• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Хладилни превози

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:22:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Цитат на: heler - Вторник, 27 Март, 2012, 11:51:15
Относно цветята, фургон с агрегат само на +
Горе долу почва да ми се изяснява разликата между -хладилник за месо и за цветя:
За месо:
-Темп. минус 20С
-Изолация 80мм по стандарта на БМД
-В определени случай  греди в стените и тавана за да носят  окаченият товар.
Имаше нещо от стандарта  за поддържане на темп. като време при изгасен мотор (тъй нареченият AТР).
За цветя:
-По-тънка и слаба изолация.
-Наличието на падащ борд в определени модификации.
-Етажи в ремаркето за по-голяма вместимост .
-Агрегат с "по-малък" температурен диапазон.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

heler

Казвали са ми за един колега дето кара цветя и е с фургон дрехарка, с агрегат, вероятно е с по малка изолация, за инфо карат само двойки до Белгия или Холандия и обратно, на третия ден сутринта са в България

heler


loshdancho

Един от най-експресните превози са цветята, поне от това което съм виждал(на ферибота  Бари-Игуменица).
Не се спазваше нищо , дори се хвърляха шайби.
Направи ми впечатление това , че  хладилника е на 2 етажа и е пълен с колички.
Но не ми е минавало през ум да се заглеждам в агрегата и  изолацията.
В ф-ма Кари-Кар имаше даже хладилник хенгер с агрегат само на 380V с огромен генератор въртян от мотора на камиона.
Както за ремаркето  така и за камиона отиваше кабел с 380V, той също беше  за цветя но с темп макс -5С.
Но цветя не се возеха с него и тогава си мислех , че колегите се бъзикат  за цветарските хладилници, защото нямаше такъв товар  във фирмата за возене.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

    Специализирани цветарски камиони вероятно се използват в Холандия, Италия, изобщо - страни изнасящи отрязани от корена цветя. От Испания съм возил многократно с обикновено хладилно ремарке, цветя в саксии за Лидъл - Франция, подредени на колички-етажерки на колелца. Не е имало някакви специални изисквания, а транспортната температура е 10-12 гр.

loshdancho

Разбира се ,че цветята може да се возят и в хладилник за месо даже , щом може да поддържа исканата температура и събира стоката  .
Но не съм споменал , че камиона (хенгера) беше към 100-110куб/м джамия.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

popov74

Здравейте,
по повод снимката на 7-осната композиция: дължина 25.25м товар до 35т нето. Такива имаше в фирмата до нас, возят сирене Швеция–Норвегия
Лек път на всички.

loshdancho

Е тука имаш +1 за информацията.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

popov74

Благодаря ;)
и забравих да допълня, че и четирите оси са завиващи. Правят "пета" по лесно от прицепа ???

loshdancho

#38
Подобна цигания беше и в Гърция на "Лаханагора" (борсата)  В Атина, Някой ходил ли е там скоро ...дали си е все още така.


И един въпрос от мен :
- Как стоят нещата с цистерна фриго? Какво се вози и как се кара(експлоатира)?

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MB Actros

Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после  както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили  и на  дизел и на ток.

loshdancho

Каква е зададената температура, каква е температурата на стоката, постепенно ли сваляш термостата  с един два градуса или от веднъж задаваш точната температура,
При +15 няма да включи дефрост.
Той включва от 6/10 градуса., До тогава сваляй постепенно температурата през час с един градус и изчаквай сам да обърне на топло и да потече вода.
По някой път когато замръзне питата може да мине и половин час докато  я размръзне с дефрост.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

MB Actros

Караме  шоколади на +14 +16 градуса директно задавам температурата и го включвам, на термометъра показва +18гр.Ще пробвам както каза да я сваля постепенно,но ми е чудно защо на дизел него прави.

loshdancho

Я загледай посоката на въртене на ремъците...
Да няма обърната фаза и да върти на обратно.
Знам глупаво звучи...но при старите хладилници и сатрите щепсели има такава вероятност.
Не знам при новите дали може.
Чакай малко..
Шоколад...
За какво ти е дефрост на шоколад? В него няма влага.
Няма да потече вода никога!
Нормално е да се чува щракане -затваря клапата и после обръща на топло.
На ток няма да изключва...щом си обръща на топло и студено не го пипай.
Проблема е че ти отива на студено и не обръща  а изстудява....
Звъни на майстор да ти каже какво да правиш.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

vaskoto

#43
Цитат на: MB Actros - Вторник, 01 Май, 2012, 14:30:42
Здравейте колеги,карам хладилник с агрегат Кариер и имам един проблем.Като е на дизел работи безупречно,включва изключва прави дефрост всичко е нормално,но като го включа на ток стига зададената температура +15градуса не изключва а почва да ги реди ту топло ту студено не иска да прави дефрост и така примерно един час и после  както каза Данчо става ад отива на -5 -10 градуса давам ръчно дефрост светва лампата но не разкрежава.Чува се някакво щракане и това е.
П.П. Данчо този клапан където казваш да го чукнем с дръжката на чука той не работили  и на  дизел и на ток.


Колега аз дърпам кариер максима 1300,не прави дефрост защото няма лед,вижте темп.датчици. Попринцип до +8 агрегата не прави дефрост.

MB Actros

Отдавна оправихме проблема беше едно реле, за сега бачка перфектно.

MB Actros