Благодаря admin за линка. Понеже е торент файл, искат регистрация за тегленето. Регистрирах се и очаквам одобрение.
Към emilpopoff: Емо, акълът идва бавно и мъчително. Понякога въобще не идва, остава само мъката!
А на сериозно-мой познат ползва лицензиран хардуер и софтуер на Рено-с него вижда параметрите в реално време, но има сериозен проблем със свързването-нещо му забива комуникацията по кан шината. И освен това не чете записаната грешка... И си прав, че не е оправдана инвестицията. Все пак искам само да си оправя колата, а не да откривам сервиз. По скоро ме смущава фактът, че на всеки ъгъл има сервизи, вземат пари за диагностика, а не откриват проблема... Стандартният отговор е: Те помпите Делфи правят стружки и запушват инжекторите. Смяна на пома и дюзи (окло 3500 лв) и проблемът се решава (за някакъв период). Но не гарантират, че ще се реши. Освен това колегата от Бургас е отремонтирал дюзите, сменил е 3 ГНП, регулатор, датчик на рейла, филтър. И все тая...
Няколко месеца нищо не съм правил и предприемал поради заетост. В скоро време пак ще подновя интервенцията, и ще пиша какви съм ги "накъдрил".
Благодаря ви за съветите и вниманието!
Това със стружките от помпите за високо налягане го правят и Бош, не се хващай на тази въдица, ако ти кажа при нас колко сменени помпи и регулатори на Бош има направо ужас, за почти 5 год от както съм в представителството на марката за която работя не помня да сме сменяли помпа за високо налягане Делфи, регулатори на помпата и рейла(в нашата марка Делфитата са комънрейл 2-ро поколение и имат и регулатори на рейла, и помпата е на гърба на всмукателния разпределителен вал, а на Евро 5 има и Делфита с помпа в "ангренажа") колкото щеш.
Препоръчвам ти ако ще сменяш регулатор или помпа или някоя друга скъпа част по горивната с-тема
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да свалиш и да почистиш резервоара, промивка на горивната с-тема от резервоара до дюзите(т.е като свалиш резервоара ще свържеш "кошничката" на резервоара с една туба с нафта, има и такива добавки специално за тази цел) и накрая но не на последно място горивния филтър, знам че е скъп( при нашата марка Делфитата с най-скъпи филтри спря му Бош и Сименс(вече Континентал), само Дензото ги бие на един мотор Евро 5) но ако ще се дават пари за скъпа част си струва, пък и така го дават западняците при такива интервенции, дори задължават да се сменят тръбичките за високо налягане на помпата и дюзите ако се развият и демонтират дори и един път.