• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Scania

Започната от loshdancho, Събота, 13 Август, 2011, 22:39:29

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

godji

Добре де , и от всичките сканията най-върви ! Тя твоята и без това няма шанс да ми се пречка :) Карай си я и и се радвай .
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Trucker_Boy

Като някой ден надявам се и в България се направи Truck Show (включващо изложения,гонки,гласувания и други) ,ще може да се дръпнете и опитате силите.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Бацета спора е чудесен ,та да мъцнем и аз-у равното,че ви прескочим и двамата  ;) нема Скания ,нема Ман. ;) ;)

godji

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 20 Август, 2011, 08:05:39
Бацета спора е чудесен ,та да мъцнем и аз-у равното,че ви прескочим и двамата  ;) нема Скания ,нема Ман. ;) ;)
Със трактора  ли тва ? Внимавай да не се препънеш ,защото сме високи! Да не ти викаме после Левски  ;D
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

loshdancho

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 20 Август, 2011, 08:05:39
Бацета спора е чудесен ,та да мъцнем и аз-у равното,че ви прескочим и двамата  ;) нема Скания ,нема Ман. ;) ;)
И там не става -сложил съм бутон на ограничителя...... ;)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

#35
 :) Кога не моеш ги заобиколиш или прескочиш орни ги отдоле  ;) -стар финт и девиз на колхозника,учи се първио срок у първо отделение на Апекарското ВУЗ–ПУЦ  ;)
Цитат на: loshdancho - Събота, 20 Август, 2011, 19:28:36
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 20 Август, 2011, 08:05:39
Бацета спора е чудесен ,та да мъцнем и аз-у равното,че ви прескочим и двамата  ;) нема Скания ,нема Ман. ;) ;)
И там не става -сложил съм бутон на ограничителя...... ;)
;) не бой са ше те оправим и ние имаме неKои запаси от Power  не случайно пишат POWERED BY MERCEDES ;)

П.П.Между Пловдив и Пазарджик ми редат Непобедимият Беларус ,ма тва не трее Ви притеснява,оти у регионите на:Траянова врата,Вакарел ме знаат кат Вървещио назад  ;)

antoniyu

Много върви тая Скания но има и някой и други неща от които зависи колко е бърз един камион.
1 Ограничен е на 92 км/ч
2 Зависи кой кога сменя скоростите  и още много причини.
На Ница на изкачванията съм изпреварвал много камиони и Сканий и Волво с Ман ТГА 18.440 D20 common rail бил съм с 20 т, но и мен си ме минавали,няма точна наука в това как да се определи кои камион е по бърз ако технически са различни(въздушен филтър,горивен,тип деференциал) и още много други показатели.

Най-добрия камион кабина Даф двигател,скорости и окачване Ман електроника Волво.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

godji

Цитат на: antoniyu - Събота, 20 Август, 2011, 23:51:49
Много върви тая Скания но има и някой и други неща от които зависи колко е бърз един камион.
1 Ограничен е на 92 км/ч
2 Зависи кой кога сменя скоростите  и още много причини.
На Ница на изкачванията съм изпреварвал много камиони и Сканий и Волво с Ман ТГА 18.440 D20 common rail бил съм с 20 т, но и мен си ме минавали,няма точна наука в това как да се определи кои камион е по бърз ако технически са различни(въздушен филтър,горивен,тип деференциал) и още много други показатели.

Най-добрия камион кабина Даф двигател,скорости и окачване Ман електроника Волво.
имаш едно +  - че  макар че не съм много съгласен за кабината ,но това зависи от ръста на шофьора и според това с какво е свикнал
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

antoniyu

#38
Цитат на: godji - Неделя, 21 Август, 2011, 00:47:08
Цитат на: antoniyu - Събота, 20 Август, 2011, 23:51:49
Много върви тая Скания но има и някой и други неща от които зависи колко е бърз един камион.
1 Ограничен е на 92 км/ч
2 Зависи кой кога сменя скоростите  и още много причини.
На Ница на изкачванията съм изпреварвал много камиони и Сканий и Волво с Ман ТГА 18.440 D20 common rail бил съм с 20 т, но и мен си ме минавали,няма точна наука в това как да се определи кои камион е по бърз ако технически са различни(въздушен филтър,горивен,тип деференциал) и още много други показатели.

Най-добрия камион кабина Даф двигател,скорости и окачване Ман електроника Волво.
имаш едно +  - че  макар че не съм много съгласен за кабината ,но това зависи от ръста на шофьора и според това с какво е свикнал

Прав си за това  за ръста,но удобството е по-голямо при Даф, макар че Ман имат най-голямата кабина ето малко факти.

Първо, по-големият 12,4-литров мотор на MAN ни ,,влезе под кожата" още докато се вграждаше в стария модел TGA, който през 2007 година стана първият (и единствен досега) влекач, преодолял нашия 350-километров тестов маршрут с разход под 30 л/100 км.
В момента MAN е единственият производител на тежкотоварни автомобили освен IVECO, който залага твърдо на горивни уредби от типа Common Rail. Всички останали марки са ориентирани към технологията ,,помпа-дюза", като само Scania прилага и двете конструктивни решения. Опитът на баварците с Common Rail обаче е ненадминат и това може да се усети съвсем ясно при пряк контакт с техните произведения на инженерното изкуство.

Два са начините за субективна оценка на качествата на един двигател – плавността на хода му и способността му да поддържа скорост при изкачването на наклони под натоварване. Що се отнася до първата характеристика, единственият реален конкурент на свръхравномерно работещия MAN D26 е Scania XPI. По отношение на ,,коравината" пък срещу баварския мотор може да се опълчи само PACCAR MX на DAF.

Карал съм Даф Fx105 460 много сериозен двигател на големите наклони е по-добър от доста камиони.

http://www.evrokamion.com/opencms/man/bg/news/1000_points.html

Ето и още едно доказателство.

http://vbox7.com/play:26893323
Взех да си мисля,че Скания е много прехвален камион сигурно няма продажби и производителите дават процент за реклама.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

admin

Цитат на: antoniyu - Неделя, 21 Август, 2011, 07:41:46
Взех да си мисля,че Скания е много прехвален камион сигурно няма продажби и производителите дават процент за реклама.

Ако от това видео съдиш за възможностите на Scania V8, значи темата се превръща в един доста безсмислен спор. Що се отнася до продажбите на отделните производители, така и никой до момента не даде никаква информация тук във форума. За DAF XF 105 460 к.с. нямам идея точно какви са възможностите му, но за 410 к.с. с товар 23 тона, както е на видеото, почти няма камион, който да не ме е изпреварвал на баири. Та този DAF направо спираше на баирите.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

antoniyu

Цитат на: admin - Неделя, 21 Август, 2011, 08:16:21
Цитат на: antoniyu - Неделя, 21 Август, 2011, 07:41:46
Взех да си мисля,че Скания е много прехвален камион сигурно няма продажби и производителите дават процент за реклама.
Ако от това видео съдиш за възможностите на Scania V8, значи темата се превръща в един доста безсмислен спор. Що се отнася до продажбите на отделните производители, така и никой до момента не даде никаква информация тук във форума. За DAF XF 105 460 к.с. нямам идея точно какви са възможностите му, но за 410 к.с. с товар 23 тона, както е на видеото, почти няма камион, който да не ме е изпреварвал на баири. Та този DAF направо спираше на баирите.

Съгласен съм с теб за 410 коня карал съм такъв,но за сметка на това е доста икономичен,а за видеото не можеш да съдиш нищо по него просто колегата беше казал,че минава всички и за това е това клипче.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

loshdancho

#41
Леле леле.  Смях в залата. DAF  да върви в баира. ;D ;D ще падна. такъв DAF няма-освен ако не е чипван или не е натяган  байпаса.От клипа това не се рзбира, мога да ти покажа подобен клип с приятел, на който  на SCANIA пише 460 а реално е 570PS  след малко магии в Гърция и с 40 тона товар правеше  фурор на "Троянова врата"

Гледай,   ето това е описаната Скания-тотал 55 тона
http://vbox7.com/play:ae03c80f

А за  "Сравнението" на камионите  в сайта на EVROKAMION (представител на  MAN) май ти трябва да плащаш за реклама.
Нека  се  взима мнение от колеги  карали  и марката SCANIA  (не от типа  карам MAN или DAF и той е най-добрия)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Данчо е прав за "вървенето" на DAF. При последното ми пътуване по Европа даже се чудех, че въобще няма много такива дръгели с 410 к.с. Нормалните хора си купуват нормални камиони, в съответствие с товарите, които ще превозват. Бай Ганьо от Абсурдландия обаче си купува най-евтиния камион и после се чуди защо разхода на гориво все не излиза. DAF бил икономичен. Много относително понятие. Ами колкото пари, толкова и музика. Важното е, че не върви и дори на места създава затруднения на останалите участници в движението.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

#43
За вървенето и разхода .
Преди много време ми попадна информация(беше отдавна и не помня от къде) .Че  оптималното съотношение между тегло  на композицията и мощност на мотора е - 100 кг на  1 PS според разхода времето и цената на влекача. Тоест  за композиция от 40 тона  няма смисъл от  400PS повече. Но се забравя разрешения тотал в определените страни,  ландшафта и претоварването , затова масово производителите започнаха да предлагат   мотори от 400  до 440 коня.
Ето и кривите на мощостта и въртящия момент при 12  и 16 литровите мотори на SCANIA.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

antoniyu

#44
Не е смях за Даф да върви както казах 460 коня,а не 410.
Не е чипван взел съм го чисто нов,а Скания съм карал не само Ман и Даф всичките марки съм карал,но Скания най-малко и такива са ми впечатленията.Има един израз всеки си хвали неговото, в момента карам Мерседес и въобще не съм очарован от него като вървене.

Хората казват ЕМ А ЕН нумеро аинц

Ето малко информация за продажби малко е стара но.

http://autoplanet1.com/novina/8918-kamioni-mercedesbenz-sa-bili-najprodavani-u-nas-prez-2009-godina
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

antoniyu

#44
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.