• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

ivopifeca

Цитат на: monterei - Петък, 28 Декември, 2012, 21:51:16
Е това е последната истинска Скания.  ;)
Не знам дали е последната истинска,но кабината е супер тясна,само където има височина,и тоя долния креват колко е крив...

ivopifeca


loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 23:08:12
Не знам дали е последната истинска,но кабината е супер тясна,само където има височина,и тоя долния креват колко е крив...
Мда... Ивеко е по-добро, и кабината, голяма, и двигателя тих.
  А долният креват  само ти се е сторило, че е крив.... той си е прав, търси причината  на друго място.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 23:08:12
Не знам дали е последната истинска,но кабината е супер тясна,само където има височина,и тоя долния креват колко е крив...

Кабината не е тясна, а кревата може да е крив от тези, които са спали върху него. Мотора е супер. Не се чупи.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 23:16:04
Мда... Ивеко е по-добро, и кабината, голяма, и двигателя тих.
  А долният креват  само ти се е сторило, че е крив.... той си е прав, търси причината  на друго място.
На Евростара и кабината е по голяма и креватите са си кревати,а за леглото на Скания-долното,ако не е криво според тебе,значи можеш да спиш като йогите,евала.По смотан креват в друг камион не съм виждал.

loshdancho

Трябва да те вземат за модел за следващата серия...
Може би пък ти да си нестандартен и да пуснат лимитирана серия.
Иначе ти пожелавам, все Ивеко да караш щом ти харесва.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Петък, 28 Декември, 2012, 23:38:50
Трябва да те вземат за модел за следващата серия...
Може би пък ти да си нестандартен и да пуснат лимитирана серия.
Иначе ти пожелавам, все Ивеко да караш щом ти харесва.
Факт е че бяха 5 камиона Топлайн,и всички колеги спяхме все на горните кревати,всеки един беше на моето мнение,просто на този камион е трябвало да му пуснат поне още10 см кабината назад...карал съм и 112-ка,макар и без надстройка,кревата беше по хубав ;)А за Ивекото немам против,нека си е читва работата и коректна,па хич не ме вълнува коя от евромарките ще карам.

Dido

Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 23:28:42
На Евростара и кабината е по голяма и креватите са си кревати,а за леглото на Скания-долното,ако не е криво според тебе,значи можеш да спиш като йогите,евала.По смотан креват в друг камион не съм виждал.
Колега ти сериозно ли ??? Коя кабина на Скания сравняваш CR16,CR19 или CR19 topline с евростар?
Не е важно какъв камион караш,важното е да е с осем цилиндъра и да е Шведски

DeDo Vi

Цитат на: ivopifeca - Петък, 28 Декември, 2012, 18:31:36
Абе незнам,аз ли бех уцелил,ама за тия 4 години ,където карах една 124-ка,сериозни проблеми не съм имал,и смея да твърдя,че излезе доста корава,единственото слабо място беше окачването на кабината отпред,е мине се немине неколко месеца и пак,иначе друго ???
Всички Скании страдат от това окачване на кабината, явно това си е сериозен проблем, не съм виждал друг камион освен "калдаръм кокона" да троши окачване на кабина. Особенно по руската релация колегите които са със Скании големи ядове имат.

Красимир Тодоров

Понеже гледам сте коментирали лонглайна на скания... четох за тях наскоро, че последно са произвеждани в 4 серия. R серията няма произведени лонглайн кабини, та било вероятно тези които са по пътищата (много редки) да са къстъм мейд, или произведени от ентусиасти... Та в тоя ред на мисли... колко е сложно да се произведе лонглайн от един станартен триосен хенгер... с малко повечко пари едва ли е невъзможно. Лично аз много харесвам лонглайна, ама твърде скъпи...

driver1

Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 29 Декември, 2012, 22:19:34
Понеже гледам сте коментирали лонглайна на скания... четох за тях наскоро, че последно са произвеждани в 4 серия. R серията няма произведени лонглайн кабини, та било вероятно тези които са по пътищата (много редки) да са къстъм мейд, или произведени от ентусиасти... Та в тоя ред на мисли... колко е сложно да се произведе лонглайн от един станартен триосен хенгер... с малко повечко пари едва ли е невъзможно. Лично аз много харесвам лонглайна, ама твърде скъпи...

  Ко речи? Лонглайн? Къстъм мейд? Пуркоа бе, джанъм?

Красимир Тодоров

Ами пуркоа... защо някои хора си слагат халогени, ролбари и прочие.. пък лонглайна си е с голяма кабина и освен много красив камион е много удобен за живеене в него... сега се сещам, че като ми кажат "Есперар, маняна", ще съм много доволен.  Абе има нещо много камионско в лонглайна... незнам как да го обясня
А защо къстъм мейд - предполагам, защото е възможно, макар че за мен едва ли

ivopifeca

Цитат на: Dido - Събота, 29 Декември, 2012, 00:06:01Колега ти сериозно ли ??? Коя кабина на Скания сравняваш CR16,CR19 или CR19 topline с евростар?
За съжаление,не знам коя е ЦР16,ЦР19,говоря за 124-ка топ лайн,а Ивекото Евростар-Кърсър,да не го бъркаш с Евротех-а.

monterei

ъъъ ... въпрос: какво е лонглайн?! ???

loshdancho

Хващате се за думичката, много е дребнаво.
Те ви лонглайн(longline).
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Красимир Тодоров

Ох, е нема такава красота... първата, не Т серията, тия с муцуните не ме кефят нещо
Та понеже пак повтарям какво съм чел, че няма лонглайн от R серията, възможно е тези дето ги виждаме да са айде да не използвам тая дума къстъм мейд, ама ръчно изработени от някой мераклия...
Та като се позамислих, не виждам причина да не е така, понеже с малко повече инструмент, и две десни ръчички може да се направи. Разбира се после технотест... незнам само как стои въпроса с дължината на композицията в Маджарска примерно. В северните страни не е проблем. Но това предлагам ако му се разсъждава на някой да е в отделна тема.
Както се казва - няма невъзможни неща

Красимир Тодоров