• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

За коректността

Започната от admin, Сряда, 24 Ноември, 2010, 08:07:00

« назад - напред »

0 Потребители и 6 гости преглеждат тази тема.

admin

Цитат на: godji - Неделя, 11 Септември, 2011, 15:02:06
Може би се получава , защото тук конкуренцията е в това кой по-ефтино и по-бързо  ще извърши превоза !

По принцип навсякъде при договаряне на превоз се търси къс срок за доставка и ниска цена. И се отчитат съответно разходите, които ще бъдат направени. Тук в България обаче сметките са малко по-различни. Например договорена е ниска цена. После се започват простотиите. Започва едно невероятно орязване на разходите. Пътуване без винетка, гуми регенерат, без смяна на маслото, докато камиона спре на пътя. Примери още колкото искате.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

godji

Точно това искам да кажа - прекалява се с ефтинията  :) , а немските превозвачи са си вкл. в нея всички разходи , че даже и вноската за новия камион  ;)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

Иво19667

Цитат на: salamandarkata - Неделя, 11 Септември, 2011, 00:00:40
Цитат на: Иво19667 - Събота, 10 Септември, 2011, 19:08:42
Здравейте и от мен, по темата за горивото и разхода, онзи ден отидох при един работодател. Щом ме видя започна рефрена: Аз този камион съм го карал и знам колко гори, има джпиес и постоянно знам къде се намираш и какво правиш, дори да навиваш километража няма да стане , аз следя по сателита. Повярвайте ми изпаднах в "Шах" гледам и не вярвам на ушите си. Камиона вика гори 15 на 100 , абе пич му казвам, да го засечем заедно а ? Тоя отвръща : Аз ако тръгна с всеки да засичам, ще ми мине живото. Рекох му , Пич аре чао , че от сега ти зех мярката, не можеш да бъзикаш хората. Пък и през ум не ми беше минало да говорим за разходи и др. относно гориво километри. Има сервизни книжа, документации колкото ще в нета за разходни норми и тем подобни. Та , Колежке , ти как би постъпила в моя случай? Питам не обвинявам 8)

Колега, аз ако съм била на твое място, бих му ритнала един шамар на този, ако не за да му дойде акъла (което май никога няма да стане), то поне, за да се освести!!! Е такива когато и да ги пребиеш все си закъснял. Първо, този "работодател" май не е и виждал камион, камо ли да знае какво значи "разход на гориво". Ето на такива казвам, че дават хляб на камиона да не ги хапе. :D :D :D Сега по-сериозно - Колега, ако си чел по-надолу, аз норма не слагам, защото знам, че това е много относително понятие - то са тонажи, то са състояния на пътя (аутописти или национали), те са много специфики, с които трябва да се съобразиш. Разбирам те перфектно - и аз съм виждала много "работодатели", които си нямат и идея какво е камион, как се кара и от какво зависи разхода. Аз джипиеси нямам, защото съм "малко" по-запозната от този. И знам кога ме лъжат. Когато започна да слагам джипиеси, тогава мога да започна да се притеснявам, че откачам като тоя. :D :D :D 
Да , Саламандърке, абсолютно си права . Фирмата на този е в Чепинци, човека явно нещо го притесни, може и да е очаквал голобради 20г. момченца да му кълват на обявата, ама определено нещо го притесни като ме видя ;D
Чистотата на работното място, израз на порядък в невидимата технология.

zhzhivko

#78
Цитат на: р... - Четвъртък, 02 Декември, 2010, 10:09:10
Здр.Илиян написах това,което чух,допълнението на шофьора беше че този месец очаква да е изкарал около 2200 ,този дългия курс и някакви вътрешни.От някакво малко селце около Д-град е и гледайки реално той няма никъде другаде шанса да печели по толкова-за сведение нашия шеф като го хвана "кризата"-дава на шофьор на бус 3.5 тона 500 лв +10 командировъчни дневни,ако е някъде с приспиване е 10+ нощувката.На големия камион Сканиа дават заплата твърда 860 лв.Това е живата ,жалката действителност с измислената криза.Споделих,че може да са малко,но колегата взима поне обещаното.Има толкова обещания и после рязаници и едно голямо нищо.Не защитавам никого,и аз искам нещата да са стабилни,работодателите коректни и да плащат договореното.На курсовете до Турция пък им плаща около 350 лв за да ни докарат продукцията.Името на фирмата няма да спомена,но съм запозната със заплащането на повечето фирми.
;) ;) ;) ;) ;) :D :D      ''''''''' Когато е написано нещо в сайта, е редно да се прочете добре, а после да се коментира. Човека е казал, че за 19 дни  трябва да вземе 1100 лв. и както даде отчета си взима парите. Във фирмата дето работя аз, повече от  2300-2400 не мога да взема. Прибирам се, давам отчета и взимам парите. От София съм и познавам поне 10 колеги от други фирми. Взимат по 3000-3500 месечно, но на тетрадка. Дори единият ми е комшия. Карах го да дойде при мен, но не смее, защото има да взима 7500 лв. и нали се сещаш, ако се махне кога ще ги вземе.

Редакция на правопис.
не е важно колко взимаш а колко време ще ги взимаш

Бриги Магнито

zhzhivko и да седи ще станат 15 или 30 000 ,а тех кога ще види?


bad_kras

Интересно , защо дори и съвестно и коректно да работиш,когато дойде време за напускане и се почва еднааа (от страната на "рободателя"),причини безброй само да си поредния окастрен. Вместо да се замислят как да стимулират и да не изтърват кадърните шофери,само глеат кво могат да му земат.
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

vanko3377

криза криза ама си кара мерцедеса последен модел купен с част от нашите пари желая на всички колеги по вече касмет а такъв ще им е нужен да случат на свестен работодател успех  ! ! !

Бриги Магнито

иска да Ви покаже за какво колега е вписан в списъка за проблемни шофьори и се чуди за ква коректност иде реч.


Joro

Аааа Бриги ти се мушиш в Спедитора май май аа ??  :D :D    Да разбира се че ще кажат че шофьора е виновен  ...

Бриги Магнито

Цитат на: Joro - Вторник, 24 Януари, 2012, 21:08:03
Аааа Бриги ти се мушиш в Спедитора май май аа ??  :D :D    Да разбира се че ще кажат че шофьора е виновен  ...
Тц не баце кой е виновен,а са го ръгнали като проблемен шофер,а че гръмнала гума едва ли е мотив някой да бъде набеден с лека ръка като проблемен.


Joro

Разбира се че  не е   то човек ходи та падне, та една  гума, няма гаранция кога ще гръмне ...

Lorinser

От моя малък опит се убедих в едно.Аз категорично повече на камион няма да се кача, ако не ми осигурят 2000 евро твърда заплата, машинки за плащане във всяка държава и карта за зареждане. 5 години съм в Европа, и всяко заплащане под тази цена е гавра с работника.Който работи за по-малко пари или прави компромис с останалите неща се подиграва със себе си и ощетява всички останали.То е ясно,че аз повече няма да се кача на камион, щото няма кой да ми дава тази заплата, ама затова са виновни колегите.Как може да се съгласявате да бачкате в европа за по 1000 евро?  ??? Да пушите тютюн, да се тъпчете с копърка и после като се върнете да се биете в гърдите че сте международни шофиори.За един месец се нагледах на толкова мизерия, колкото не съм виждал през целия си живот.
По добре такси в Барселона за 1000 евро месечно, чистичък и вечер у дома, отколкото брадясъл мизерник спящ незнайно къде за 1400 евро половината от които изхарчени за хилядите простотии по пътя.

LKW

Малко мисля ,че не си в полужение сам да си определяш заплатата.700 евро само за пътни разходи , добър си.В тия 700 евро на месец сигурно влизат и едно две три посештения на пути клуб или чевените фенери ,всеки ден хамонче , виски(марково) , баня + пералня+сушилня(всеки ден) и други екстри.Да те питам какво е лошото да си платиш пеахетата с карта или тикет за Германия.Поне едно от условията ти го има във всяка фирма ,горивото от доста години вече се плаща с карта , а не както преди с кеш пари.Колега ако сега се пътуваше както преди 10-12години още на първия курс ще ше да си тръгнеш пеша.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

loshdancho

Цитат на: В.Димитров - Сряда, 25 Януари, 2012, 01:55:06
От моя малък опит се убедих в едно.Аз категорично повече на камион няма да се кача, ако не ми осигурят 2000 евро твърда заплата, машинки за плащане във всяка държава и карта за зареждане. 5 години съм в Европа, и всяко заплащане под тази цена е гавра с работника.Който работи за по-малко пари или прави компромис с останалите неща се подиграва със себе си и ощетява всички останали.То е ясно,че аз повече няма да се кача на камион, щото няма кой да ми дава тази заплата, ама затова са виновни колегите.Как може да се съгласявате да бачкате в европа за по 1000 евро?  ??? Да пушите тютюн, да се тъпчете с копърка и после като се върнете да се биете в гърдите че сте международни шофиори.За един месец се нагледах на толкова мизерия, колкото не съм виждал през целия си живот.
По добре такси в Барселона за 1000 евро месечно, чистичък и вечер у дома, отколкото брадясъл мизерник спящ незнайно къде за 1400 евро половината от които изхарчени за хилядите простотии по пътя.
Ти май живееш в някакъв твой измислен свят, в който определяш - вида и начина на работа и заплащане.
Излез от там излез и ела  на земята.
 
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: В.Димитров - Сряда, 25 Януари, 2012, 01:55:06
От моя малък опит се убедих в едно.Аз категорично повече на камион няма да се кача, ако не ми осигурят 2000 евро твърда заплата, машинки за плащане във всяка държава и карта за зареждане. 5 години съм в Европа, и всяко заплащане под тази цена е гавра с работника.Който работи за по-малко пари или прави компромис с останалите неща се подиграва със себе си и ощетява всички останали.То е ясно,че аз повече няма да се кача на камион, щото няма кой да ми дава тази заплата, ама затова са виновни колегите.Как може да се съгласявате да бачкате в европа за по 1000 евро?  ??? Да пушите тютюн, да се тъпчете с копърка и после като се върнете да се биете в гърдите че сте международни шофиори.За един месец се нагледах на толкова мизерия, колкото не съм виждал през целия си живот.
По добре такси в Барселона за 1000 евро месечно, чистичък и вечер у дома, отколкото брадясъл мизерник спящ незнайно къде за 1400 евро половината от които изхарчени за хилядите простотии по пътя.

Колега, да ти кажа честно наистина летиш в облаците. Заплащане 2000 евро на месец много трудно ще получиш от български работодател. В немска фирма например няма как да започнеш, освен ако тази фирма има наистина много спешна нужда точно от теб и не може да намери немски шофьор за това работно място. Май наистина е по-добре да си караш таксито в Барселона.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!