• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гондоли и самосвали

Започната от loshdancho, Понеделник, 01 Август, 2011, 17:14:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Гледа се  първият път после си знаеш стоката(фадомиста), а за прехвърляне и дума не може да става. Не съм прехвърлял  товар никога заради опасност от обръщане.
Когато сложиш брезента си виждаш как си натоварен, после си паркираш със задната гума на по високо от едната страна  и стоварваш. Въпроса е да си следиш легена. Ако се измести или изкриви -пускаш паркираш пак  и тогава пак гледаш. така до като опознаеш  наклоните на мястото, на което разтоварваш.
  С времето  само като погледнеш мястото вече знаеш как да паркираш и  от къде  да повдигнеш  ремаркето за да  върви  право легена.
Разтоварвал съм в наклони , скършен на 90градуса (тръгва на скорост със спирачка да влачи ремаркето) дори на три гуми съм разтоварвал.
Идеята е да си гледаш легена -той показва дали ще стовариш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kkkvd

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Неделя, 15 Април, 2012, 21:20:48
Колега такиви дето се правят на отворени при нази неварвят  но това е друга тема

Преди малко беше писал "Колега много си прав" сега пък друго
Последно прав ли съм или отворен    ;D

kkkvd


pumix

По принцип за товаренето,фадромиста гребе една кофа,вдига я и ти трябва да се мушнеш под нея.Демек,където му е удобно на него да те товари,а не аз нема да идем там,защото така ми е кеф.За мината Бела Вода ли говориш в Перник,аз там съм джиткал 3 месеца самосвал.Фадромистите са печени там един до кантара се разкарва с половин кофа да ме дотовари.Какво си го направиш,такова ще си го сърбаш.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

dino412

#78




Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

loshdancho

Цитат на: pumix - Понеделник, 16 Април, 2012, 00:38:20
По принцип за товаренето,фадромиста гребе една кофа,вдига я и ти трябва да се мушнеш под нея.Демек,където му е удобно на него да те товари,а не аз нема да идем там,защото така ми е кеф.За мината Бела Вода ли говориш в Перник,аз там съм джиткал 3 месеца самосвал.Фадромистите са печени там един до кантара се разкарва с половин кофа да ме дотовари.Какво си го направиш,такова ще си го сърбаш.
Обяснено му беше ,но всеки сам си решава.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Цитат на: dino412 - Вторник, 24 Април, 2012, 23:01:19

Баце интересен метод ,ма аз ша питам.
Та въпроса ми е ,дали ги връзват дараците,че на ръчна ако е кат мойта никъв шанс при такъв наклон дарако си седи мирен ,разтоварил се е и той у бункеро барабар с товара.
??? ??? ??? ??? ???


loshdancho

Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Сряда, 25 Април, 2012, 00:27:58
Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?
Па знам ли бая байр ми иде къде финало,аз с тез проценти у наклоните съм скаран ,а и пак ша питам до кви проценти наклон дарако мое да бръмчи по байро ?


dino412

Цитат на: loshdancho - Сряда, 25 Април, 2012, 00:27:58
Връзват ги.
От ръчната се изисква да задържа до 16% наклон ....Това колко е според теб?
Цитат на: Бригадира - Вторник, 24 Април, 2012, 23:17:25
Баце интересен метод ,ма аз ша питам.
Та въпроса ми е ,дали ги връзват дараците,че на ръчна ако е кат мойта никъв шанс при такъв наклон дарако си седи мирен ,разтоварил се е и той у бункеро барабар с товара.
??? ??? ??? ??? ???
За връзване незнам.Но отзад зад ремаркето доколкото Ми е известно има като спънка да ни се връща назад.Иначе мойто камион с ръчна спирачка отдавна е скаран.
Цитат на: Бригадира - Сряда, 25 Април, 2012, 06:36:15
Па знам ли бая байр ми иде къде финало,аз с тез проценти у наклоните съм скаран ,а и пак ша питам до кви проценти наклон дарако мое да бръмчи по байро ?
За всеки дарак са различни проценти.Зависи от магаретата у моторо предавки у скоростна кутия и дифа.Тия де много бягат не мое да се катерат.Говорим при еднакви броеве магарета.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

popov74


Здравейте колеги,
интересна тема сте подхванали. Та за изсипването на 90гр. според мен всичко зависи от гондолата със Зорзи 28куб никви ядове, но със Стас 55куб големи ;D така мисля аз от опит. Друг фактор е и мястото за изсипване какво позволява. Примерно на възела на Хидрото но гара Искър да разтовариш в клетката редовно на 90гр без пуснати възглавници красота, диференциала на метър от земята кабината на 50см от гондолата и те така на кой колкото му стиска :o
п.п. До колегата Лошданчо много здраве на Асен, разбрах че се познавате от друг пост в сайта.
Успех, здраве и лек път ;)

loshdancho

Мерси, мерси...!
Там на Хидробетон имам 3год с гондола...
Изсипвал съм на 3-колела във въздуха, страхотия не е за приказване.
Но за мен най-лесната  и хубава работа си остава гондолата(стига да ти плащат добре).
Локален превоз, обедна почивка, работа от 8-до5 часа, сандък нямаш , не спиш в камиона, не търсиш адреси, и т.н.
Но всяко едно хубаво нещо все някога....свърша.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

popov74

С носталгия гледам назад :'( Студена, Стефаново и т.н. Добре платена мисля вече не е, а дали имат работа с тази криза в строителството???

loshdancho

Няма работа а заплащането е на 50% от това което беше.. За какво да стоиш без пари.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Превоз на памук.
Точно на такова разтоварване бях свидетел в Солун. Продължи към 10-15 мин.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.