• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Превози на хранителни продукти

Започната от admin, Четвъртък, 28 Юли, 2011, 18:25:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Тази тема е за дискусии относно превози на хранителни продукти. Ще се радвам да споделите опита си в този вид транспорт.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Е са е мой ред да кажа ,,превоз кат превоз,, едно санитарно на дръгело и сте шест.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


DeDo Vi

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Четвъртък, 28 Юли, 2011, 23:58:24
Е са е мой ред да кажа ,,превоз кат превоз,, едно санитарно на дръгело и сте шест.
Баце не е толкова елементарно, изпускаш важни моменти.
Има си + и - в това да превозваш хранително или казано по нашенски "да дърпаш хладилник".
Аз ще ви споделя само положителните страни на хладилният превоз. (според мен де)
1. Никога няма да останете гладни. (Манджата превозвате)
2. Агрегата работи и в полза на шофьора. (капе по-малко в джобчето)
3. Винаги си чистичък. (Отваряш само две врати и товариш само на рампа)
4. Разрешено е да караш и по време на забраните (при определени условия де, температура на товара например)
5. Ако заплащането е на километър, правят се километри.
6. Не се чака за наряд, нарядите се дават напред, винаги имаш следваш наряд.
Има и още но ме мързи да пиша.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Баце не спорим,но хладилнио транспорт е у друга тема ,тъй че предполага се ,че тази е за хранителни де не са у хладилник сешаш ли се,естественно има и хранителни де са и у цистерна ма я да не съм Ванга  . ;) ;)

Темата я разбирам,как се вози лебо сешаш ли се. ;)

admin

Първото нещо, което ми идва наум като чуя превоз на хранителни продукти, е цистерна с мляко. Чудя се как точно ще стане номера в тази горещина да се закара млякото от София до Варна?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: admin - Петък, 29 Юли, 2011, 08:04:21
Първото нещо, което ми идва наум като чуя превоз на хранителни продукти, е цистерна с мляко. Чудя се как точно ще стане номера в тази горещина да се закара млякото от София до Варна?
Виждал ли си река или поток да заври с млякото е същото.

Trucker_Boy

Недейте да гледате само +совете колеги.
От мен няколко минуса :
-Как се спи с агрегат зад вас,палещ се на всеки час примерно ?
-При обикновените превози с бризент лесно се "закърпва" при повреди ,докато при хладилникът е много по-сложно
-Трябва да се следи агрегата
-По ремаркето няма голяма възможност за монтиране на сандък

*При превозване на млякото с цистерна,споменато по-горе абсолютно никакви ли не трябва да са грижите за него ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

А има грижи,ако пътя е с много завои или има газ спирачка е нужно да се запре и да се обере масълцето отгоре,оттам пък трее да го мазнете на филийка и да му дирите конфитюрче или медец в най-лошия случай чубричка .
Относно ремонтите мислим не би требвало да се стига до тех
Относно сандъка,ко ти пречи връзваш го и си шест
Относно спанако или мръхтежо ме навиваш понабучава си ,ма се свиква.

Trucker_Boy

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 30 Юли, 2011, 15:57:52
А има грижи,ако пътя е с много завои или има газ спирачка е нужно да се запре и да се обере масълцето отгоре,оттам пък трее да го мазнете на филийка и да му дирите конфитюрче или медец в най-лошия случай чубричка .
Относно ремонтите мислим не би требвало да се стига до тех
Относно сандъка,ко ти пречи връзваш го и си шест
Относно спанако или мръхтежо ме навиваш понабучава си ,ма се свиква.



Я кажи ,къде да го вържа като на почти всички хладилни ремаркета има палетоносачи ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Е не ти знам сандъчето ,но може да се метне изодзадзе между броня и мост,са ако има стойка за резервни гуми там ко ти пречи да резнеш едната то 5 гуми няма да влачиш  ;).
Различни сандъци,различни ремаркета  ;)........

loshdancho

Палетоносача малък ли е ,какво ви пречи да си сложите  там  нещо пакетирано а за другото има доста дълбоки люкове отпред на  ремаркето (един ми е събирал 2 агнета а другия яденето) Лошото е , че като сте на минус темп. всичкото ядене замръзва на кокал....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

heler

Според мен големия минус, е в това, че стоката е бързоразваляща се, лятото имах хладилник в Норвегия и го натоварих с стока, която трябваше да е на -20, на ферибота се скъса ремъка на агрегата, и оттам до Гърция сменихме 5 ремъка, все ги късаше, в случая не е важно колко струваха ремъците, нервите и напрежението, което похаби шофьора, бяха огромни, притеснението, все пак беше август, за стоката, честно Ви казвам, незнам какво би го компенсирало.

svet4o

#12

Фирма "Българско машиностроене Добрич – БМД" АД е утвърден производител на фургонни надстройки и ремаркета за товарни автомобили. Една от продуктовите насоки на фирмата е в областта на хранително-вкусовата промишленост.

В тази област предлагаме изработката и монтаж на термоизолирани и хладилни фургони за транспортиране на хляб и хлебни изделия, месни и млечни продукти.

Стените и таваните на термоизолираните фургони за хляб и хлебни изделия са изработени изцяло от термоизолирани "сандвич" панели с покритие от алуминиева ламарина и вътрешна изолация от пенополиуретан, а подът е от водоустойчив шперплат с противоплъзгащо покритие. Носещата конструкция е горещо поцинкована, което е гаранция за сигурна антикорозионна защита.

Изолацията от пенополиуретан, която не позволява конденз на водни пари по стените и тавана, поддържа постоянна вътрешна температура и запазва вкусовите качества на хлебните изделия дори при по-продължително транспортиране. На челния панел и на задните врати допълнително се монтират вентилационни отвори.

Фургоните с марка БМД са пригодени за монтаж към всякакъв тип шасита на товарни автомобили и ремаркета.

При хладилните фургони стените и тавана  са изработени изцяло от термоизолирани "сандвич" панели, а подовия панел е самоносещ с противоплъзгащо полиестерно покритие. Подовото покритие позволява лесна санитарно хигиенна поддръжка, за което спомага и дренажния канал. Базовото изпълнение включва двойна задна врата с хромникелово заключващо устройство, а размерите на фургоните са съобразени с изискванията на клиента с цел максимално използване на товарния обем.
Челния панел позволява лесен монтаж на хладилен агрегат, който да осигури желания температурен диапазон при транспортирането на всички видове хранителни продукти.

В продуктовата гама на фирма БМД АД влиза и изработката на термоизолирани и хладилни ремаркета. Те позволяват полезен товар от 1 до 8 тона и могат да се куплират към бусове и камиони.
Като допълнителни опции към фургоните се предлагат странични врати, падащ заден борд, специални размери и рекламни надписи.

ВСИЧКИ ИЗДЕЛИЯ СЕ ИЗРАБОТВАТ СЪОБРАЗНО СПЕЦИФИЧНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ НА КЛИЕНТА В МАКСИМАЛНО КРАТКИ СРОКОВЕ И С ГАРАНЦИЯ 1 ГОДИНА

За повече информация, моля посетете и нашия сайт: www.bmd-dobrich.com

Фирма ,,БМД" АД предлага и още:

1.Ремонт  и реконструкция на всички видове фургонни надстройки и ремаркета

- укрепване на термоизолираните фургони отвън и отвътре

- ремонт или изработване на нови врати на фургона

- ремонт на панели , ъгли, задна рамка

- ремонт или подмяна на пода

- монтиране на алуминиев под, лайсни и цокли

- саморазливни подови покрития

- ремонт или подмяна на ел. инсталацията на фургона

- ремонт на закрепването на фургона към шасито на автомобила

2.Реконструкция на стари транспортни средства, според изискванията на клиента

- изграждане на странична врата с рамка

- монтаж на задни падащи бордове

- замяна на вътрешни с външни заключващи устройства

- монтаж на вентилационни отвори

- трансформация от атмосфероизолиран в термоизолиран фургон

- монтаж на допълнително оборудване:сандък за храна,сандък за инструменти, резервоар за вода,гумоносач,теглич,стълби,спойлер и др.

3. Производство и монтаж на нови надстройки върху стари автомобили.

http://furgoni.wordpress.com/2011/11/01/%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D1%84%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%B1%D0%BC%D0%B4-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0/


sek.1

Цитат на: Trucker_Boy - Събота, 30 Юли, 2011, 02:17:34


*При превозване на млякото с цистерна,споменато по-горе абсолютно никакви ли не трябва да са грижите за него ?[/b]

Никакви . Цистерните са двойни  с междинна въздушна или друга изолация . Млякото по стандарт на пункта трябва да е охладено до 5 - 6 градуса . Под 10 - 12 градуса в млякото практически не се развиват процеси тоест не може да вкисне . На времето съм товарил от Русе и Белене за София и за 4-5 часа най много с 2 - 3 градуса се качваше температурата в цистерната . После като стана Данон даже и от Бургас караха за София колегите . Аз такъв курс не взех защото там млякото беше под 8 000 литра а аз бях с 24 000 литрова цистерна и за там пътуваха само соло камиони . Отиваха от предишния ден на сутринта рано товарят и газ насам . Тая история с маслото е мит . Камерите са малки нямат вълногасящи прегради и ги пълниш до капака . Обикновено една остава пълна до някъде но както казах няма как да извадиш маслото . Било е някога когато цистерните са били еднокамерни с вълногасящи прегради като гориварките . Което не пречи да си напълниш няколко туби с най хубавото примерно биволско мляко по района обесваш на сезал тубите вътре в млякото да са на хлад и после си го правиш кеф ти на масло кеф ти на сирене и кашкавал .  Който си мисли че живота на шофьора приемчик на сурово прясно мляко живота е лесен много се лъже . На времето (пък и сега) трябва да имаш една доста сериозна базова подготовка по химия защото се работи с химикали и малко или много трябва да познаваш природата на товара защото различните млека се вкисват при различни условия. Млякото има три основни параметъра : Киселинност ; масленост и плътност . Масленоста се определяше като в бутирометър се сипва мляко сярна киселина и изамилов алкохол . Бутирометъра се затваря с гумена тапа и се върти 10 до 15 минути в центрофуга . После гледаме на скалата на бутирометъра . Тука има една уловка бутерометъра трябва да е идеално сух и чист без маслени отлагания от предишна проба защото ще ти го разтвори и отчете . За това всеки си носи и негови бутирометри които от предишната вечер си изварил и подсушил .  Киселинноста се титрува с натриева основа (сода каустик) там пък се гледа промяната цвета при определено количество натриева основа . Само плътноста беше лесна пускаш в една калибрована стъкленица поплавъка правиш темепературните корекции и си готов . И това всичкото ако го правиш на район с 15 - 20 пункта жална ти майка . Някъде към 1997 в Данон въведоха портативните милкотестери сипваш и всички параметри ти излизат на дисплея ама и те даваха много грешки та колегите предпочитаха да работят по стария начин .

sek.1