За коректността
Форум на българските шофьори
Вторник, 19 Юни, 2018, 09:51:26 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 12 13 [14]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: За коректността  (Прочетена 48271 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 361
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #195 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 22:41:08 »
ОтговорОтговор

Бриги, абе напълни се тук с потребители дето се регистрират, пуснат един два бисера, колко са добри шефовете, колко е коректна някоя фирма и не можеш да ги откриеш после.
И като погледнеш - 6516 потребители, а цял ден 5-10 мнения общо я има, я няма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #195 -: Четвъртък, 03 Септември, 2015, 22:41:08 »

 Активен
nevega
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +13/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #196 -: Петък, 04 Септември, 2015, 00:03:22 »
ОтговорОтговор

още в началото ще кажа, че съм от "шевчетата" така, че няма нижда да ме разконспирирате Усмивчица
Искам да обясня на fbi как стоят нещата за мен като "шевче" надявам ще е полезно и  за вас както е полезна за мен вашата гледна точка.

Аз имам един камион и 2-ма шофьори работят по месец и половина в Европа и съответно почиват месец и половина. За месеца който са на работа получават 1500 евро за месеца който почиват по 500 евро (+ осигуровки на 750 лв другото се заплаща като командировъчни) та както виждате аз за заплати плащам 2000 евро на месец. Относно какво печеля - в момента карам за спедиция която плаща 0.98 евро/км + пътни такси в Германия но не и във Франция сега не ми се влиза в подробности но мога да ви посоча няколко детайла който трявба да се имат в предвид
1. Средно 10% от изминатото разтояние не се плаща - логистиките изчисляват най-късия маршрут или от пощенски код до пощенски код без да се взема в предвид адрес, временни забрани и т.н. Няколко пъте съм се опитвал да успорвам разтоянието но обикновенно наистина има кратък път (по карта) но лично аз не съм превърженик на това да карам шофьора по разни сокачки.
2. Никой не плаща времето за товаро/разтоварни работи - като започвах работата в Европа се надявах, че там всичко е перфектно организирано отиваш товариш и заминаваш - да ама не средно 2-3 часа трвба да натовариш 2-3 да разтовариш

Та като ги имате в предвид тези два фактура и среден разход приблизително 30л/100км мога да ви кажа че при 22 работни дни аз имам 100 евро за заплати и в най-добрия случай 100-130 евро остават за мен. С тези моите 100-130  евро плащам амортизациите на камиона (самата композиция съвсем не нова е около 40 000 евра), глоби (слава бого не са много) транспорта за смяна на шофьорите и т.н. и всичко останало

Пиша всичко това не да се оплаквам, не ме разбирайте погрешно. Напротив аз харесвам този бизнес уважавам шофьорите си  и съм доволен от това което остава за мен ( за фирмата дефакто).

та в заключение исках да обърна внимание на fbi че не сме толкова лоши бг работодателите - богледнато формално за 22 раб дни моя шофьор получава 1500 евро но като се вземе в предвид че на всеки 22 работни той има и 22 почивни реално излиза че получава 2000 евро което не е чак такава разлика. А относно немските работодатели не варвам че някой от тях би работил при тези условия.


           

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #196 -: Петък, 04 Септември, 2015, 00:03:22 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1456/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4763
Теми: 299



Активност
1%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #197 -: Петък, 04 Септември, 2015, 00:10:49 »
ОтговорОтговор

Баце за да има мнения,трябва да има интерес
В случая с ,,потребителско име'' обаче имам чуството,че не е онбашия
Според мен ми е набор,който бъцка копчетията на Правецо баш кат мен или с други думи с усилие
До са човека е дал заявка,че може да е полезен за младо и старо за разлика от мен безполезният
Тва разбира се,са мойте мирогледи и не твърдя да са достоверни
Има народ,който по една или друга причина трудно се престрашава да мъца по форуми
и заядеш ли го в началото се наплашва ептен
Е на мен ми дреме и си мъцам га ми е кеф и ич не подбирам дали са щуротии или не

nevega ,не така смело де,от си признаваш без бой?

Ще ли ме осветлиш по какъв повод си направи реклама?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


nevega
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +13/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 149
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #198 -: Петък, 04 Септември, 2015, 00:29:53 »
ОтговорОтговор

Хахаха реклама - нямам нужда от такава
не търся шофьори местата са само 2 и са заети Усмивчица

Написах това просто да ви споделя моята гледна точка нищо друго

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
корекния
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #199 -: Петък, 16 Октомври, 2015, 15:36:30 »
ОтговорОтговор

Искам да съобщя за фирмата ТЕПИХ ТРАНС  гр. Плевен там при започване на работа като нов работник без стаж се зачисляваш към стар които ще те обучава евентуално но при карането на камиона стария определя правилата ,не ти дава да караш ,не ти дава възможност да се научиш и във крайна сметка излиза ,че ти не си правил нищо и само се си возил ма камиона оправя си липсващата нафта и изминатите километри повече със парите на колегата и се казва на шефа ,че не става и си прибира парите за себе си и после шефа казва аз няма какво да направя платил съм си всичко и така ако някой се интересува мога да посочвам и имена и също и за далавери със документите със които се мами и шефа на фирмата но във никакъв случай да не се започва там не се подписва и договор няма на какво да се опре човек ако не му се плати и се пие студена вода МНОГО ,МНОГО лоша фирма четете много по форумите за тези хора преди да направите крачката да се качите на камион защото измамниците са много и после реват ,че нямало хора ЗА РАБОТА АМИ КАК ДА ИМА КАК ,КАК при такова отношение няма да има .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +76/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 590
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #200 -: Петък, 16 Октомври, 2015, 16:43:10 »
ОтговорОтговор

В нета има публикувано дело за телесна повреда с/у управителя на тази фирма със странно име. Колега, склонен съм да ти вярвам, но отговори на тези въпроси тук в форума :
1. Защо си се качил на композицията без трудов договор ?
2. Защо си тръгнал да работиш извън територията на РБ без заповед за командировка ?

 Ъ?

http://www.montana-rs.org/myapps/sas/ACTS/70634512/11971312.htm
Пример, ако беше подписал ТД и ЗК

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +50/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 245
Теми: 7



Активност
1%

Ел. поща
« Отговор #201 -: Петък, 16 Октомври, 2015, 21:27:57 »
ОтговорОтговор

коректния, мъцни как се казва шефът на този ТЕПИХ Транс, утре в гаража да поклюкарстваме малко, докато правим туй-онуй.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
bope
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #202 -: Четвъртък, 16 Юни, 2016, 12:47:43 »
ОтговорОтговор

ВНИМАНИЕ ЗА ВСИЧКИ ШОФЬОРИ КОИТО ТЪРСЯТ РАБОТА. ОТНОВО СЕ ПОЯВИ ИЗМАМНИЧЕСКАТА ФИРМА ДЖЕНЕРАЛ МЕНЕДЖМЪНТ КОРПОРЕЙШЪН ЕООД СОФИЯ-MCHN ШВЕЦИЯ С УПРАВИТЕЛ ЕРИН ТУРСКИ ШВЕД СМЕТАИТЕ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС КАК СЛАДКО ОМАЙВА ХОРАТА ДОРИ ИМ ПРАВИ И САМОЛЕТЕН БИЛЕТ.СЛЕД 10 ДЕНА РАБОТА ЧОВЕКА ДАВА МАЛКО АВАНС И ПОСЛЕ 3 МЕСЕЦ ИМАШ ДА ВЗЕМАШ. КАТО ПОЧНЕШ ДА СИ ИСКАШ ПАРИТЕ НАМИРА НАЧИНИ ДА СЕ ЗАЯЖДА И НА НЯКОЯ БЕНЗИНОСТАНЦИЯ ТЕ СВАЛЯ ОТ КАМЬОНА И ТИ КАЗВА ЧАО. НЕ СИ ИМАЙТЕ РАБОТА С ТОЗИ ЧОВЕК ИСКАМ САМО ДА  ВИ ПОМОГНА ДА НЕ ГОРИТЕ КАТО МЕН.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
k
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-7
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #203 -: Неделя, 31 Юли, 2016, 22:33:31 »
ОтговорОтговор

още в началото ще кажа, че съм от "шевчетата" така, че няма нижда да ме разконспирирате Усмивчица
Искам да обясня на fbi как стоят нещата за мен като "шевче" надявам ще е полезно и  за вас както е полезна за мен вашата гледна точка.

Аз имам един камион и 2-ма шофьори работят по месец и половина в Европа и съответно почиват месец и половина. За месеца който са на работа получават 1500 евро за месеца който почиват по 500 евро (+ осигуровки на 750 лв другото се заплаща като командировъчни) та както виждате аз за заплати плащам 2000 евро на месец. Относно какво печеля - в момента карам за спедиция която плаща 0.98 евро/км + пътни такси в Германия но не и във Франция сега не ми се влиза в подробности но мога да ви посоча няколко детайла който трявба да се имат в предвид
1. Средно 10% от изминатото разтояние не се плаща - логистиките изчисляват най-късия маршрут или от пощенски код до пощенски код без да се взема в предвид адрес, временни забрани и т.н. Няколко пъте съм се опитвал да успорвам разтоянието но обикновенно наистина има кратък път (по карта) но лично аз не съм превърженик на това да карам шофьора по разни сокачки.
2. Никой не плаща времето за товаро/разтоварни работи - като започвах работата в Европа се надявах, че там всичко е перфектно организирано отиваш товариш и заминаваш - да ама не средно 2-3 часа трвба да натовариш 2-3 да разтовариш

Та като ги имате в предвид тези два фактура и среден разход приблизително 30л/100км мога да ви кажа че при 22 работни дни аз имам 100 евро за заплати и в най-добрия случай 100-130 евро остават за мен. С тези моите 100-130  евро плащам амортизациите на камиона (самата композиция съвсем не нова е около 40 000 евра), глоби (слава бого не са много) транспорта за смяна на шофьорите и т.н. и всичко останало

Пиша всичко това не да се оплаквам, не ме разбирайте погрешно. Напротив аз харесвам този бизнес уважавам шофьорите си  и съм доволен от това което остава за мен ( за фирмата дефакто).

та в заключение исках да обърна внимание на fbi че не сме толкова лоши бг работодателите - богледнато формално за 22 раб дни моя шофьор получава 1500 евро но като се вземе в предвид че на всеки 22 работни той има и 22 почивни реално излиза че получава 2000 евро което не е чак такава разлика. А относно немските работодатели не варвам че някой от тях би работил при тези условия.


           
Добре , да видим дали съм разбрал правилно; за 22раб. дни +22почивни твоите шофьори получават по 2000е , и ти се наричаш 'плащач; . Наистина си се взел на сериозно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hunter_75
Старши потребител
****

Рейтинг: +91/-29
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 318
Теми: 3



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #204 -: Неделя, 31 Юли, 2016, 23:42:02 »
ОтговорОтговор

Не,не се е взел човека за плащач,толкова са му възможностите,но според реалността на пазара е перфиктно,поне според мене.Ти ако знаеш за нещо по-добро,кажи,човека си казва че не претендира да е най-великия

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
k
Младши потребител
**

Рейтинг: +9/-7
Неактивен Неактивен

Публикации: 87
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #205 -: Сряда, 03 Август, 2016, 17:03:19 »
ОтговорОтговор

б
Не,не се е взел човека за плащач,толкова са му възможностите,но според реалността на пазара е перфиктно,поне според мене.Ти ако знаеш за нещо по-добро,кажи,човека си казва че не претендира да е най-великия
В ДИСКОРДИА от два месеца са вече платени на ден , за вътрешно става въпрос имат и бонуси , докарват се средно по около 2000е доволни са колегите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Scandic
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #206 -: Сряда, 03 Януари, 2018, 00:57:49 »
ОтговорОтговор

Колко от шофьорите могат да си сложат ръка на сърцето и да кажат, че никога не са ощетили работодателя с гориво или по някакъв друг начин?

Здравейте Колеги,
От 2008 година карам камион. Февруари 2017 започнах за българска фирма и напуснах Ноември. Това ми е цялото каране за българи досега.
Ами, тъй като не съм се учил в България и смятам, че човек да живее морално и отговорно не съм взел капка нафта, не съм отчел измислен касов бон, работя максималните часове, докъдето е възможно.
В крайна сметка последната заплата и отчетите се бавят.
Не изкам да плюя фитмата. Отначалото бях очарован. Имаше дребни неща по организацията. Но, това с мотаенето на парите, за не съм свикнал. Напуснах, защото получих предложение от немска фирма. И нещата започнака да миришат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-12
Неактивен Неактивен

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #207 -: Събота, 06 Януари, 2018, 04:45:37 »
ОтговорОтговор

Колко от шофьорите могат да си сложат ръка на сърцето и да кажат, че никога не са ощетили работодателя с гориво или по някакъв друг начин?

Здравейте Колеги,
От 2008 година карам камион. Февруари 2017 започнах за българска фирма и напуснах Ноември. Това ми е цялото каране за българи досега.
Ами, тъй като не съм се учил в България и смятам, че човек да живее морално и отговорно не съм взел капка нафта, не съм отчел измислен касов бон, работя максималните часове, докъдето е възможно.
В крайна сметка последната заплата и отчетите се бавят.
Не изкам да плюя фитмата. Отначалото бях очарован. Имаше дребни неща по организацията. Но, това с мотаенето на парите, за не съм свикнал. Напуснах, защото получих предложение от немска фирма. И нещата започнака да миришат.


Аз могас ръка на сърцето да кажа че не съм взел и капка нафта, нито съм давал фалш бележки или нещо подобно. Но не ми се и налагало. Щото тя коректността е двупосочна. Бачках при един ирландец в ЕЙРЕ. 5 камиона карахме Европа. Като зареждах в ярда на колонката нищо не отчиташе и поляците си зареждаха колите та даже водеха и приятели. Имал съм и по 5000€ за курс до Италия. Но нашите бг шефчета мислят само за цици, мезонети, почивки и за всичко друго но не и за работника и техника

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +194/-2489
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #208 -: Неделя, 21 Януари, 2018, 20:31:43 »
ОтговорОтговор


Аз могас ръка на сърцето да кажа че не съм взел и капка нафта, нито съм давал фалш бележки или нещо подобно. Но не ми се и налагало. Щото тя коректността е двупосочна. Бачках при един ирландец в ЕЙРЕ. 5 камиона карахме Европа. Като зареждах в ярда на колонката нищо не отчиташе и поляците си зареждаха колите та даже водеха и приятели. Имал съм и по 5000€ за курс до Италия. Но нашите бг шефчета мислят само за цици, мезонети, почивки и за всичко друго но не и за работника и техника
Гаранция си от провинцията,и си прее.ал бая колеги.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-12
Неактивен Неактивен

Публикации: 73
Теми: 5



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #209 -: Понеделник, 22 Януари, 2018, 12:07:35 »
ОтговорОтговор

Гаранция си от провинцията,и си прее.ал бая колеги.


Гаранция че съм от София "по принцип". И никога не съм прецакал който и да е. Просто винаги съм предпшчитал напр. камиона да работи на клима отколко да взема 20л. И най-вече не ми се е налагало. Чети между редовете и после коментирай кой откъде е и какво е направил. Били са коректни с мен и аз съм отвръщал по същият начин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 12 13 [14]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!