• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

За коректността

Започната от admin, Сряда, 24 Ноември, 2010, 08:07:00

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

bad_kras

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Петък, 20 Април, 2012, 21:19:08
Аз в една друга тема бях писал, както и в "шефския" форум.. и питам, коя е тая фирма, в която началника е изплатил на шофьора бонус за икономично каране и поддържане на камиона... почти няма
Казвам почти, има една австрииска, даваха (сега незнам) 100 евро на месец, ако не жулнеш камиона някъде...
Понеже там се залагали да снимат един дето точи нафта. Аз това не го одобрявам разбира се, когато всичко е точно между двете страни, не бива да си подритваш хляба за 10 кила нафта примерно.
Обаче да ми спират пари (спирано ми е) за литър отгоре - 50-60 евро, на другия курс като съм литър икомония, кво да я отчета ли? Дообре.. Да ме потупа като добър кон.. и мерси не каже...

От старите хора знам "мерси коньо не руча"

Парадоксално звучи, ама ако ми плати икономията на 50% пак ще съм доволен, аз нема да се мажем, пък и за фирмата добре... ама кой да помисли
Баце няма такъв чорбаджия който редовно да си плаща за тези икономиии , а дори и така да е , след време ще ти смъкне още нормата и така до безкрай. Всичко друго е зарибявка само , за да се цакат колегите и певаците.....
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

ivopifeca

Цитат на: bad_kras - Понеделник, 27 Август, 2012, 21:02:11
Баце няма такъв чорбаджия който редовно да си плаща за тези икономиии , а дори и така да е , след време ще ти смъкне още нормата и така до безкрай. Всичко друго е зарибявка само , за да се цакат колегите и певаците.....
Така е,така е точно така,ние сами си се набутваме и после ревеме,точно така е .

ivopifeca


grants

#152
Как се казва тази  фирма и в кой град е ако наистина е така заслужава благодарности собственика а може и на нас да ни се усмихне късмета.
Кажи коя е фирмата и ако верно е така собственика заслужава АДМИРАЦИИ.

Причина за редакция: Две поредни публикации!
Не всичко е пари,но всичко е с пари

Brix

Изплащането на икономията не е измислено вчера. Според мен е добра практика. Ужасно добра. Икономията се постига с дефанзивно шофиране, което щади машината и водача. Подобрява експлоатационната надеждност и увеличаване на ресурса на консумативите. Но повечето работодатели не го разбират по този начин. Те го разбират като даване на едни парички, та белким крадат по-малко. Всъщност това е инвестиция в машините и водачите. Жалко за всички, които не го разбират.

MB Actros

Цитат на: Brix - Неделя, 30 Септември, 2012, 14:10:34
Изплащането на икономията не е измислено вчера. Според мен е добра практика. Ужасно добра. Икономията се постига с дефанзивно шофиране, което щади машината и водача. Подобрява експлоатационната надеждност и увеличаване на ресурса на консумативите. Но повечето работодатели не го разбират по този начин. Те го разбират като даване на едни парички, та белким крадат по-малко. Всъщност това е инвестиция в машините и водачите. Жалко за всички, които не го разбират.
.




И аз съм на същото мнение. +1

ivopifeca

Понякога не се ли тормози турбото с икономично шофиране,тоест не е ли кофти за турбината прекалено ниските обороти ???

дядката

Скъпи колега! Турбото е такава част от двигатела която от разумно каране не може да се повреди.Когато автомобила е на висока предавка и много ниски обороти вече става тежко на коляновия вал,буталата,скоростната кутия,диференциала,а ти олеква джоба/това го знае всеки/. Аз лично  като усетя че двигатела се натоварва до определена степен не го чакам много и превключвам на по ниска предавка. А СЕГА ВНИМАВАЙ ТЕ ВСИЧКИ!!!! През 90-те години работих във фирма "ВИЛИ"-Димитър Папазов.Този чорбаджия беше въвел норма на автомобилите.За празен автомобил определен разход+за всеки тон определено количество.Не се хваля но заработката си носех цялата вкъщи. Мен ме хранеше камиона,а и не се трошеше.

ivopifeca

Питах за прекалено ниските обороти,а не за разумните :)

дядката

За турбото няма никакъв проблем.Може да не издържи някое вече остаряло съединение от него до смукателните тръби. :)

Бриги Магнито

Цитат на: дядката - Сряда, 10 Октомври, 2012, 17:46:00
За турбото няма никакъв проблем.Може да не издържи някое вече остаряло съединение от него до смукателните тръби. :)
Опа,ма казвайте ги тия работи бре ,я каска треба да турнем щом нечо ,че трещи.
Цитат на: ivopifeca - Сряда, 10 Октомври, 2012, 13:47:03
Питах за прекалено ниските обороти,а не за разумните :)
Баце прекалено ниски обороти за менека значи нейде къде 200-400 об/мин. при такива оборотки у байрец на макс газ с тотал тонажче язеа бих се попритеснил поечко от къде да дирим метла да сметем чаркуляците от валове разни,мотовилки (биели,биелни лагери)безобразни и да не ти каем за кардане,скоросте,диференциале и прочее,бе с други думи при таквиз оборотки си му убрал тамън сите луфтове и кат рече да мре моторетата и кат заджаска стаа чудно.

Не ме слушайте обаче оти ги не чувам тия моменти.


DeDo Vi

Цитат на: imter - Петък, 20 Април, 2012, 20:16:24
Браво Краси,евала от мен.А що се отнася до онзи човек, Дедо ли беше, къв беше,искам да го видя,като се прави на превозвач,ако не му платят няколко курса,какво ще прави?Да го видя тогава на кой какво ще къса,да не стане на него да му скъсат нещо ;D ;D ;D.И  мен ме заплашваха така,а сега не смеят и да ме погледнат в очите.За това колеги,никога не си оставяйте магарето в калта.
Ха ха ха, абе големи сте абдали бре. Ако сте шарани с бастун че ви хванем. Имтер ли си, посер ли си не те знам, ама за твое сведение не съм никакъв шеф, и никога не съм бил шеф на някой. Няма значение какъв съм, за мен не е редно някой да разпродава чужд камион на части. Ако не си ми схванал мисълта значи си много кух у главата. А колкото до икономията на нафта, хич не ми дреме кой продава и кой не продава нафта от икономия. И кой на кого е длъжен, също не ме интересува. За сетен път се убеждавам, че тука само комлексари са се събрали. И ако ще ти стане хубаво, ще ти призная че съм имал случаи когато не са ми плащали навлото. Гот ли ти стана? Радвам се че те развеселих.

imter

На мен въобще не ми дреме,какво ти плащат и какво не,проблема си е твой,но дължат ли ми пари,нещата не ги оставям така ;),по един или друг начин си взимам парите.А какво одобряваш или не одобряваш ти си е лично твоя работа,и гледай другия път да си вземеш навлото,че всички "шефове",ще затънете :).

p.zh.p

Здравеите господа , Първо по темата с кражбите от двете страни.Много трудно почти невъзможно стана шофьор да краде от чорбаджия а ако го направи те така си правят договорите че веднага си на съд и на 100% шефа ти е спечелил.Второ; Аз и много колеги и приятели а и всеки нормален човек предполага си мисли така че където си вадиш хляба не си вади х...я. , Защо , защо ли само тоя които не е в час с тая професия не знае колко е трудно да си намериш свестен работодател и ако намериш такъв се държиш там като удавник за сламка.Трето ,Господина там по горе как ти беше името , какви са тия пари които сте писали аз няма да напиша цифра но ще задам въпрос , ти ще се качиш ли да караш за тия пари.Да има много колеги които карат и за по малко и се оправдават с това че само те издържат болните си жени и деца студенти.А и тия колеги намаляха тъи като нещата започнаха да се затягат доста в ЕС.Вече и в германия започнаха да вземат книжки.Мисля че сега е момента да кажа че мои колега и приятел вече втори месец лежи в Англия в затвор затова че е превишил 4,30часа и шефът си измива ръцете и казва че тои него е карал,отишъл прибрал си камиона а шофьора кучета го яли.Извинявам се ако имам правописни грешки или нещо такова но аз съм шофьор не съм секретар

noemia

За превишено каране затвор???? Никъде не съм чувала и чела да има подобни санкции за такова нарушение. Акт, много пари-да, ама затвор....Според мен се случва нещо друго. Сигурно ли е това което казвате?

loshdancho

Фанали са го по без карта или с чужда(своя).Или по бележка, магнит..... Варианти много, но е е само за 4.30...
За  манипулиране на контролен уред  или документ с невярно съдържание това е наказанието.
Пак се почва един колега....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.