• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Хладилни превози

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:22:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Питаш googole  примерно за  фирма производител  с представителство в BG(примерно Schmitz) или сервиз , взимаш тел. от сайта обаждаш се и хората ти казват,  какво се иска и какво се проверява.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Какво ли ще е толкова тежко ,че да му трябват 7-оси и да се вози в хладилник
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Don_Bazilio


Бриги Магнито



driver1

Абе не знам какво вози, ама май голям зор вижда тоя влекач когато маневрира по рампите...

loshdancho

Снимки на прясно охладено месо в хладилник. Много капризна стока  по отношение на температура и каране (люлее като цистерна)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Joro

Месото на куки е много лош товар, особено зимата е ужас .  Като разтовариш от зад е като филм на ужасите само кръв и зимата ако няма топла вода е интересно търкаш ли търкаш. Но  като го  хапнеш  ти е супер де  :D   

Lorinser

Аз се учих сега на хладилник.Освен термометъра на фригото, трябва да имаш и друг термометър в камиона, с който да премерваш ръчно температурата, който естественно го нямаше в камиона(БГ фирма е все пак).

heler

#23
Стандарта за фриго е ATP а FRC означава, че може да поддържа -20 градуса и надолу, защото има и FRB (мисля, че това беше) а това означава -10, тоест не може по ниска темп от - 10.

loshdancho

Браво много важна информация! На мен ми е било интересно , каква е разликата между хладилника за цветя и за месо (като изключа куките).
Малко ми се по изясниха нещата.
Ако дадеш инфо какво се проверява на прегледа.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

heler

Трябваше да правя такава сертификация преди нова година, но не съм стигнал дотам, офертата към беше за близо 1200 лв с ДДС, но това е цента за първа сертификация, доколкото знам за продълваване е около 500 лв, но какво точно правят не знам. А затова дали има разлика във фригото за цветя и месо, според мен няма в конструкцията на ремаркето, най-вероятно компреора не работи свалч под нулата, може би ако е така ще е по евтин, не знам, не виждам смисъл да има друга разлика

Стоян

Като чета форума и мога да кажа че поне аз научих някои нови неща и без да питам щото са споделени.Много ми е интересно да науча нещо около хладилниците че то май и там не е майтап работа а нищо не срещнах до тук.   ;D
100ЯН

Teodor

Здлавейте имате ли някаква идея кои спедиции работят с хладилни композиции ако можете да дадете сайтове телефони или адреси за товари/работа ще съм ви много благодарен .

svet4o

#28


Хладилни фургонни ремаркета и надстройки за температури от 0°C до +5°C

Шасито на ремаркето  е заварена конструкция – горещопоцинкована с две оси с независимо торсионно окачване, инерционна спирачна система, ръчна спирачка, теглич и опорно колело.   Носещата конструкция на ремаркето е стабилна и позволява експлоатация при трудни условия.

Фургона е изработен от термоизолирани панели феропласт с дебелина 60 мм бели. Свързващите профили между страничните , челен и таванен панел са алуминиеви без температурни мостове. Двойните задни алуминиеви врати са със секретно  външно заключване и  се отварят на 270 градуса. Рамката за задни врати е заварена конструкция от неръждаема стомана.  Термоизолирания под е покрит с алуминиева рифелова ламарина.

Фургонните надстройки се монтират на автомобили на шаси от лек клас -до 3,5 т, среден клас –до 18 т. и тежък  клас – 26 тона. Размерите на фургона и якостта му се определят от марката и модификацията на автомобила, върху който се монтира.

Фургонните хладилни надстройки за температури от 0°C до +5 °C са предназначени за транспорт на  месо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти и други специфични товари.
http://www.bmd-dobrich.com/bg/products/3-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D1%84%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5



Хладилни фургонни ремаркета и надстройки за температури от 0°C до -18°C


Изработката на тези ремаркета и фургонни надстройки се различава само по това, че дебелината на термоизолираните панели феропласт е 80 мм.

Хладилните фургони за ремаркета и надстройки за температурен режим от 0°C до  -18°C са подходящи за транспорт на замразени продукти.

Можете да видите повече и на:
http://www.bmd-dobrich.com/bg/products/4-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D1%84%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5

Допълнително оборудване

   Странична врата
   Сандък за инструменти
   Сандък за храна
   Заден падащ борд – хидравлична платформа

Изработването на фургони със специфично предназначение или вътрешно оборудване се извършва след уточняване на изискванията на клиента.

Гаранционен срок:12 месеца след датата на закупуване
Осигурен следгаранционен сервиз

За повече информация :

Тел: 058 605 567

MT: 0888 595062

Факс: 058 602 787

9300 Добрич ул.Калиакра №66

Е-mail: office_bmd@mail.bg

WEB:  www.bmd-dobrich.com
BLOG: http://furgoni.wordpress.com/
http://remarketa.wordpress.com/

heler

Относно цветята, фургон с агрегат само на +

heler