• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

admin

Цитат на: FH16 - Неделя, 01 Юли, 2012, 19:47:01
Това с духането всички го знаем....чудеса стават след едно хубаво духане :D :D :D :D :D...и колегата Volvo480 цяла зима си духа печката ;).............що да влизаме в полемики  ::).........

Към септември-октомври Volvo480 пак ще започне да пише в темата за продухването на печката. Очаквам нови и свежи клипове. :D :D :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Цитат на: admin - Понеделник, 02 Юли, 2012, 00:08:56
Към септември-октомври Volvo480 пак ще започне да пише в темата за продухването на печката. Очаквам нови и свежи клипове. :D :D :D

Няма да има нови клипове. ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 01 Юли, 2012, 21:00:06
Професионалиста си каза думата точно на място!
Получаваш голям плюс от мен за това, че с едно изказване обори веднага цялото ЕШК.
Ако под ЕШК разбираш или визираш мойта натурка да ти мъцнем ,че ЕШК е закон.
Гусин Технология кат си толкова начетено момче да те светнем твоя надуваш метод колко е практичен.
1 Камиона щом е загаснал се предполага,че не произвежда въздух
2 Щом е загаснал се предполага,че резервоарите са му празни и поемат бая въздух
3 Предполага се ,че щом е загаснал,спасителната туба с нафта ще е най -близко при теб до минимум 30 мин. да не казвам часове,време предостатъчно въздуха от системата да изчезне
4 Колко и да си намотваш найлона и да го натискаш имаш загуби на въздух


Или ако искаш да ти ги навържа нещата ,че си бавно сгреваш,предлагаш метод от теорията ,който е малко вероятно на практика да е осъществим поради една причина нямаш въздух ,защото метода ти издиша отвсякъде.
Ако беше малко помислил без да ми се правиш на научен сътрудник можеше и да стигнееш до практическото приложение на твоя метод.
Както казах и преди аз съм неграмотно момче,но за разлика от теб мислещо и с бай ти Уди Кълвача може да си говорите колко си искате не ми пречите.
Аз не съм теоретик гусин Технология аз съм практик и това,че не умея да обясня нещо не означава,че съм си го измислил.
Твоя метод дори и при дръгел напълно с читаво херметезирана въздушна система може би издиша,но както казах надувайте си не ми пречите.
Само не ми се прави на голямата работа,че кат те гледам язък ти за знанията гола вода и кал по врато си.
Също така видях и как ги разбираш моторите на FH12 ,разбираш ги точно като мен ,тоест никак си,както казах и преди чети поечко и тогава се обаждай подготвен.




Сега да си мъцна едно мнение за случая на колегата NIKKI ,колега при основен и допълнителен резервоар горивото предполагам се прехвърля по метода на скачените съдове със съответното закъснение разбира се,закъснение предопределено от размера на свързващата тръба .
При еднакви размери на резервоарите ако имаш 100 л,то тези 100литра са разпределени горе долу по-равно в резервоарите с други думи казано ,това което са ти казали от Скания ,че дръгела гасне при 50-70л. е факт.
За да избегнеш този факт и 100л да не са вързани всичките се нуждаеш от резервоари на различна височина или от клапан с посока и помпа или метода на господин Технология с въздух под налягане в единия резервоар(което ма въобще не ти го препоръчвам)
Тъй като ма въобще не съм запознат със Скания и нейните резервоари бих ти препоръчал монтиране на допълнително филтърче за гориво и удължение на сондата до самото дъно на резервоара.
Тва е баце мойто мнение.


И тъй като съм си маумляк имам едно питане към някой който е пробвал.
Питането ми е следното ,на времето на универсален влекач Шкода Европа фабричо се монтираха два еднакви резервоара единият за гориво,другия за масло свързан към хидравличната помпа ,тогава съм пробвал с въпросната хидравлична помпа да прехвърля гориво от единият в другият резервоар и не ми се поучи ,та възможно ли е с хидравличната помпа на универсален влекач да се прехвърля гориво от един резервоар към друг ?


loshdancho

Нямам желание въобще да споря.
Каквото съм казал казал на който иска ще му е в помощ... на теб ..оправяй се.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Е ше се пробвам.

Днес ти идвах на гости да ме осветлиш лично ма то било залудо.
Апропо известен съм у съседната фирма и у кръчмата питай за бацко,само не казвай,че съм прост ти не излезе късмета.


ahil_73

Помогнете моля..Скания 144 V8 530 коня.Като изключа ретардера - връщам лоста а той не спира действието си..само като му подам газ и освобождава.Също така и много грее .Как да оправя? ???

loshdancho

Измий радиатора за водата на пароструйка и пускай в диапазона 1500-2000об/мин-1.
За   другия проблем с не изключването ще почакаш да се върна в България да питам...
Пуста глава не помни...
А имах точно същият проблем... отстраниха го без да съм там и не помня какво точно правиха......
По спомен ... май бяха електромагнитните вентили, които задействат ретардера, но не съм сигурен.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ahil_73

ОК , мерси  ке почакам

Бриги Магнито

Баце,решението на проблема ти не е в сервизи или резервни части ,а в проста смяна на марката на дръгела.
Метни се на VOLVO  и проблем с ретардер никогиш няма да имаш,вервай ми. ;)


loshdancho

Цитат на: ahil_73 - Сряда, 04 Юли, 2012, 22:40:36
Помогнете моля..Скания 144 V8 530 коня.Като изключа ретардера - връщам лоста а той не спира действието си..само като му подам газ и освобождава.Също така и много грее .Как да оправя? ???
Разпитах за твоя проблем бившият ми шеф.
Та проблема ти е крие в пропорционалният вентил.
Това е крана с електромагнитните клапани, пускащи въздух, който от своя страна избутва буталото, което избутва точно определено количество масло в ретардера.
Много е трудно да се ремонтира този кран...няма нищо специално в него, но въпреки това си е чешит...
След два ремонта преди да постъпя във фирмата, шефа после  е сменил целият кран...Намира се в шасито зад кабината и от него излиза шлаух, който влиза в резервоара(на шасито )  за маслото на ретардера.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ahil_73

Не си забравил.. Голямо благодаря!  :)

loshdancho

Да добавя крана подава(пропуска) точно определено количество въздух, за да се избута точно определено количество масло.
Когато почне да не работи коректно... подава повече въздух и ретардера работи само на 100%.
Не работят степените и изключва само с педала на газта.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Баси ,мноооооооо лабави тия Скании с тия кранове бре ,малко кекава ми иде с такива инфекции ,а разпраате ,че се не троши,ми мани ма кат се строши и айде нова ,тия ли са здравите Скании дет ги фалите,евала чудни са.

;)


lefterow

Бих желел да помогна с тази информация за камиони Скания.Изтеглете си я оттук

http://files.mail.ru/Q72MAA

Tihomir78

Цитат на: Бриги Бичкията - Понеделник, 09 Юли, 2012, 06:26:42
Баси ,мноооооооо лабави тия Скании с тия кранове бре ,малко кекава ми иде с такива инфекции ,а разпраате ,че се не троши,ми мани ма кат се строши и айде нова ,тия ли са здравите Скании дет ги фалите,евала чудни са.

;)

Така са , всички като сестрички от едно болести страдат.

Tihomir78