• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Контейнерни превози

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:24:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юли, 2011, 08:29:22
Ма те много  локомотиви бре . Този с брезента как не го е страх да се разхожда между тях  -може някой  да го настъпи.
Колега е бре ,трактористче пообъркал се е беха го пратили а метне две от мънинките контейнерчета и да ги завие с щорето а ги невали,ма се оказа,че рампата им малка на тез и не могат го товарат изотдзадзе и те го виси пичо и чеша бръмбаро как,че стане номеро.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#17
 Модулна композиция, която сигурно не сте виждали .






  За тези , които се занимават постоянно с контейнери сигурно няма нищо ново  в това .

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SOLAR

loshdancho,
Благодаря, за обясненията в темата. +1.
С влекач, съм работил в DSV. Имаше курс Бронби-DK - Оснабрюк-D, на който товариш контейнер на ремарке с щора. След това на рампата товарят контейнера, затварят го  и донатоварват останалата половина на прицепа.
Следващия месец започвам работа в белгийска контейнеровозна фирма и това, което си писал, навярно ще ми е от помощ. Ако имаш материали или обяснения за закрепване на контейнера или някакви тънкости, пиши.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

loshdancho

Много отдавна съм карал контейнери 98-2001. Тогава  в бг нямаше такива модерни ремаркета с местещи се  колесари.
За закрепването на конт. няма нищо сложно. Има си фитинги.
Представлява  голям винт с клиновидна глава  с  3 положения . Долно - когато фитинга е прибран в рамата(лапата) и не се показва(контейнера може свободно да легне отгоре )  обикновено средните се прибират когато се товари 40 футов конт.
Горно-когато  извадиш посредством гайка с контра(намира се от долу в рамата). Вади се преди натоварване за да може контейнера да се центрова .
Законтрен- когато е поставен  конт. отново развиваш гайката завърташ фитинга на 90 градуса и стягаш гайката.
Обикновено се  отконтрят преди да влезеш  при крана на пристанището  ,защото като дойде крана няма да те чака а направо дига контейнара.
На някои ремаркета първите  лапи се въртят осово ,за да може да се захване контейнера челно на предните отвори и така да падне още по ниско за  не е извънгабаритен. Ако не се завъртят предните  тогава се повдигат задните лапи , защото  иначе идват ниско  не могат да захванат фитингите. Това пък се прави с цел да си точен на рампите.
Обезателно трябва да се знае къде трябва да се разположи контейнер(а/и) защото после на товарния пункт има ще  проблем. По някой път се товари 2-малки и единия задължително се качва с вратите на пред при товарене се паркира на 90 градуса или влекача се откача. Друг път го искат най-отзад за рампа.Варианти много с тез модерни ремаркета.
  Задължително  се гледа външния вид на контейнера  при  получаването му. и ако има деформации се казват  о се описват веднага при спедицията. По пристанищата  и корабите  стават бели по някой път.В Гърция нямаше проблем ако е наранен на 2см. дълбочина и 2м.дължина.
При отваряне на вратите  обикновенно има опасност да падне стоката и да те пребие, заради голямото лашкане по корабите и крановете.
За това се сещам сега след толкова време.
Дано да работиш  в по читава фирма иначе висенето по фирми е голямо  ,защото всичко в конт. се товари и разтоварва на ръка.
А ако работиш на депо и товариш кораби от там , те чака  яко каране -кораба се товари за време.
И нещо друго приготви се да караш тежко   до около 32-36 тона товар хладилни конт.
 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SOLAR

Какво представляват фитингите зная, но не знаех за работните им положения. Не знаех  и за предварителната подготовка за товарене/разтоварване, не бях се досетил и за огледа. Чакането не е проблем, на твърдо съм.
Знаеш ли как работи телескопичния прицеп /механично или автоматично/ ?
Благодаря за отделеното време. Ако има проблем / и НЕТ/, ще пиша.

ЛЕКИ ПЪТИщА ! 

loshdancho

Разтяга се като се блокира с червения бутон(паркинг спирачката на ремаркето)
              и се отконтри колесара (с ръчка или бутон някъде по шасито на ремаркето)
              после  даваш напред  или на зад в зависимост от това какво искаш (шасито се движи а колесара седи на едно място)
             после по обратния ред законтряш, отблокираш и си готов.
Най-задната част също е подвижна , но  там се работи с пневматични телескопи.Има два бутона някъде отзад по  шасито  и контра(ръчка) . Отконтряш   натискаш  бутона мести се шасито  и законтряш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SOLAR

Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Септември, 2011, 11:52:44
Разтяга се като се блокира с червения бутон(паркинг спирачката на ремаркето)
              и се отконтри колесара (с ръчка или бутон някъде по шасито на ремаркето)
              после  даваш напред  или на зад в зависимост от това какво искаш (шасито се движи а колесара седи на едно място)
             после по обратния ред законтряш, отблокираш и си готов.
Най-задната част също е подвижна , но  там се работи с пневматични телескопи.Има два бутона някъде отзад по  шасито  и контра(ръчка) . Отконтряш   натискаш  бутона мести се шасито  и законтряш.

Благодаря за урока.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

loshdancho

 За нищо . Нали затова е този Форум да си помагаме. Даже на моменти си мисля ,че съм досаден.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SOLAR

Цитат на: loshdancho - Петък, 23 Септември, 2011, 16:46:37
За нищо . Нали затова е този Форум да си помагаме. Даже на моменти си мисля ,че съм досаден.

Едва ли има пост от форума непрочетен от мен, но не съм видял нещо да си спамнал. Значи, не си досаден. Така, че пиши смело.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

Бриги Магнито



abator

С това като минаваш по кръстовищата и трябва да спускат бариери  ;D

Trucker_Boy

Нещо много интересно в Германия :

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

LKW

И заминават за кораба.Тоя на пантерата е майстор само как прибутва трупите с щипката.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Trucker_Boy

Цитат на: LKW - Неделя, 08 Януари, 2012, 00:22:06
И заминават за кораба.Тоя на пантерата е майстор само как прибутва трупите с щипката.

Е има ли смисъл да се товарят в контейнер дърва от Германия за Китай ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори