• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Контейнерни превози

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:24:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Тази тема е за дискусии относно контейнерни превози. Ще се радвам да споделите опита си в този вид транспорт.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

valentin

Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.

valentin


loshdancho

#2
high cube-висок 2.90 метра при нормални ремаркета вероятност да станете извън габаритни на височина (повече от 4.00 метра) познават се по раираните жълто черни лепенки  в горната част на контейнера не го  подценявайте .
аз съм бутал  2 врати с такива контейнери  за последно се заклещих на моста на сточна гара (височина 3.50 метра)
оставаха ми около 2-3метра да излеза :o  леле късмет , че не го челосах в моста , а и не знам как го бях уцелил точно в средата пустия мост .
Разрешава се да се движи композиция от 44 тона тотал при условие ,че превозва 40футов контейнер и  влекача е на 3 оси  за ремаркето в този случай няма изискване ,да е на 3 оси може да е 2-осно и никой не може да го мери за осово натоварване  защото контейнера зе взима запечатен и  не може шофьора да присъства на товаренето и разпределя товара .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

А аз пък много пъти съм се чудил какви са тези едни по-малки контейнери, а в същото време имат надписи за по 30 тона товар и нагоре?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

#4
Има разлика между метрични тона    Metric Tons и Short Tons (US) или Long Tons (UK) а и европейските изисквания не важат  извън Европа ,така че американци и китайци си ги товарят по 30 тона и от горе. 
45 футов контейнер
и 20 футов конт.
Tank container
и много редките 30 футови
frigo контейнер , на който може да се закачи отпред на куки  агрегат за 380 V
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: valentin - Четвъртък, 28 Юли, 2011, 19:28:59
Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.

Баце ти къде си ги карал бре,че я мойте у Големо село дорде ги запреметам се качим 16 пъти горе ги откачам и закачам за крано,да ви имам двете врати,оно си жив алпинизъм ако кранисто го е шубе.

DeDo Vi

Цитат на: valentin - Четвъртък, 28 Юли, 2011, 19:28:59
Добра работа само две врати,няма колани, брезенти -добре се работеше преди кризата.

И аз не знам в коя фирма си возил контейнери, но какво ще кажеш за "Open Top" контейнер само две врати ли са? Май не са а?
Аз съм работил на контейнер, и не съм очарован. Само нощно каране и цял ден висене по митници, верно самото товарене и разтоварване на контейнера е за секунди (на пристанищни терминали). Но си е мъка по фирмите да се разтоварва защото товара по принцип е на кашони и се разтоварва на ръка.

valentin

MERSK - България на Сточна Гара 6-7 години.За това време не ми се е случвало да кача "open top" верно е най тежките контейнери  се качваха на влака до 32-35,36 т.,На хладилните се качва дизелов агрегат който прозвежда ток 380v.

loshdancho

За тези,кото не знаят Open TOP означава ,че контейнера е с разглобяема покривна конструкция подобна на бордово ремарке.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

abator

Цитат на: admin - Петък, 29 Юли, 2011, 17:48:16
В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.

И в България ги имаме по пристанищата.

loshdancho

#11
Цитат на: admin - Петък, 29 Юли, 2011, 17:48:16
В Белгия на едно пристанище гледах едни такива големи мотокари, които захващат цял контейнер и го качват на ремаркето.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

valentin

Същия Калмар го има на Гара Яна,а на Ст.Гара е Фантуци до 45т.

admin

Аз даже и снимка съм си направил. А ако не сте виждали локомотив с гуми, сега е момента. Да не се чудите, когато някой каже, че влакът е спукал гума. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

Ма те много  локомотиви бре . Този с брезента как не го е страх да се разхожда между тях  -може някой  да го настъпи.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.