Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Сряда, 01 Май, 2024, 12:06:49 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 3 [4] 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 135225 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #45 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 01:05:51 »
ОтговорОтговор

   Благодаря admin за линка. Понеже е торент файл, искат регистрация за тегленето. Регистрирах се и очаквам одобрение.
   Към emilpopoff: Емо, акълът идва бавно и мъчително. Понякога въобще не идва, остава само мъката! Ъ?
   А на сериозно-мой познат ползва лицензиран хардуер и софтуер на Рено-с него вижда параметрите в реално време, но има сериозен проблем със свързването-нещо му забива комуникацията по кан шината. И освен това не чете записаната грешка... И си прав, че не е оправдана инвестицията. Все пак искам само да си оправя колата, а не да откривам сервиз. По скоро ме смущава фактът, че на всеки ъгъл има сервизи, вземат пари за диагностика, а не откриват проблема... Стандартният отговор е: Те помпите Делфи правят стружки и запушват инжекторите. Смяна на пома и дюзи (окло 3500 лв) и проблемът се решава (за някакъв период). Но не гарантират, че ще се реши. Освен това колегата от Бургас е отремонтирал дюзите, сменил е 3 ГНП, регулатор, датчик на рейла, филтър. И все тая...
   Няколко месеца нищо не съм правил и предприемал поради заетост. В скоро време пак ще подновя интервенцията, и ще пиша какви съм ги "накъдрил".
   Благодаря ви за съветите и вниманието!  Усмивчица

Това със стружките от помпите за високо налягане го правят и Бош, не се хващай на тази въдица, ако ти кажа при нас колко сменени помпи и регулатори на Бош има направо ужас, за почти 5 год от както съм в представителството на марката за която работя не помня да сме сменяли помпа за високо налягане Делфи, регулатори на помпата и рейла(в нашата марка Делфитата са комънрейл 2-ро поколение и имат и регулатори на рейла, и помпата е на гърба на всмукателния разпределителен вал, а на Евро 5 има и Делфита с помпа в "ангренажа") колкото щеш.
Препоръчвам ти ако ще сменяш регулатор или помпа или някоя друга скъпа част по горивната с-тема
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да свалиш и да почистиш резервоара, промивка на горивната с-тема от резервоара до дюзите(т.е като свалиш резервоара ще свържеш "кошничката" на резервоара с една туба с нафта, има и такива добавки специално за тази цел) и накрая но не на последно място горивния филтър, знам че е скъп( при нашата марка Делфитата с най-скъпи филтри спря му Бош  и Сименс(вече Континентал), само Дензото ги бие на един мотор Евро 5) но ако ще се дават пари за скъпа част си струва, пък  и така го дават западняците при такива интервенции, дори задължават да се сменят тръбичките за високо налягане на помпата и дюзите ако се развият и демонтират дори и един път.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #45 -: Неделя, 08 Декември, 2013, 01:05:51 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 2 3 [4] 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!