Много правилно,браво трактористе.
Случвало ми се е да блокира електромагнитния клапан топло-студено. Представлява голям четирипътник с три тръби завити на него излизащи от компресора, питата и радятора на фреона, на четвъртият изход е завит електромагнитният клапан.При нормална работа в студен режим (COLD) две от тръбите са топли а една ледена и сачмата за фреона е в горно положение , при блокирал клапан(естествено по закона за всеобщата гадост ще блокира само на топло) трите тръби са топли ,сачмата седи долу и на дисплея свети ,че охлажда но въпреки това хладилният агрегат грее стоката. Как се оправя - гасите агрегата и с дръжката на чука се измлатва по четрипътника един път(не с металната част-няма да проработи никога вече).
Важно:
В режим автоматик(CYCLS SENTRY) не се допускат никакви манипулации по хладилният агрегат - не се знае дали в този момент няма да запали мотора и да ви откъсне ръцете.
Ето нещо ново хладилник с флаш ,сигурно следващия модел ще хваща сам werrles мрежи.
Понеже темата нещо замра да я раздвижим малко .
FRCТехнически преглед на хладилника.Макар да са декларира дата в горния преден ъгъл на ремаркето ,с която се оказва датата , до която е валиден никога не съм имал документи за този преглед а и по товарни пунктове никога не са ми изисквали документи за преглед на хладилника. Все пак е добре да си наблюдавате срока ,защото е грубо да отидеш да товариш с изтекъл преглед.
Щора с агрегат
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=879.0