• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Автокранове,пътна помощ и сие

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Вторник, 02 Август, 2011, 19:39:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Бацета има камиончета с кранчета де също си бръмчат и те са специални мислим па и разни пътни помощи за коли,камиони и сте ги забраили та реших да им врътнем едно теме да си имат.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


exon

Хайде да взема да споделя малко опит и аз.Занимавам се с пътна помощ активно вече почти 6 години.Камиончетата наистина по талон се водят "специален пътна помощ" или "специален автоплатформа".Общо взето номера е да имат добре направена платформа с хубав ъгъл(за да не закачат "на корем" колите които се товарят) и добра лебедка-за предпочитане от 12000либри нагоре,а най добре хидравлична.
При превоз на аварирали коли нещата са горе долу ясни-отиваш,пускаш пътеките,закачаш лебедката и го издърпваш.Връзваш му два,най много три колана за джантите и си готов.
Екшъна е когато отидеш на някое ПТП,ако има пострадали обикновено се получава едно висене на пътя,поне 2-3 часа.И то обикновено при не най добрите метеорологични условия,докато дойде дознател,експерт,после се почва едно мерене,снимане,писане и т.н. докато разрешат да се товари.Никога не се връзвайте да ставате поемно лице!Не се знае кои кога ще се сети да обжалва някои акт и после ще ви дърпат за свидетел.
При товарене на силно катастрофирали автомобили най вече ви е необходима здрава лебедка и буса/камиона да е здраво застопорен за пътя(случвало ми се е на заснежен път да се връзвам с един колан за мантинелата за да извадя джип легнал на таван в канавка).Обикновено колата е с толкова щети по нея че не е нужно да ви пука дали ще нанесете още.
Ако е излязла извън пътното платно,най лесно се вади по пътя по който е излязла.
Кофти е че по някога се налага да виждаш не особено приятни гледки из купетата,но с времето някак си претръпваш.
Но основното с което се занимават тези бусове е най вече транспорта на автомобили от Европа,предполагам всички сте се разминавали с подвижните сергий които представляваме.Нагоре принципа е една платформа върху теглещия бус и един бус на теглената платформа.Може да срещнете и един пътнически бус с три платформи една върху друга отзад ;)






exon


loshdancho

Последната снимка избива рибата. :D
Но по принцип ми е интересно за колко време се отива до Германия примерно и се връща с такава техника.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

exon

Мога да ти кажа за колко време стигам до Мелк/Австрия-около 18часа.Там почивам при мои приятел и продължавам нагоре.До Алдершот/Англия отивам за 3 дни без малко.

Don_Bazilio


admin

Интересувам се как са уредени законодателно нещата с пътната помощ? Какви изисквания има относно документи и други подобни неща?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

exon

http://patno-ruse.com/?services
Ето тук горе долу се вижда какво се иска.Цялата процедура излиза доколкото знам около 800лв.В моя случай карам на базата на лиценз за разкомплектоване на излезли от употреба МПС,в който има и разрешение за транспорт на такива.С две думи пак по ръба...

RFF

Това го намерих на сайта на Агенция "Пътна инфраструктура"

Удостоверения за извършване на пътна помощ

Изискуеми документи за издаване на удостоверенията за регистрация за извършване на пътна помощ по пътищата, отворени за обществено ползване:

1. Молба от лицето със законна представителна власт до изпълнителния директор на Агенция "Пътна инфраструктура" за издаване на удостоверение за регистрация по чл. 148в от Закона за движението по пътищата.

2. Нотариално заверено копие от съдебно решение за регистрация по реда на Търговския закон (актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията) или нотариално заверено копие от документ за регистрация по Закона за юридическите лица с нестопанска цел или от документ, удостоверяващ регистрация по законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

3. Удостоверение за актуално състояние (актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията) – оригинал или нотариално заверено копие.

4. Декларация от лицето, което представлява фирмата, за липса на открита процедура за обявяване в несъстоятелност.

5. Списък на превозните средства, с които ще се извършва пътната помощ, включително:

5.1. Нотариално заверено копие от свидетелството за регистрация на превозното средство.

5.2. Нотариално заверено копие за преминат периодичен преглед за проверка на техническата изправност на превозните средства, валидно към датата на подаване на молбата за издаване на удостоверение за регистрация.

5.3. Нотариално заверено копие на договор за наем или лизинг на автомобилите със срок на наема или лизинга не по-малък от една година в случаите когато лицето не ползва само собствени автомобили, валиден към датата на подаване на молбата за издаване на удостоверение за регистрация.

6. Документ, удостоверяващ правата на кандидата като абонат на телефонния номер за повикване на пътна помощ.

7. Лични данни на Управителя (трите имена, л.к. и ЕГН)

8. Телефон за връзка с Управителя.

Всички документи се подават в сградата на Агенция ,,Пътна инфраструктура" (гр.София, пл."Македония"3), отдел ,,Деловодство", или се изпращат по пощата с обратна разписка.

Получаване на удостоверението става лично от Управителя или от лице, упълномощено от него с  нотариално заверено пълномощно.
0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

RFF

Имам въпрос към колегите които карат Пътна помощ.
Някой виждал ли е да се продават такива "патерици" като тези от клиповете?





0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

exon


loshdancho

Малииииии.... тия са по изобретателни от  швабите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Rammbon

Тези мотоциклети ми приличат на трансформърс . Изглеждат доста мощни с тези двигатели.
Карах собствена пътна помощ през 1995-6-7 г, времето по кето не се изкаше никъкви документи за тази дейност. Имах си и колесар и го теглих с Москвич 2140Д .  Хубави времена бяха. Никакъв контрол.

exon

Наистина бяха добри времена,от 2001 до към 2005-та джитках с една Лада Нива с колесар...
Между другото идеята за такъв тип мотоциклети хич не е лоша,тъй като при едно задръстване заради ПТП или аварирал автомобил ще достигнат мястото много по лесно отколкото камион или бус.
И за да не е спам ето един сайт с малко по тежки машини
http://www.jige-international.com/index.php?langue=en

Mandor

Цитат на: RFF - Сряда, 29 Февруари, 2012, 20:48:55
Имам въпрос към колегите които карат Пътна помощ.
Някой виждал ли е да се продават такива "патерици" като тези от клиповете?






Аз съм виждал подобни. Като ученик, в часовете по практика правехме детайли за такива, специално за сервизи за камиони.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.