• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Гондоли и самосвали

Започната от loshdancho, Понеделник, 01 Август, 2011, 17:14:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Една руска гондолка ....60 тона тотал.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Който може да превежда.... Аз стигнах до 160тона и се отказах!


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Гумено пате

Карал е пясък 160 тона, моста е бил разчетен за до 55 тона !!!
Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
"Down with the revs, up with the load"

loshdancho

Аааа, не си го превел правилно 160 тона...ама тотал, а моста е бил разчетен до 55тона .....шофьора е задържан....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Гумено пате

Казаха "estimated" - "по преценка" е карал 160 тона пясък.

Много бе!!!!!!!!
Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
"Down with the revs, up with the load"

loshdancho

160 тона разделено на 1.5 колкото е относителното тегло на куб/м прави 107 куб/м..... няма как да е вярно.
Ако сложиш тара 20-25тона(влекача е три мостов) ремаркето на двойни гуми...излиза , че чисто е към 130-140 тона!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Гумено пате

Идеалния камион е с инерцията на локомотив и надеждността на печка с дърва.
-------------------------------------
"Down with the revs, up with the load"

loshdancho

Ха ето го и поглед от близко. :o



ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

svet4o




НОВО ! Българско производство на самосвални надстройки с тристранно и едностранно разтоварване за автомобили от лек, среден и тежък клас в БМД Добрич !!!.

http://furgoni.wordpress.com/2013/04/08/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D0%B1%D0%BC%D0%B4/

monterei

Извинявай, но не съм видял Волво, Мерцедес, Скания или МАН с такава надстройка.

Тариката

Цитат на: pumix - Неделя, 15 Април, 2012, 00:18:35
Това с изгорелите газове през легена е открито много преди Камаза да се пръкне.Зимата замръзва и залепва всякакъв товар,аз съм копал пясък,фракция,каквото се сетиш.Пръста най-лесно залепва особено ако е мокра.Затова се вдига легена само в равно,защото и в най-малкия наклон остане ли от едната страна товар самосвала се обръща толкова лесно колкото и гондолата.
Виждал съм го в Германия на влекачи със самосвална хидравлика,ама на тях им е по-лесно защото повечето влекачи са 4х4.

pumix

ЦитатВиждал съм го в Германия на влекачи със самосвална хидравлика,ама на тях им е по-лесно защото повечето влекачи са 4х4.
Само не схванах,какво общо има това с 4х4?Я обясни малко като за малоумен,че нещо не те разбрах.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Люси

Цитат на: highwaynomad - Неделя, 17 Март, 2013, 21:56:58
Карал е пясък 160 тона, моста е бил разчетен за до 55 тона !!!
А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! :)

loshdancho

Цитат на: Люси - Понеделник, 20 Май, 2013, 19:18:39
А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! :)
Тогава се товари на кубик.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dimich87

Цитат на: Люси - Понеделник, 20 Май, 2013, 19:18:39
А представяте ли си какъв кантар има,мене на Негован ме сваляха след 62 тона да си гребне багериста малко да стана под 60 тона да може да ме измерят коректно,ама това е когато е много мокър пясъка!!! :)
Извинявам се за спама, който може би ще направя, но не съм карал пясъци. Чувал съм че като е мокър пясъка е по тежък от абсолютно сухия пясък. Теорията която са ми обяснявали е че когато е влажен, частиците се обмокряли и остава доста по-голямо пространство между частиците, а водата е в пъти по лека от пясъка.
Карал съм няколко пъти баластра, но не съм имал възможност да сравня кога, колко тежи, понеже сме товарили на определен тонаж, а не докато се напълни камиона.

dimich87