• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Икономично каране?

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Събота, 30 Юли, 2011, 18:39:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

wolves

Баце прав си,на Девня има дека да се пущи,ама там съг пропущил.

wolves


ra4ekra4e

Имах предвид, че в БГ е страшно ако пуснеш. Ако не е завой ще е някоя вълна или дупка.
Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа.....

ra4ekra4e

Не търси пътя!Отиди там, където го няма и остави следа.....

admin

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Вторник, 09 Август, 2011, 19:10:00
Баце не помним да съм се прибирал към Софето и да не съм бил с 100-115 км рекорда ми на Витиня ма на обратно е 135 ма ремаркенцето припуши та после слизах с 40-50 инак има място и в БГ къде с 40т тотал се вдига 140 ма има кофти завоец,мястото е на Девня ;) кой не ми верва мое си проба сам ,моя рекорд там го пазим у тайна  ;)

Колко гордо се изфуках а  ;) ми пустиняк съм си бре и така си маам .


И това го намираш за повод за "фукане" ли? Хората са казали, празна пушка веднъж на 100 години гърми. Осъзнаваш ли, че всъщност с безотговорното си поведение на пътя застрашаваш живота и здравето на хората около теб? Доказано е, че високата скорост убива. Ще се радвам, ако можеш да ме убедиш в обратното. И още нещо, само като гледам за какъв автопарк става дума в България, и се плаша направо. То не са регенерати, то не са квартални майстори.....
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Оу баце не пропущам ,сабалемка по околомръсното ,,южна дъга,, маах с 11о и на моста за Бояна ми звъни шефа и вика- ти скоро гледал ли си ,,бързи и яростни,,
аз му викам -да миналио месец,ма най ме изкефи сцената с моста де оня скочи  ;)
той вика- е тва направи и че ми съсипеш преднио капак
Кога погледнах у левото огледало босчето беше на гъзо на ремаркето  ;)

Цитат на: ra4ekra4e - Вторник, 09 Август, 2011, 19:24:00
Имах предвид, че в БГ е страшно ако пуснеш. Ако не е завой ще е някоя вълна или дупка.
Баце има едмо местенце с бая завой и вече тук таме коловозчета ма никой не слиза с по-малко от 100 ,а ти каем  . ;)

Шеф като е регенерат не значи,че гърми през 5 мин. и друго ти мъцнем колко и регенерати да имам все са отзад  ;) тъй че си треска не ами ако ще да трещи ич не ми е,виж предно гуме дрънне ли ако щеш и с 60 слизай па не е гаранция ,че ще уцелеш  ;) а не мое се кара само с 40,не знам дали се сещаш,че с 40 ставаш малко опасен за трафика ,тва некои не ги бърка ма да ви каем да си знаете не моеш се влачиш кога сите фърчат оти стават инфекции .



admin

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Вторник, 09 Август, 2011, 19:33:07
Шеф като е регенерат не значи,че гърми през 5 мин. и друго ти мъцнем колко и регенерати да имам все са отзад  ;) тъй че си треска не ами ако ще да трещи ич не ми е,виж предно гуме дрънне ли ако щеш и с 60 слизай па не е гаранция ,че ще уцелеш  ;) а не мое се кара само с 40,не знам дали се сещаш,че с 40 ставаш малко опасен за трафика ,тва некои не ги бърка ма да ви каем да си знаете не моеш се влачиш кога сите фърчат оти стават инфекции .

Ами не, не се сещам как с 40 км/ч ставаш опасен за трафика. Например на спускане от Бренер към Инсбрук ограничението за камиони е точно толкова и са опасни онези, които не го спазват. Бях писал преди време във форума за един поляк, който запали феродото от бързане надолу. Добре, че вече дойде равното и не можа да пробва някоя шанца. Ама като гледам, няма смисъл да споря с теб.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Шеф не съм бил на въпросният Бренер ма предполагам поечкото пъплат там ,като не моеш ме разбереш ходи на баира на Новачене и се пробай с 40 надолу да видиш кво ,че стане,ти имаш леко странно мислене от сорта аз съм си в безопасност другите да мрът нещо,а да те питам на двойна непрекъсната ако те изпреварвам и отсреща искочи кола ще върнеш ли газта или ще си помислиш,,а сам си си го направил оправяй се,, ало шофери и шоферки не сте сами на пътя а ви светнем.

admin

Ами повечето "пъплат" там на Бренер. Виж как се сещаш. Защото австриеца като те стрелне с радара, и ти заминаха няколко надници в бързината. И кое ми е леко странното на мисленето, че се старая да спазвам закона и правилника ли? А тази двойна непрекъсната, която ти прекъсва мисълта, тя за какво точно е сложена? Някой просто ей така е решил да си рисува линии по асфалта ли? Или е преценил, че точно там е изрично забранено да се изпреварва? А дали ще върна газта, предполагам, че ще ми сработи инстинкта за самосъхранение. Ти като си такъв добър шофьор, защо не се пробваш професионално в автомобилните спортове? Струва ми се, че ще имаш добър успех и всички ще се радват на високите ти скорости и постижения.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Ми слаб ми умственият капаците тъй да се каже и просто не съм се сетил. ;)
Обаче са,че се преориентирам,че инак ще вземе верно да не върнеш газта кат те гледам,шеф лек и безавариен от мен баце ти желая,но едно ти казвам запиши си го на пътя не си сам не може се съобразяваш само със закона-тва е приятелски съвет,давам го,защото и ти ми даде съвет.
Ако нещо ме плаши по -пътищата са хора кат теб. ;) Приемай го как си искаш.

admin

Под сработване на инстинкт за самосъхранение имам предвид, че ще "върна" газта, за да не станем общо трима участника в пътно-транспортното произшествие.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: admin - Вторник, 09 Август, 2011, 20:05:53
Под сработване на инстинкт за самосъхранение имам предвид, че ще "върна" газта, за да не станем общо трима участника в пътно-транспортното произшествие.
Да разбрах го още първият път.
Важният момент не е върнатата газ,а какво те е подтикнало и то в твоя случай е -инстинкт за самосъхранение или бърам?

admin

Недей да задълбаваш излишно в моите инстинкти. Повече обръщай внимание на маркировката по пътното платно и на знаците покрай него.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: admin - Вторник, 09 Август, 2011, 20:27:59
Недей да задълбаваш излишно в моите инстинкти. Повече обръщай внимание на маркировката по пътното платно и на знаците покрай него.
Ич нема и ги погледна,ма спокс отивам по рейсинга,че Ви баде нема ви батишем.

МИНКО ИЛЧЕВ

        Старая се да карам икономично, поне за добро впечатления, ако не за лични облаги. Най-общо казано, това го правя, като се старая да не натискам спирачка. Съответно и помощните, ретардер, моторна. Съответно, както колегата ra4ekra4e, в края на спускане и начало на изкачване, отпускам. При подобни ситуации, икономията е за сметка на сигурността. Но, всичко е относително. В България, допустимата скорост, по магистрала за всички освен, тези от В и Т категория е 100 км/ч. При изпреварване, се допуска превишение 10%, станаха 110 км/ч. Така и 120 км/ч, не са много отгоре, друг е въпроса, дали са разумни. В Съединените щати, има места където, ограничението за всички е 90 мили/ч (над 140 км/ч). Други са пътищата, а камионите са обикновено, по-големи и по-тежки.
        "Движение по инерция". Инерцията е явление: "При което, тялото запазват състоянието си на покой или на равномерно праволинейно движение, ако не му действат други сили". И няма мерна единица, така че малка и голяма инерция, няма, както скоростта се мери в км/ч, а не в км. Правилното е, дали се движиш с изключена предавка. Опитвал съм, да обясня, че всички МПС, произведени последните 15-20 години. Когато се върне газта, спира напълно, притока на гориво. А когато се движиш с изключена предавка, той работи на празен ход. Съответно, ако харчи 1,5 л/ч, ще е около 25 милилитра/минута. Едва 5-10% вярват, че спира притока на гориво. Освен това, не работи моторната спирачка и при някой автобуси с автоматични скорости, ретардера.
        Въпреки че, колегата НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ/Бригадира, ми е първи в класацията, но не отпред назад. В тази тема съм съгласен с него, с почти всичко. Като например, в Италия, ограничението на магистрала е, 80 км/ч. Ако потока се движи с 90 км/ч и е забранено изпреварването. Предпочитам да съм в нарушение, отколкото да предизвиквам да ме изпреварват и да рискуват да останат без книжки, за няколко месеца.
        Знам добре че, внимателния шофьор стига по-далече от добрия. За това, предпочитам напоследък да съм предпазлив и "да не се доказвам".




Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Илчев бацин като трън съм ти нещо ма да те светнем Некадърният Тракторист е минало,но ще си остане в историята ,Бригадирчето тоест същият е настояще да беше ме пратил на психиатър по-шеше да ме навиеш ма тва са де си го писал отпред-назад или отзад-напред хич не вълнува пичовете също те светнем мое съм шашав и некадърен ма колко и да не ти се верва мноо неща мъцнати от предишното ми аз са си голата истина-тествана и доказана в реални ситуации и тва дали си съгласен или не е лично твой проблем бацин.
Тва да ти мъцнем отговор оти па ме буташ у шамарите.
Са по темето да си мъцнем.
Както знаем всички мина състезание по икономично каране даже се откроиха много колеги кат лидери ,мойта милост също се пробва ма си нефелен едно обаче си се затвърди и то е мнението изложенно от ,,некадърният текезасарин,, в тема http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=112.0 и по-специално в словосъчетанието ,,икономията е майка на мизерията,, .
Икономичното каране лично за мен е тъпа история по ред причини и нещо не съм и фен,но определено икономичното каране не е от най-безопасните.Естественно лично мнение.Тъй че ако бъдещето е у икономиите е пожелавам ви успех аз ше си сада картофа и ше си цокам шльокавицата(нищо,че не пия ракия)


!.!.!

Никсън, с моето каране да се радват участниците в състезанието че нямам категориите ...... :D :D :D
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)