Майсторство при управление на прицеп
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 11:25:02 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Майсторство при управление на прицеп  (Прочетена 32282 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Сряда, 10 Август, 2011, 22:06:52 »
ОтговорОтговор

Браво! Най-после някой да напише нещо подобно. Защото в последните няколко дни чета напътствия за шофиране със 140 км/ч, пресичане на двойна непрекъсната линия и какво ли още не.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 10 Август, 2011, 22:06:52 »

 Активен
ra4ekra4e
Младши потребител
**

Рейтинг: +16/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 86
Теми: 9



Активност
0%

ra4ekra4e@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Четвъртък, 11 Август, 2011, 07:21:01 »
ОтговорОтговор

Браво! Най-после някой да напише нещо подобно. Защото в последните няколко дни чета напътствия за шофиране със 140 км/ч, пресичане на двойна непрекъсната линия и какво ли още не.
Не съм само аз, другите не си го признават Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


* Видео0004.3gp (998.5 KB - свалено 212 пъти.)
Активен

Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа.....
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Четвъртък, 11 Август, 2011, 07:21:01 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #17 -: Четвъртък, 11 Август, 2011, 18:51:17 »
ОтговорОтговор

Браво! Най-после някой да напише нещо подобно. Защото в последните няколко дни чета напътствия за шофиране със 140 км/ч, пресичане на двойна непрекъсната линия и какво ли още не.
Мислех да го подмина,но не можах.
Пичове кат не ви кефим не ме четете бре,но ви молим не ми подметайте намеци из темите,не за друго ми се дразня(докачлив съм).

Към темата щом сте толкова отворени да мъцнем на сите млади колеги какво гласи член номер едно в закона на международният шофьор.
чл.1 Кабината да мине на татък ич да не ти е.(оргиналният текст е ,,,,не те е.е)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #18 -: Петък, 12 Август, 2011, 21:47:32 »
ОтговорОтговор

НАПРИМЕР
-Не забравяй, че камиона не е твой.
-Не си мисли, че си голям шофьор. Вредно е. Бъди по-скромен – справям се.
-Не спускай по инерция.
-Спазвай ограничението за максимална скорост.
-Помни, голям камион – голям зор при спирането.
-Не бързай да тръгваш, провери дали полуремаркето е закачено стабилно, с помощта на спирачките му.
-Не бързай да тръгваш, помисли и си укрепи  стабилно товара.
-Не бързай да тръгваш, провери и си осигури необходимите документи.
-Не бързай да тръгваш, преди да си набелязал маршрута и места за почивка.
-Носи си резервни кабели и маркучи за връзка влекач-полуремарке.
-Спазвай времето за почивка и управление.
-Провери каква е височината на композицията.
-Не презорвай, щади камиончето и то няма да ти създава ядове.
-Бива да се преглежда правилника периодично – не е вредно.
-Регулирай си огледалата – осигури си максимална видимост.
-Не се кара лека кола, постояно да се следи полуремаркето.
-Ползването на моторната, ретардера, ръчната на хлъзгав участък е опасно.
-Не отказвай помощ от колега, при маневри с липса или недостатъчна видимост.

-Изключително внимание при страничен вятър-има голяма опасност от излизане от пътя или влизане в насрещното движение.

















Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


* радиуси.doc (0 KB - свалено 188 пъти.)
Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #19 -: Събота, 13 Август, 2011, 21:44:18 »
ОтговорОтговор

НАПРИМЕР
-Не забравяй, че камиона не е твой.
-Не си мисли, че си голям шофьор. Вредно е. Бъди по-скромен – справям се.
-Не спускай по инерция.
-Спазвай ограничението за максимална скорост.
-Помни, голям камион – голям зор при спирането.
-Не бързай да тръгваш, провери дали полуремаркето е закачено стабилно, с помощта на спирачките му.
-Не бързай да тръгваш, помисли и си укрепи  стабилно товара.
-Не бързай да тръгваш, провери и си осигури необходимите документи.
-Не бързай да тръгваш, преди да си набелязал маршрута и места за почивка.
-Носи си резервни кабели и маркучи за връзка влекач-полуремарке.
-Спазвай времето за почивка и управление.
-Провери каква е височината на композицията.
-Не презорвай, щади камиончето и то няма да ти създава ядове.
-Бива да се преглежда правилника периодично – не е вредно.
-Регулирай си огледалата – осигури си максимална видимост.
-Не се кара лека кола, постояно да се следи полуремаркето.
-Ползването на моторната, ретардера, ръчната на хлъзгав участък е опасно.
-Не отказвай помощ от колега, при маневри с липса или недостатъчна видимост.

-Изключително внимание при страничен вятър-има голяма опасност от излизане от пътя или влизане в насрещното движение.


















+ 1

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
комбайнер
Гост
« Отговор #20 -: Четвъртък, 25 Август, 2011, 21:32:26 »
ОтговорОтговор

То се видя, че синдикат скоро няма да има, ама клуб на знаещите може да се оформи.

Въпрос:

Наближавате пътен възел тип "колело". Трябва да завиете наляво или в обратна посока. Има две ленти за пристрояване - за направо и на дясно, и за наляво. Как ще извършите маневрата?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #21 -: Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:01:31 »
ОтговорОтговор

Въпрос:
Наближавате пътен възел тип "колело". Трябва да завиете наляво или в обратна посока. Има две ленти за пристрояване - за направо и на дясно, и за наляво. Как ще извършите маневрата?

Отговор:
В зависимост от вида на превозното средство, което управлявам. Принципно ако съм с лек автомобил, нямам причина да не ползвам лентата за направо. Със съответното питане към архитекта на кръговото защо има само ленти за направо и надясно. Ако обаче съм с камион с ремарке, по закон имам право при недостатъчно място за завиване да извърша маневрата и от съседна лента.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #22 -: Четвъртък, 25 Август, 2011, 23:31:17 »
ОтговорОтговор

Въпрос:
Наближавате пътен възел тип "колело". Трябва да завиете наляво или в обратна посока. Има две ленти за пристрояване - за направо и на дясно, и за наляво. Как ще извършите маневрата?

Отговор:
В зависимост от вида на превозното средство, което управлявам. Принципно ако съм с лек автомобил, нямам причина да не ползвам лентата за направо. Със съответното питане към архитекта на кръговото защо има само ленти за направо и надясно. Ако обаче съм с камион с ремарке, по закон имам право при недостатъчно място за завиване да извърша маневрата и от съседна лента.

Ако лентите са по-тесни, карам по средата, за да блокирам нахалните "бързаци", които ми пречат да извърша маневрата, а и за да няма писане на зелени карти.
Въпроса е подвеждащ и Комбайнера иска да ни каже нещо... Давай, колега !

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

комбайнер
Гост
« Отговор #23 -: Петък, 26 Август, 2011, 16:47:27 »
ОтговорОтговор

То кат се нарисува е по лесно за формулиране, ама...

Да приемем следните условия:

1. Движим се с прицеп
2. "Колелото" е  достатъчно голямо, за да има две ленти
3. Радиусите на лентите позволяват на прицепа да се "върти" и по двете ленти
4. Колелото има 5 изхода
5. Трябва да излезем на изход 4
6. Трябва да излезем на изход 5 /обратна посока/

По вътрешната или външната лента на колелото трябва да се движим, за да извършим маневрата?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bad_kras
WWW.SBPS.EU
Потребител герой
*****

Рейтинг: +216/-106
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1020
Теми: 65



Активност
0%

Всеки живот добре преживян, е дълъг живот!


WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Петък, 26 Август, 2011, 16:53:07 »
ОтговорОтговор

Я си влизам посредата , другите се пазят и не смеят да се натискат , така си завърташ без проблем. Ами я кажи , как върви комбайна с хедъра назад?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #25 -: Петък, 26 Август, 2011, 19:02:59 »
ОтговорОтговор

Според мен, правилният и най-рисков вариант е -тръгвам в лентата за ляв завой и след преминаване на изход 3 пускам мигач  се престроявам в лентата за десен завой и завивам на дясно на изход 4 . Но през това време задължително някое к.....е ще се е набило в мъртвия ъгъл и ще го ударя...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
antoniyu
Старши потребител
****

Рейтинг: +105/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 441
Теми: 10



Активност
0%

ТЕ,искат да се съгласим с ужасяващите снимки върху


Ел. поща
« Отговор #26 -: Петък, 26 Август, 2011, 19:09:28 »
ОтговорОтговор

Я си влизам посредата , другите се пазят и не смеят да се натискат , така си завърташ без проблем. Ами я кажи , как върви комбайна с хедъра назад?

Това е и моя практика.Иначе се забил някой от дясно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.
комбайнер
Гост
« Отговор #27 -: Петък, 26 Август, 2011, 22:28:12 »
ОтговорОтговор

Колеги, благодарности за отговорите!
   Това ако беше комбайн в къра, щеше да е сложно само през некое мосте. Па и нема навалица.
  Та за прицепа и по коя лента в кръговото да се движи - и аз го правех по "правилния" начин, но стария щеше да ме бие. Викам правилника за помощ, ама той не го признава.
   По "неправилния начин" - влизам в кръговото по дясната лента, броя изходите, чета табелите и като дойде "моя", се муша в него като топче от ролетка.
   С тия отзад нямам проблеми, с тези отпред и в дясно - също. Ако не дам мигач, си чакат.
    Ако подмина изхода си правя още една "почетна" обиколка.
Лявата лента може да я ползват за изпреварване, ама поне ги виждам, ако стане зор от засичане.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #28 -: Събота, 27 Август, 2011, 01:24:19 »
ОтговорОтговор

Според мен, няма значение в коя лента си. Важното е да направиш маневрата БЕЗОПАСНО. А другите ако си искат и да те освиркват. До сега нямам инфо някой контрол да е направил забележка. Винаги може да обясниш защо си направил маневрата по този начин.
За готините въпросчета на Комбайнера предизвикващи мислене +1 !

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

комбайнер
Гост
« Отговор #29 -: Събота, 27 Август, 2011, 23:05:26 »
ОтговорОтговор

Колега SOLAR, радвам се да видя мнението ви.Темата наистина буди бая мисли. Даже "дисертацийка " може да се зафане. Ама стига толкоз.

Сега искам да попитам - "бързаците" или "нерваците" в камиони, какво кярат от това си качество в крайна сметка?

1. Време
2. Пари
3. Авторитет
4. ..........

За какви стойности става дума и дали си заслужават?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!