Гондоли и самосвали
Форум на българските шофьори
Събота, 07 Декември, 2019, 08:44:14 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2 3 ... 14   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Гондоли и самосвали  (Прочетена 86552 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:14:08 »
ОтговорОтговор

Моля заповядайте на раздумка

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:14:08 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:25:16 »
ОтговорОтговор

Мерси баце,аз си го изпросих туй теме и да си мъцна болката.
Момци през далечната 2006г мойта особа имаше честта да се подвизава на една Дафинка XF95-400 мисля беше та за разлика от други марки и модели при който помпата се включва посредством копче нейде по таблото или влючване чрез скоростен лост ,при таз Дафинка помпата не се включваше отникъде.Както при повечето други марки и модели има едно лостче между вратата и седалката и след като включите помпата, оттам или вдигате или пускате легена,та таз Дафинка имаше само това лостче.
Та въпроса ми е според вас за времето през което съм се подвизавал на таз Дафинка на постоянно включена помпа ли съм маал или чрез въпросното лостче за нагоре ,надолу се е включвала някакси?
 Тъжен Тъжен Тъжен
Да мъцна и в момента въпросната Дафинка си я кара един пич кат мен и нищо и няма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:25:16 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:36:39 »
ОтговорОтговор

По начина по който си го написал  ми идва на ум едно - самосвалната хидравлика е била от най-опростен тип.  Без разпределител и обратен клапан, като нагнетеното масло  след изключване на помпата се връща през нея в резервара.
Варианта да караш на включена помпа се усеща - почва трудно да включват скоростите и след време помпата заминава на боклука.
Само при зъбните помпи е възможно(На някой има обратен клапан) това  при буталните и роторните няма как да се върне маслото в резервара през помпата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #3 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 16:46:23 »
ОтговорОтговор

Баце съгласен съм,само да добава по време на движение на скорост съм пробвал с лостчето,но легена на гондолата не се вдига,както казах и до днес помпата си е читава,но как се включва никой не знае питал съм и колегата,който в момента го кара и той каза,че спира изключва от скорост и бута само лостчето . Ъ? Ъ? 5 годинки чешам бръмбаро и си нямам идея как става номера.
Само да уточня не се бъзикам грам ако някой друг ми го разказваше щех да си помисля,че ме слъгва ,но е факт .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 17:21:27 »
ОтговорОтговор

Това с включването  при спрял е лесно : ако се вземе въздух от паркинг спирачкта от точно определен шлаух , по който има въздух когато си на ръчна , след изключването на ръчната самото  сцепление и налягане държи шлиците на муфата включени.
Друг вариант е с магнитвентил  ,  който отваря  въздуха за лоста на самосвалната хидравлика само когато  свети лампата за ръчната.
 Още един вариант  се сетих преди малко  ако распределителя е еднострано деиставащ: Лоста само привидно е с едно положение (няма му надписите) при движение на горе  се минава първо през положение за вдигане на легена после се включва помпата и легена се вдига . За  пускане : връщаш лоста  надолу и изключваш първо помпата а след това пускаш легена . Ако разпределителя е еднострано действащ (само с един маркуч за въздух),то при наличие на  командващ  въздух  в системата вдига легена  при изпускането на въздуха  спада легена . Единствения начин да задържиш  легена във въздуха при това положение е да спреш помпата по време на вдигане .
Малко мускули от GINAF
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YoEx548q1JY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=YoEx548q1JY</a>
Mercedes
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iBzBL2MPEYw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iBzBL2MPEYw</a>
Terberg
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=-m7i7T4EkH4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=-m7i7T4EkH4</a>
Man
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xcDatozFl1s" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xcDatozFl1s</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 01 Август, 2011, 18:41:36 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #5 -: Понеделник, 01 Август, 2011, 18:11:05 »
ОтговорОтговор

Баце мерси ,зацепих помпата се е включвала посредством лосчето,то имаше бая позиции но легена задържаше в максимално горно положение иначе не можеше да се спре да кажем посредата.
Баси мноо тъпо парче съм бил.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 05 Август, 2011, 22:15:56 »
ОтговорОтговор

Обикновено отстрани на лоста пише PUMP , KIPER  

Как се обръща  самосвал . Не знам колко трябва да се сляп за да не забележиш, че местото е под наклон .
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GNWyv0qJNjk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GNWyv0qJNjk</a>
 Два клипа с  най добрия самосвал  за табан , да се види на какво е способен.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=E-Y4FzIRfAg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=E-Y4FzIRfAg</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=585kY82vOCA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=585kY82vOCA</a>

Причина за редакция: Коригиран линк!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 05 Август, 2011, 23:04:53 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #7 -: Събота, 06 Август, 2011, 21:34:03 »
ОтговорОтговор

Това с Татрата не е реално просто....  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #8 -: Събота, 06 Август, 2011, 21:41:29 »
ОтговорОтговор

Това с Татрата не е реално просто....  Ухилен
Ма си скубе минимум с шейсе  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #9 -: Събота, 06 Август, 2011, 21:44:09 »
ОтговорОтговор

Имах колега работил на мина "Чукурово" от него знам ,че напълно възможно и често срещано .Гайката ,която стяга лагерите на главината при този модел Татра се намира от вътрешната страна на главината и е възможно  при тежки  условия на експлоатация да се отвие но няма как да видиш  и след време  изпада цялата главина барабар с колелото барабана  абе всичко. Но това е Татра и дори съм чувал че хора са си намирали  главината  с гумата следващия курс  на табана, разтоварили и отишли за друг без да разберат, че карат на 3 (5) колела (сигурно са  били  пияни).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #10 -: Събота, 06 Август, 2011, 21:47:36 »
ОтговорОтговор

Усмивчица Е и моя милост го изпреварваха гумети от българско ремарке ма не се чудих дълго мойте ли са. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 18 Август, 2011, 11:28:30 »
ОтговорОтговор

И това се случва понякога , за това винаги  при разтоварване  ремаркето и влекача в  права линия!
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=j87qxo3Gq4Y" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=j87qxo3Gq4Y</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #12 -: Петък, 19 Август, 2011, 16:01:05 »
ОтговорОтговор

Разбира се ,че начинът на спиране има значения.
Жалко за човекът в Сканията, дали е имало щети после ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +620/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #13 -: Петък, 19 Август, 2011, 18:58:28 »
ОтговорОтговор

Разбира се ,че начинът на спиране има значения.
Жалко за човекът в Сканията, дали е имало щети после ?

В случая не .
Затова се спадат възглавниците на ремаркето при разтоварване  и се стои в или до кабината.

Аз имах по-брутален случай. Бях спрял за разтоварване  със скършена под ъгъл композиция и не бях в кабината а  
п......х до гумите на ремаркето ,влекача беше VOLVO и не блокираше ремаркето на  ръчна. В един момент  ремаркето почна да избутва диференциала и аз до като обиколя композицията  кабината беше се завъртяла  под гондолата (за късмет  не я удари) диференциала беше най-отпред на композицията  и на една педя от бетонна стена а гондолата се люлееше на метър в ляво и дясно за малко да я обърна.  

Това сигурно  не е масово. Смотан Смотан
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=BGDYU6pPNaU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=BGDYU6pPNaU</a>


Опасност при разтоварване
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=eO-eJoECZZA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=eO-eJoECZZA</a>

Един звяр от Русия. Интересно е техническото описание и упътване.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4bhlk61mif8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4bhlk61mif8</a>

Гондола с подвижен (на ламели) под от Русия
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Y1OqFwww2nQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Y1OqFwww2nQ</a>

Сравнителен тест  за напречна устойчивост http://www.kamioni.bg/rdetails/11/21/2/642

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 22 Август, 2011, 17:47:37 от loshdancho » Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +401/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #14 -: Понеделник, 31 Октомври, 2011, 16:42:07 »
ОтговорОтговор

Едно много интересно видео :

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=9B4jt6ZmE78" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9B4jt6ZmE78</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Етикети:
Страници: [1] 2 3 ... 14   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!