ??? ;D ;D ;D ;D

sodom

Цитат на: Бригадира - Неделя, 11 Март, 2012, 14:42:08
Верно е баце шо ли ми требваше.
Също е верно,че никога в живота си не съм го чел тоз регламент ,а и не ми е зор.
Също така забелязвам лафат ора туй било онуй било,ма ситуации триста и шейсет било то в Германия ,Англия или Испания.
Разберете господа буквално четящи всеки закон,регламент и т.н. е написан ясно ,но е предвидено да има тълкуване според дадена ситуация.
Апропо всички промени са именно с цел,че нещо е пропуснато или има проблемец некъв.

Айде със здраве вадете шайбите само на 24 часа точно и нема се плашите,тез с картите дет са магнито не е вечен има и други методи  ;)
Виж сега този регламент щеш не щеш ,ще трябва да го прочетеш ;D,ако искаш да работиш шофьор! Като изкараш курса ще си отговориш сам на всички въпроси.А за тълкуването... ,като те спре ДАИ ,няма да те пита ти как го тълкуваш закона а ще ти трясне 1000лв. акт примерно и няма да му мигне окото,ако не знаеш кое е правилно и кое не ,и как да се защитиш!Иди се оправяй с адвокати.Това всичко го изисква Европейския съюз от нас,за да ни вкарат в пътя и рано или късно ще стане ,повярвай :)

Бриги Магнито

Баце едва ли ще съм жив да прочета тоз 561 инак не ме мисли некво с ДАЙ ,а защо не и с BAG(май беха) и там сродни на тех институции,че си изтълкуваме взаимно 561 виж за нещо по некоя алинейка или членче ако ептен буквално па се ловнат или че го отнесем или па,че го мъчиме из съдилищата,но да ми разправяте,че шайба се вадила само на 24 часа е нема как да Ви повервам ,а и ме съмнява да го пише у 561 поради факта,че ви изложих пример ако този пример не Ви аресва е ви и друг.

Съскам си двойка с един колега с дръгел на шайби обаче на шело или некъде си требва да се прекачим у друг дръгел от фирмата и да си докарам остатъка от 9 -те часа като втори водач при другият колега,е моем ли си извадим шайбето или не моем,аз мислим моем,та вадим го,ма колегата ми иде точно половин час след като съм слезнал от първият дръгел е какво става мен ми се губи цел половин час на шайбето,според регламенто сигур требва да въртим на папата може би за разрешение или що.
Фи фиу стегнете се момци живота е малко сложен няма как нещата да текат точно по писан регламент да спазва се нещо,ма чак па буквално ,че ме запростите.
Апропо аз време за каране,почивки,паузи и прочее съм го учил от агенция ЕКК(Един колега каза)и те криво лево знам в общи линии за ко иде реч.


dinko_68

Цитат на: Бригадира - Неделя, 11 Март, 2012, 21:10:05
Баце едва ли ще съм жив да прочета тоз 561 инак не ме мисли некво с ДАЙ ,а защо не и с BAG(май беха) и там сродни на тех институции,че си изтълкуваме взаимно 561 виж за нещо по некоя алинейка или членче ако ептен буквално па се ловнат или че го отнесем или па,че го мъчиме из съдилищата,но да ми разправяте,че шайба се вадила само на 24 часа е нема как да Ви повервам ,а и ме съмнява да го пише у 561 поради факта,че ви изложих пример ако този пример не Ви аресва е ви и друг.

Съскам си двойка с един колега с дръгел на шайби обаче на шело или некъде си требва да се прекачим у друг дръгел от фирмата и да си докарам остатъка от 9 -те часа като втори водач при другият колега,е моем ли си извадим шайбето или не моем,аз мислим моем,та вадим го,ма колегата ми иде точно половин час след като съм слезнал от първият дръгел е какво става мен ми се губи цел половин час на шайбето,според регламенто сигур требва да въртим на папата може би за разрешение или що.
Фи фиу стегнете се момци живота е малко сложен няма как нещата да текат точно по писан регламент да спазва се нещо,ма чак па буквално ,че ме запростите.
Апропо аз време за каране,почивки,паузи и прочее съм го учил от агенция ЕКК(Един колега каза)и те криво лево знам в общи линии за ко иде реч.

Бриги, пергела у джоба ти треа да е и като слезнеш ще си цъкаш с него половин час по шайбето кат тахо ;D ;D ;D,
...шега баце,остай ги да си ги вадят на 24 точно и да тръгват не по рано 21-я час и други тем подобни интерпретацийки да си съченяват

Бриги Магнито

Цитат на: dinko_68 - Неделя, 11 Март, 2012, 21:33:05
Бриги, пергела у джоба ти треа да е и като слезнеш ще си цъкаш с него половин час по шайбето кат тахо ;D ;D ;D,
...шега баце,остай ги да си ги вадят на 24 точно и да тръгват не по рано 21-я час и други тем подобни интерпретацийки да си съченяват
Бе пауза ако требе да цъкам с точици мани,че ми се разкачи ръката.
Иначе навремето имах един колега ,къде си имаше писец у джоба и си ги рисуваше пича .

Спамим си баце из темите,че инак тъпня. ;)


dinko_68


Rammbon

Да питам нещо за шайбите.
Примерно , карам си 9 дни и си сменям и събирам шайбите. После 5 дни не се кара и кой ще ми сменя шайбите, ако возилото ми е на 200км от мен? Също ако стане така , че когато трябва да сменя шайбата по същото време карам, в движение ли трябва да я сменя или да спирам ? Макар че днес видях шайба на колега , 24 часа все едно е карал и не е сменяна поне над 48 ч и досега човека и глоба няма  а минал с тази шайба от Китен, през Попово до Враца  и Самоков и се е върнал в Габрово.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Rammbon - Сряда, 11 Април, 2012, 22:30:49
Да питам нещо за шайбите.
Примерно , карам си 9 дни и си сменям и събирам шайбите. После 5 дни не се кара и кой ще ми сменя шайбите, ако возилото ми е на 200км от мен? Също ако стане така , че когато трябва да сменя шайбата по същото време карам, в движение ли трябва да я сменя или да спирам ? Макар че днес видях шайба на колега , 24 часа все едно е карал и не е сменяна поне над 48 ч и досега човека и глоба няма  а минал с тази шайба от Китен, през Попово до Враца  и Самоков и се е върнал в Габрово.

     За пет дни, бележка. За смяна в движение, по-последните тахографи, на шейна. Тях не можеш да ги отвориш, по-старите ги отваряш, ама после писеца за скорост, не пише, докато не спреш.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

kkkvd

Смеем ли да питам един въпрос за бележките? Или не е желателно? Какво е правилото ако базата ни е в град 'А', обаче взимам камиона да го карам от град 'Б' на 500 км, примерно, щото колегата болен и не може да кара, а трябва някой да завърши курса? Има няколко варианта, ако може някой да сподели опит. Да не се изложим някъде с тия бележки.

godji

По принцип времето за което ще отидеш да вземеш камиона от т.Б се води че си на разположение ! Така че тези 500 км докато ги минеш и ще трябва да сложиш шайбата и горе долу ще е време да правиш дневна почивка ! Дремеш 11 часа и летиш ! Ако си направиш сметката за колко време ще стигнеш и си пуснеш бележката с час и дата от колкото мислиш да тръгваш може и да мине  , но според мен не трябва да е така и трябва да имаш голям късмет !Ако аз съм от ДАИ  няма да мине !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

miroslav

Мен ме глобиха преди 2 години че нямам минимум 9 часа пауза след като съм сложил тахото.А имам бележка за 7 дни.
Не всичко е пари,но всичко е с пари

loshdancho

Когато на бележката е отбелязано друго от отпуска се изисква 9часа почивка преди каране!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.