• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

За коректността

Започната от admin, Сряда, 24 Ноември, 2010, 08:07:00

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

admin

Въпреки, че раздела е насочен към фирмите с лоша репутация, администрацията на форума Ви призовава към сдържаност при публикуването не неособено приятни факти за тях. Спазвайте добрия тон при описване на Вашите премеждия с некоректните работодатели. Целта на този раздел е да предпазим нашите колеги от едни евентуални бъдещи контакти с фирми, които не обичат да плащат на своите шофьори.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

р...

Нека не забравяме,че има и шофьори,които също са некоректни.според някои фирмаджии.Аз разбирам под некоректен шофьор или работник следното:
1.Ти си му плащаш всичко уговорено,не го караш да нарушава забрани,няма глоба и рязане за това онова,а той почне да те краде,блъска ти камиона,зарязва ти го из чуждите страни.
Защото си мисля,че чак такъв няма всичко да му е наред и той да посяга я към резервоара,я да прави зулуми нарочно.
Винаги има изход

р...

Винаги има изход

admin

Абсолютно съм съгласен с теб. Скоро в един случаен разговор един такъв "шофьор" сподели, че "как нямало да си вземе от товара, след като превозва тонове от него"? Той го приема не като кражба, а като даденост.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

р...

Снощи изчаках един шофьор връщаше се от Холандия и разтовари последно при нас.Попитах го доволен ли е,беше от малка димитровградска фирма ,която чувах за първи път,останах удивена от отговора:
Да доволен съм,от 6 години работя тука не поглеждам резервоара,спазвам срокове доставка ,шефа ми има само 6 камиона,но връщам се давам отчета и до 2 часа си взимам парите.Зная преди тръгване за каква сума тръгвам и съм сигурен ,че като се върна ще я получа същата.Сега тръгнах за 1100 лв изхарчил съм 130 лв и знам,че утре ще си взема остатъка...за какво да се махам,той доволен-аз доволен.
Курса му е продължил 19 дена.Пожелах му лек път и се помолих тези новини да залеят сайтовете на шофьорите.Админа ако позволи ще кажа името на фирмата.
Винаги има изход

admin

Разбира се. Напиши фирмата в белия списък и дано повлечем крак и да стават все повече фирмите там.  :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

р...

Името е "Икар-Ангел Ангелов" гр.Димитровград.Пиша го точно както го прочетох върху международната товарилница.Дай Боже повече такива новини 8)
Винаги има изход

wolves

Относно коректноста;понятие чуждо за преобладаващата част от БГ фирмите.Причината се корени още в самото им създаване и забогатяване,станало по време на 20годишна мъгла.Колко трябва да бъде коректен един работник,че работодателят,. му да бъде доволен от него.Еми когато се откаже и от заплатата си,по точно всичко за благото на фирмите.Такива фирми като споменатата са твърде малко вБГ,понеже и държавата ги толерира и то яко!Всичко за благото на фирми и депутати,всичките у тоя кюп се издържат на наш гръб.Убедих се че няма некорумпирана институция у тая скапана държава!

admin

Съгласен съм с колегата, че тази цялата комунистическа сган притежава основните позиции в бизнеса и пречи на нормалното му развитие. Освен това са проникнали и в държавните институции, които по закон трябва да защитават правата на хората.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Илиян

#8
Първо нямам кирилица и колежката да го редактира ако може. Сега по темата. Как може един наш шофьор да се принизява до 1100 лв. на месец и да го няма по 20 дни до семейството си? Според мен няма как шефа му да не е доволен от него!
Според мен повече от колегите за тези пари няма да излезнат от страната да карат, да не говорим, че няма и да го запалят този камион за това заплащане!

Ползването на кирилица е задължително и колегите и колежките няма да се занимават по цял ден да редактират публикации!
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

Илиян

#9
Забравих да допълня, успех на сайта и много колеги да идват!!!
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

admin

Благодаря за пожеланието. Ако някой обаче има проблем с кирилицата, нека пише и ще му помогнем да влезе в правия път. Наистина администрацията на форума има амбиции същия да стане посещаван форум и ще бъде сложно подобни трудно разчитащи се писания да бъдат редактирани на кирилица.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

р...

Здр.Илиян написах това,което чух,допълнението на шофьора беше че този месец очаква да е изкарал около 2200 ,този дългия курс и някакви вътрешни.От някакво малко селце около Д-град е и гледайки реално той няма никъде другаде шанса да печели по толкова-за сведение нашия шеф като го хвана "кризата"-дава на шофьор на бус 3.5 тона 500 лв +10 командировъчни дневни,ако е някъде с приспиване е 10+ нощувката.На големия камион Сканиа дават заплата твърда 860 лв.Това е живата ,жалката действителност с измислената криза.Споделих,че може да са малко,но колегата взима поне обещаното.Има толкова обещания и после рязаници и едно голямо нищо.Не защитавам никого,и аз искам нещата да са стабилни,работодателите коректни и да плащат договореното.На курсовете до Турция пък им плаща около 350 лв за да ни докарат продукцията.Името на фирмата няма да спомена,но съм запозната със заплащането на повечето фирми.
Винаги има изход

admin

Абсолютно съм съгласен с г-жа Симидчиева. Проблемът в България не е толкова в самото заплащане, а понякога в липсата на такова и уникално обърканите схеми на заплащане. Имам предвид забавените плащания от страна на работодателите. Липсата на документи, удостоверяващи поетите задължения за определено заплащане. Отделно уговорките за плащане на ръка извън трудово-правните взаимоотношения. Отделно може би е точно тук момента да вмъкна, че България като цяло е страната с най-неудовлетворените хора. Някой би ли могъл да посочи мярка за справедливо заплащане? Имам усещането, че колкото и дава работодателя, все са малко. Но има и друго. Колко от шофьорите могат да си сложат ръка на сърцето и да кажат, че никога не са ощетили работодателя с гориво или по някакъв друг начин? Нямам голям опит, но съм пътувал и съм срещал всякакви хора. От такива, които "ще хвърлят ключовете", като се приберат в България, до такива, които години наред си работят при един и същи работодател и работата им се основава на едни честни и открити взаимоотношения. Споделете какво мислите за всичко това.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Илиян

 Здрасти Колежке !
Според мене много от наще фирми спекулират с тая "криза" щото като гледам транспорта нее толко намалял колкото го изкарват чорбаджиите камионите постоянно си пътуват и товари има доста тва че не могат да си се разберат за превозната цена си е техен проблем що требва да ни се отразява на нас. квото се иска от нас повечето го изпълняват както си трябва !
Имам роднина в Америка ама там нещата стоят по много различен начин .Там си имат синдикати и минимален праг на заплащане под които праг нямаш право да плащаш за какъвто и да е вид  работа . Дано и ние скоро време да имаме стабилен синдикат тогава според мене много неща ше се променът. Главно относно заплащането и командировките .
Музикант, Търговец, Курва и Шофьор не се става - раждат се такива!

admin

Товарите никак не са намалели напоследък. Даже министър Дянков се похвали скоро, че износа е нараснал. Което означава, че някой е превозил този износ. Е, може и да не е само с камиони, но се предполага, че и камионите са участвали. Друг е въпроса, че много работодатели въртят една и съща грамофонна плоча. Като са казали криза, и не спират да повтарят. Превозната цена трудно ще я договорят. Синдикатите не са лошо нещо и е хубаво да ги има. Не знам дали знаеш обаче, че например в Германия няма минимална ставка на заплащане и всичко е въпрос на договаряне.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!