Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 11:35:01
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
>
Специализирани превози
>
Гондоли и самосвали
Страници: [
1
]
2
3
...
14
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Гондоли и самосвали (Прочетена 155149 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Гондоли и самосвали
«
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:14:08 »
Отговор
Моля заповядайте на раздумка
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
Гондоли и самосвали
«
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:14:08 »
Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #1
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:25:16 »
Отговор
Мерси баце,аз си го изпросих туй теме и да си мъцна болката.
Момци през далечната 2006г мойта особа имаше честта да се подвизава на една Дафинка XF95-400 мисля беше та за разлика от други марки и модели при който помпата се включва посредством копче нейде по таблото или влючване чрез скоростен лост ,при таз Дафинка помпата не се включваше отникъде.Както при повечето други марки и модели има едно лостче между вратата и седалката и след като включите помпата, оттам или вдигате или пускате легена,та таз Дафинка имаше само това лостче.
Та въпроса ми е според вас за времето през което съм се подвизавал на таз Дафинка на постоянно включена помпа ли съм маал или чрез въпросното лостче за нагоре ,надолу се е включвала някакси?
Да мъцна и в момента въпросната Дафинка си я кара един пич кат мен и нищо и няма.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #1 -:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:25:16 »
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #2
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:36:39 »
Отговор
По начина по който си го написал ми идва на ум едно - самосвалната хидравлика е била от най-опростен тип. Без разпределител и обратен клапан, като нагнетеното масло след изключване на помпата се връща през нея в резервара.
Варианта да караш на включена помпа се усеща - почва трудно да включват скоростите и след време помпата заминава на боклука.
Само при зъбните помпи е възможно(На някой има обратен клапан) това при буталните и роторните няма как да се върне маслото в резервара през помпата.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #3
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 16:46:23 »
Отговор
Баце съгласен съм,само да добава по време на движение на скорост съм пробвал с лостчето,но легена на гондолата не се вдига,както казах и до днес помпата си е читава,но как се включва никой не знае питал съм и колегата,който в момента го кара и той каза,че спира изключва от скорост и бута само лостчето .
5 годинки чешам бръмбаро и си нямам идея как става номера.
Само да уточня не се бъзикам грам ако някой друг ми го разказваше щех да си помисля,че ме слъгва ,но е факт .
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #4
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 17:21:27 »
Отговор
Това с включването при спрял е лесно : ако се вземе въздух от паркинг спирачкта от точно определен шлаух , по който има въздух когато си на ръчна , след изключването на ръчната самото сцепление и налягане държи шлиците на муфата включени.
Друг вариант е с магнитвентил , който отваря въздуха за лоста на самосвалната хидравлика само когато свети лампата за ръчната.
Още един вариант се сетих преди малко ако распределителя е еднострано деиставащ: Лоста само привидно е с едно положение (няма му надписите) при движение на горе се минава първо през положение за вдигане на легена после се включва помпата и легена се вдига . За пускане : връщаш лоста надолу и изключваш първо помпата а след това пускаш легена . Ако разпределителя е еднострано действащ (само с един маркуч за въздух),то при наличие на командващ въздух в системата вдига легена при изпускането на въздуха спада легена . Единствения начин да задържиш легена във въздуха при това положение е да спреш помпата по време на вдигане .
Малко мускули от GINAF
http://www.youtube.com/watch?v=YoEx548q1JY
Mercedes
http://www.youtube.com/watch?v=iBzBL2MPEYw
Terberg
http://www.youtube.com/watch?v=-m7i7T4EkH4
Man
http://www.youtube.com/watch?v=xcDatozFl1s
«
Последна редакция: Понеделник, 01 Август, 2011, 18:41:36 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #5
-:
Понеделник, 01 Август, 2011, 18:11:05 »
Отговор
Баце мерси ,зацепих помпата се е включвала посредством лосчето,то имаше бая позиции но легена задържаше в максимално горно положение иначе не можеше да се спре да кажем посредата.
Баси мноо тъпо парче съм бил.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #6
-:
Петък, 05 Август, 2011, 22:15:56 »
Отговор
Обикновено отстрани на лоста пише PUMP , KIPER
Как се обръща самосвал . Не знам колко трябва да се сляп за да не забележиш, че местото е под наклон .
http://www.youtube.com/watch?v=GNWyv0qJNjk
Два клипа с най добрия самосвал за табан , да се види на какво е способен.
http://www.youtube.com/watch?v=E-Y4FzIRfAg
http://www.youtube.com/watch?v=585kY82vOCA
Причина за редакция: Коригиран линк!
«
Последна редакция: Петък, 05 Август, 2011, 23:04:53 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #7
-:
Събота, 06 Август, 2011, 21:34:03 »
Отговор
Това с Татрата не е реално просто....
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #8
-:
Събота, 06 Август, 2011, 21:41:29 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Събота, 06 Август, 2011, 21:34:03
Това с Татрата не е реално просто....
Ма си скубе минимум с шейсе
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #9
-:
Събота, 06 Август, 2011, 21:44:09 »
Отговор
Имах колега работил на мина "Чукурово" от него знам ,че напълно възможно и често срещано .Гайката ,която стяга лагерите на главината при този модел Татра се намира от вътрешната страна на главината и е възможно при тежки условия на експлоатация да се отвие но няма как да видиш и след време изпада цялата главина барабар с колелото барабана абе всичко. Но това е Татра и дори съм чувал че хора са си намирали главината с гумата следващия курс на табана, разтоварили и отишли за друг без да разберат, че карат на 3 (5) колела (сигурно са били пияни).
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #10
-:
Събота, 06 Август, 2011, 21:47:36 »
Отговор
Е и моя милост го изпреварваха гумети от българско ремарке ма не се чудих дълго мойте ли са.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #11
-:
Четвъртък, 18 Август, 2011, 11:28:30 »
Отговор
И това се случва понякога , за това винаги при разтоварване ремаркето и влекача в права линия!
http://www.youtube.com/watch?v=j87qxo3Gq4Y
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #12
-:
Петък, 19 Август, 2011, 16:01:05 »
Отговор
Разбира се ,че начинът на спиране има значения.
Жалко за човекът в Сканията, дали е имало щети после ?
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #13
-:
Петък, 19 Август, 2011, 18:58:28 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Петък, 19 Август, 2011, 16:01:05
Разбира се ,че начинът на спиране има значения.
Жалко за човекът в Сканията, дали е имало щети после ?
В случая не .
Затова се спадат възглавниците на ремаркето при разтоварване и се стои в или до кабината.
Аз имах по-брутален случай. Бях спрял за разтоварване със скършена под ъгъл композиция и не бях в кабината а
п......х до гумите на ремаркето ,влекача беше VOLVO и не блокираше ремаркето на ръчна. В един момент ремаркето почна да избутва диференциала и аз до като обиколя композицията кабината беше се завъртяла под гондолата (за късмет не я удари) диференциала беше най-отпред на композицията и на една педя от бетонна стена а гондолата се люлееше на метър в ляво и дясно за малко да я обърна.
Това сигурно не е масово.
http://www.youtube.com/watch?v=BGDYU6pPNaU
Опасност при разтоварване
http://www.youtube.com/watch?v=eO-eJoECZZA
Един звяр от
Русия
. Интересно е техническото описание и упътване.
http://www.youtube.com/watch?v=4bhlk61mif8
Гондола с подвижен (на ламели) под от
Русия
http://www.youtube.com/watch?v=Y1OqFwww2nQ
Сравнителен тест за напречна устойчивост
http://www.kamioni.bg/rdetails/11/21/2/642
«
Последна редакция: Понеделник, 22 Август, 2011, 17:47:37 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:Гондоли и самосвали
«
Отговор #14
-:
Понеделник, 31 Октомври, 2011, 16:42:07 »
Отговор
Едно много интересно видео :
http://www.youtube.com/watch?v=9B4jt6ZmE78
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Етикети:
Страници: [
1
]
2
3
...
14
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...