• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Правило за сменяне на шайбата

Започната от g_dandy, Сряда, 13 Юли, 2011, 20:24:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Tihomir78

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 12 Август, 2012, 14:22:05
Е са както съм го направил,требва да пуснем и две шаиби за събота и неделя и да ги чертаем отзад,а друго кво да пишем на тех,или да пишем на тая къде съм я турил да чертае почивка ???Бавно сгревам,да ме прощавате :(
В твоя случай колега така и така си пуснал шайба, на нея няма какво да пишеш на гърба. Отпред си я попълваш като всяка друга. Трите имена, тръгнал-пристигнал един и същи град, начален-краен километраж един и същ, разликата от километражите 0км. И тва е той писеца си е писал че си почивка. Следващата шайба отпред по същия начин , а на гърба започваш да пишеш от 16:30ч. и тя ти важи до 16:30 в неделя. И после трябва да пуснеш още една от 16:30 в неделя и на нея пишеш на гърба. И тя ти важи до времето когато започнеш работа и пуснеш нова шайба, примерно 8:00 понеделник.

Tihomir78


Roshko

От колега с мнооооого стаж и няколко западни езика знам това, което сподели Тихомир, обаче без никви други писаници шайби, бележки и т.н. Шайба се приключва и сменя преди да започнеш нов работен ден. Ония си разбирали колко оборота е правила шайбата в тахото ако им е нужно. Това в случай, че не можеш да предвидиш дали, кога и колко ще почиваш. Крюшо се опита да ми се заяде веднъж, ма удари на камък. С бай Джедай не съм имал взимане-даване.  
Все си мисля, обаче, че ако си я приключиш в петък и си сложиш една чиста, попълнена за събота и неделя, ще е доста по-прегледно...
Тълкуванията са за "хора", които искат да те глобят на всяка цена. При такива отърване няма!  >:(

Roshko


Tihomir78

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 12 Август, 2012, 15:00:05
От колега с мнооооого стаж и няколко западни езика знам това, което сподели Тихомир, обаче без никви други писаници шайби, бележки и т.н. Шайба се приключва и сменя преди да започнеш нов работен ден. Ония си разбирали колко оборота е правила шайбата в тахото ако им е нужно. Това в случай, че не можеш да предвидиш дали, кога и колко ще почиваш. Крюшо се опита да ми се заяде веднъж, ма удари на камък. С бай Джедай не съм имал взимане-даване.  
Все си мисля, обаче, че ако си я приключиш в петък и си сложиш една чиста, попълнена за събота и неделя, ще е доста по-прегледно...
Тълкуванията са за "хора", които искат да те глобят на всяка цена. При такива отърване няма!  >:(

Преди това и аз така ги пусках. Шайбата от петък я оставям в тахографа събота и неделя да си драска и понеделник като започна работа пускам нова като началния ми километраж съвпада с този от петък. Веднъж ме бяха спрели и ми казаха че ако нямам възможност да взема писмо, по-правилно е да пусна 2 празни шайби , даже единия ДАЙ-джия ми показа как се попълва и оттогава така си карам и не съм имал проблеми, не че и преди това съм имал  ;D ;D ;D

Бриги Магнито

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 12 Август, 2012, 15:00:05

Тълкуванията са за "хора", които искат да те глобят на всяка цена. При такива отърване няма!  >:(
Решението е бележка ма въпросните тълкователи преминават към оглед на гуми,джанти,мигачи,аптечки,триъгълници и прочее ,като в крайна сметка завършват с разхерметезирана спирачна уредба понеже кат сядаш и ставаш от седалката съска въздух.

Тва е у България орган некъв си с власт дадена му от държавата.
На такива съвсем културно им обяснявам,че съм в криза ,първо финасова и ако не фане декиш му разяснявам и психическата си криза.Поне едно в 90% от случайте на втората ми хващат вера и ми пожелават лек път. ;)


Veco

Карах 7 часа в петък  и шефа каза да оставим колите в една кооперация за до понеделник. Шайбата ми остана в тахографа и ще се изчертае поне 3 пъти до понеделник в 10 ч, като  ни закарат там. Тази начертана шайба ще трябва да я скривам или да я оставя за даяджиите? Пазим си 28-те шайби , за проверките по пътищата. Само ми кажете какво да я правя? В коша или в папката при другите ?

Tihomir78

Цитат на: Veco - Неделя, 12 Август, 2012, 16:00:30
Карах 7 часа в петък  и шефа каза да оставим колите в една кооперация за до понеделник. Шайбата ми остана в тахографа и ще се изчертае поне 3 пъти до понеделник в 10 ч, като  ни закарат там. Тази начертана шайба ще трябва да я скривам или да я оставя за даяджиите? Пазим си 28-те шайби , за проверките по пътищата. Само ми кажете какво да я правя? В коша или в папката при другите ?

Нищо няма да хвърляш, оставяш си я с другите.

Rammbon

Ето гърба на една шайба. Показано е, че могат да се карат 4 камиона с 1 шайба, но не 24 ч.
Или нещо греша?

Jack77

Бриги ще те помоля ако можеш да направиш една нагледно написана шайба отзад това от лявата страна ми е ясно това от дясната, ако може да кажеш с права линия ли се пише горе колко караш или по друг начин се бележи драсни по някоя шайба да видя моля те, защото постоянно сменям камионите в мойта фирма и събрах тесте с бележки и шайби.

Бриги Магнито

Баце нямам шайби в нас,а и читав скенер,но ето тва ако ти свърши работа......ако не свиркай ,ша се застарая повече.


Jack77

Всичко чатнах мерсаж, а стрелката за приключване на километража отзад непопълнена ли седи след като го попълваш отпред

Бриги Магнито

Цитат на: Jack77 - Вторник, 14 Август, 2012, 21:23:02
Всичко чатнах мерсаж, а стрелката за приключване на километража отзад непопълнена ли седи след като го попълваш отпред
Чуй са отпред пишеш дръгел едно километраж ,пишеш за тръгване и пишеш за свършване,но не пишеш град и дата,обръщаш шайбата и пишеш час на тръгване и километраж на тръгване и съответно на свършване,от там ако искаш трети дръгел пак пишеш час,километраж тръгнал и пристигнал,а най-накрая като ти писне от дръгели оставаш я да се врътне за почивка в некое тахо и на другият ден и фраскаш отпред дата на финала и град на финала

Рисуването е хубаво да го правиш ако имаш над час без дръгел,там си има часове и от часа теглиш една права черта до часа на заимването на дръгел.
;)


Tihomir78

Айде едно плюсче от мен за нагледната информация. Досега не знаех как се прави при няколко дръгелчета и явно съм бил в крачка  ;D

Бриги Магнито

Цитат на: Tihomir78 - Вторник, 14 Август, 2012, 22:13:45
Айде едно плюсче от мен за нагледната информация. Досега не знаех как се прави при няколко дръгелчета и явно съм бил в крачка  ;D
Айде един плюс от бацко за това,че си признаваме от дъжд на вятър.


Rammbon

Цитат на: admin - Събота, 11 Август, 2012, 19:28:01
Това си е направо за бисери. Абе как ще караш с една и съща шайба два различни камиона? Нали на шайбата пишеш номера на камиона? :D :D :D
Сега последно, с една шайба се кара само 1 камион или до 4, както е на гърба на шайбата ?

caterpillar

Бриги един плюс от мен за готиното обяснение ;)
Всеки неуспял шофьор става багерист!!!

caterpillar

Всеки неуспял шофьор става багерист!!!