• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Ей, Дивия, надувал съм резервоар на хладилник  с маркуча за гуми (ако знаеш къде се намира резервоара на хладилника).
Нафтата се качи сама на 4 метра височина във филтрите и помпата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Сладък браво ,4 метра са ти към 1,5-2 атмосфери ,тва си е геройство як си у ръцете а кво ти пречеше се качиш горе с едно шише и ключе и да си забравил ,не бе само питам ,самотека важи двупосочно ако не знаеш да ти кажа .


Бриги Магнито



loshdancho

Какъв самотек бе пиле?
Какви 5 лева?
Как нафтата ще  премине на самотек през клапаните на инжектора и бушона?
Мй верно само си говориш?
Или требва да разглобя всичко за да си напълня филтъра и помпата с гориво?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Уди кълвача

Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юни, 2012, 14:23:22
Я сега ми кажи как ще откачиш сондата и ще я вдигнеш?!?!
Шлаухите ли ще удължаваш?
Свинските ли опашки ще режеш?
И как ще стане това с закачено ремарке или хенгер?

Е как, откача резервоара и го вдига на високо, ко шми са занимава с  маркучи, въздух и парцали...


Бриги Магнито

Виждам усещаш ги нещата я ми кажи къде отиват двата шлауха от филтъра ?Единият не отива ли къде помпи мопми или там кво имаш де да те знам,при моя метод ако си пропуснал пише,че моторетката ше притропа за окло 2-3 кажи ги 5 секунди и чак тогава ще жужим нещо ти идва на акъла,но върти с гаечният ключ разкачай ,че му сменяме и буталата оууууууууу баце с твойте научните тези пак ти казвам ходи се пери.
Както казах и преди надувайте и няма се плашите,само като надувате да ви светнем пак трябва да се отвори нейде,че инак бая атмосферки ще са ви нужни. ;)
Зачезвам за цигарки,че ги свърших са кат купим ша вида от коя страа се обезвъздушават.

Цитат на: Уди кълвача - Събота, 30 Юни, 2012, 14:50:35
Е как, откача резервоара и го вдига на високо, ко шми са занимава с  маркучи, въздух и парцали...


Пич  :D :D :D :D в метода не е казано че резрвоара задължително трябва да е отгоре,а че едно от двете трябва да е по-нависоко,но виждам оправни сте ,ще се справите.
Апропо едно от двете е третото-тва да не питате.


ivopifeca

Егати...тука сте корави мъже...упорити,железни да нема некои от земните зодии?

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Събота, 30 Юни, 2012, 15:03:27
Егати...тука сте корави мъже...упорити,железни да нема некои от земните зодии?
Не баце има завършили Вилхем Пик ,а квот е аучено там тва е ,друго в този свят няма,тва е не е до зодии.


loshdancho

ЦитатВиждам усещаш ги нещата я ми кажи къде отиват двата шлауха от филтъра ?Единият не отива ли къде помпи мопми или там кво имаш де да те знам
Единият шлаух отива в помпата, излишното гориво от помпата  минава през клапан със съчма и пружина(бушон)?????
Как ще напълниш помпата на самотек?
ЦитатКакто казах и преди надувайте и няма се плашите,само като надувате да ви светнем пак трябва да се отвори нейде,че инак бая атмосферки ще са ви нужни. Намигване
Чети бре пиле ... Търси... отвива се най-високата точка, достатъчно е един два оборота.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

 :D :D :D :D E знам ли,че и викам две бири де ега се напълни,момци нещо май не ми вервате тва е добре,аз пък грам желание нямам да доказвам или казвам как кое що.
Сладък пълни се не само помпата ми и обратната нафтица шлауха и ако е Волво съответно остава малко въздух в шлауха преди филтъра ,но тва е дребно количество и зафане ли веднъж после най-мноо пак да попричука,но не е страшно.
А може ли да питам къде пише в кой учебник,че се отваря най-високата точка,да не е най-крайната ?
И друго да питам щом веднъж една помпа засмуче течност кво се случва ?


Абе викам аз да си маам по моя метод пък  вие си майте по вашият толкоз е елементарно.
Апропо пак по спомен в Ханчовият случай имаше и спринцовка  ;) тва е инструмент ползван от човек занимаващ се с това. ;)

Можеше ви снимам едно клипче на личната ми кола,но за жалост е топло и не ми се мърля.Апропо нейната сонда е чак отзад отдолу ,а ако снимах клипче шех да отворя само предният капак  ;).
За сведение и тя си няма инжектор и на въртене първо отива акумулацията пък после може и да запали ,ма може и да не запали.



loshdancho


ЦитатА може ли да питам къде пише в кой учебник,че се отваря най-високата точка,да не е най-крайната ?И друго да питам щом веднъж една помпа засмуче течност кво се случва ?
Без коентар!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 30 Юни, 2012, 15:42:37
Без коентар!
А тъй де без коментар,че гледах навремето некои ора отвиваха дюзи да го бем па они по-ниски кажи речи и от резервоара. ;) ОПС НЕ ДЮЗИ ,А ТРЪБИЧКИТЕ КЪМ ТЕХ,ЧЕ ПАК БУКВАЛНО ЩЕ ГО ПОЕМЕТЕ. :D :D :D
:D :D :D
Сладък,сладък жив и здрав................. :D :D :D


ivopifeca

Вие сте си направо научни сътрудници,ега не спрете скоро,деиствително е полезно за повечето

Бриги Магнито

Цитат на: ivopifeca - Събота, 30 Юни, 2012, 15:49:41
Вие сте си направо научни сътрудници,ега не спрете скоро,деиствително е полезно за повечето
Баце некогиш ако видиш мотокар с туба на покриво,попитай кво прави мотокариста кат свърши нафтата,ако ти каже,че слага пълна туба отвива болтчето за обезвъздушаване на помпата и като протече върти и пали,повярвай му  ;) тубата е горе,защото инжектора или липсва или не работи,пък завалията няма и с кво да надуе пущиняка да запали.
:D :D :D :D :D :D
На дърпане и бутане не си е на оферта ,тъй че кво му остава на пича освен куршумо у главата и да заожда при роднините из Мала Швеция,но мотокариста е пич не се предава без бой,него такива майстори на спорта като инженерчета разни не го тресат.
;)

П.П.Опс не инжектор,а подкачваща помпа или там как се зове,че при мокарите е кат при жигулката малко,абе сещате се аз само да ми се недоказвате колко ги разбирате наименованията да не стане грешка се уточнявам.


FH16

Данчо,нашия Селскостопански труженик вози малко по друга модификация на Волво от 2003.....неговия е "С"мотор,който има инжектор.2003 вече са "D"мотор и там нещата са като при скания т.е няма ръчно подкачваща помпа.
Въпроса на новия ни съфорумец NIKKI беше дали някои е попадал в подобна ситуация и нормално ли е с 100 литра гориво да изгасне камион Скания. Доколкото разбрах е с два резервоара и може би това е проблема,горивото непрехвърля между резервоарите.
Незнам как е при Скания,но някои други модели имат филтри "вентилация или отдушник"резервоар или допълнително монтирани канчета.
Това с духането всички го знаем....чудеса стават след едно хубаво духане :D :D :D :D :D...и колегата Volvo480 цяла зима си духа печката ;).............що да влизаме в полемики  ::).........

loshdancho

Професионалиста си каза думата точно на място!
Получаваш голям плюс от мен за това, че с едно изказване обори веднага цялото ЕШК.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.