Автовози
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 14:13:28 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Автовози  (Прочетена 40651 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ruskov
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 75
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #15 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 11:25:30 »
ОтговорОтговор

Недопустимо е да се вържат коланите за джантата

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 11:25:30 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #16 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 11:36:45 »
ОтговорОтговор

Недопустимо е да се вържат коланите за джантата
Но е масова неграмотността, даже съм ги питал:
-Какво ще стане ако колелото  от дупките се превърти?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 11:36:45 »

 Активен
scaniavolvo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +29/-12
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 221
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #17 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 12:36:11 »
ОтговорОтговор

За къде трябва да ги хванат коланите-за окачването ли е правилно?Направило ми е впечатление,че всички за джантите ги хващат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-2929
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #18 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 12:44:10 »
ОтговорОтговор

За къде трябва да ги хванат коланите-за окачването ли е правилно?Направило ми е впечатление,че всички за джантите ги хващат.

  Има си специални колани които обхващат гумите по обиколката  им.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #19 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 13:07:41 »
ОтговорОтговор

Ето така се захваща, слага се и специална  кучка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* edition1.jpg (57.51 KB, 579x347 - видяно 2124 пъти.)

* Без име.jpg (178.12 KB, 913x573 - видяно 2110 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #20 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 15:17:24 »
ОтговорОтговор

Начините на захващане са много и се прилагат в зависимост от конкретната ситуация. Използват се и блокове, които някои наричат "кучки". Правилата за прилагането на определен метод на захващане са доста, но "недопустими" са две неща: компромис със сигурността на захвата и повреждане на автомобила.
Захващане на джантата е допустимо. Прави се с два колана, което предотвратява възможността за "превъртане" на колелото, а между колана и джантата се подлагат парцали за да не се повреди покритието на джантата - ако е алуминиева. Сн.1.

Когато се използват блокове, е най-добре да са по две на едно от колелата, обхванати от колан - така се осигурява допълнително заключването на блоковете: Сн.2.


Допуска се захващането за елементи на окачването или на шасито: Сн.3.


В този случай е захваната за джантата, защото колелото е в самия край на платформата: Сн.4.




Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 007-web.jpg (192.25 KB, 640x480 - видяно 3083 пъти.)

* 031 - web.jpg (191.41 KB, 640x480 - видяно 3139 пъти.)

* 033-web.jpg (418.72 KB, 1024x768 - видяно 2300 пъти.)

* 037-web.jpg (188.04 KB, 640x480 - видяно 2788 пъти.)
Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #21 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 16:52:26 »
ОтговорОтговор

     Дублирана публикация!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 02 Декември, 2012, 23:48:52 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #22 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 16:57:08 »
ОтговорОтговор

Не е удачно.
На Брегово ги гледам как са закачили куката за джантата  на кола със задно, а те ми вързали предна гума, дори сложили коланите хиксообразно на джантата...Та какво натиска надолу в случая, какво  спира страничното изместване, каква спира завъртането на предно колело по посока на завиване?



Освен този начин, всичко друго е компромис.


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #23 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 19:44:52 »
ОтговорОтговор

Не съм сигурен какво точно имаш предвид, но два колана (около колелата) на предните колела и заключен волан е захващане по правилата, т.е. достатъчно надеждно. Преосигуряването не е грешно, но е излишно. Общо правило (приложимо за повечето случаи): два колана на една ос, двойка блокове на едно от колелата с колан, първа предавка, ръчна спирачка, заключен волан = сигурно захващане.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 20:00:16 »
ОтговорОтговор

Точно това имам в предвид
два колана (около колелата) на предните колела и заключен волан е захващане по правилата,
А не два колана  на Хикс за джантата, като го правят , после редовно  от дупките се охлабват заради изместването на колелото и колата, и даже съм виждал изпаднали колани.
 Ето за такова захващане ти говоря... Масово е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* гума..jpg (15.57 KB, 579x347 - видяно 2008 пъти.)
Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #25 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 21:00:02 »
ОтговорОтговор

Това няма да го видиш на автовоз! Използват го на малки платформи с колани без третата кука. Когато колата е вързана с колан с три куки около колелото - няма падане! Виждал съм снимка на автовоз, обърнат в канавката, а колите си стоят без да мръднат от платформата...да пази Господ..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 21:08:05 »
ОтговорОтговор

Аз за това говоря през цялото време ...Малките бусчета.
 Те нямат как да сложат нито трета  кука защото рампата е гладка и връзват отстрани.
Погледни, че коланите  , които съм нарисувал са в най-далечната точка  по радиуса на джантата и ако се измести и малко се охлабват и двата колана. и това става в Сърбия по дупките.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
zlatoto_zd
Начинаещ
*

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #27 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 21:47:40 »
ОтговорОтговор

Тук не си ли говорим за професионални товарни превози???!! Или да поведем дискусия за начините за укрепване на 10 бали слама с канап върху туристическо ремарке, теглено от овехтял Москвич по "релацията": къра - обора...??
Това в кръга на шегата, разбира се...
Поздрави!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ceko1969
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +70/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 134
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 02 Декември, 2012, 22:13:48 »
ОтговорОтговор

Въпрос към zlatoto_zd: Ако автомобила е укрепен на поне две джанти (на кръст) с триточкови колани, необходимо ли е използването на така наречените "кучки" за обезопасяването му от самопридвижване напред (спрямо посоката на движение), или само коланите са достатъчни ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
batNIKI
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 30
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #29 -: Вторник, 04 Декември, 2012, 01:46:19 »
ОтговорОтговор

Въпрос към zlatoto_zd: Ако автомобила е укрепен на поне две джанти (на кръст) с триточкови колани, необходимо ли е използването на така наречените "кучки" за обезопасяването му от самопридвижване напред (спрямо посоката на движение), или само коланите са достатъчни ?
По последните изисквания на заводите ти искат по 4 кучки на кола и 2 колана на кръст. Последните 2 коли отзад и първата отгоре изискват и по 3 колана.Това е изискване и на полицаите в Германия и Австрия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!