• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

От италианки към немкини ...

Започната от velizar, Понеделник, 15 Август, 2011, 19:56:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Дамян Йончев

Цитат на: pumix - Вторник, 03 Януари, 2012, 12:58:28
Моята Е200 си е мудна,но това въобще не ми е проблем не съм тръгнал на състезание.И както каза админа,чудя се дали нещо ще се счупи някога.

Така е! който иска да се състезава по нашите широки и хубави пътища да си купи Бърза кола. Но за мене е важното автомобила да ми робува а не аз на него...

Дамян Йончев


pumix

Чак да робува не бих казал.За да служи вярно един автомобил,трябва да се грижиш за него.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

pumix

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

georgi87

Цитат на: пейчо - Петък, 16 Декември, 2011, 15:27:25
Ако не знаехме нищо за японките,наистина щяхме да си мислим,че германките са най-добри.
По времето когато в Германия са били живи Рудолф Дизел,Вилхелм Майбах,Карл Бенц,Готлиб Дамлер и други са работи по създаването на автомобила и след това са произвеждали автомобили.Японците са били в оризищата а Италянците са гонили жаби из блатата.

admin

Цитат на: georgi87 - Сряда, 04 Януари, 2012, 02:09:48
По времето когато в Германия са били живи Рудолф Дизел,Вилхелм Майбах,Карл Бенц,Готлиб Дамлер и други са работи по създаването на автомобила и след това са произвеждали автомобили.Японците са били в оризищата а Италянците са гонили жаби из блатата.

Прав си. Корейците също са били в оризищата. Обаче към днешна дата не бих заложил на Мерцедес. Просто нямам толкова пари, за да си го купя. Каквото и да си говорим, Мерцедес е скъпа кола със скъп разход и поддръжка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

pumix

За съжаление си прав,админе.Новите Мерцедеси не са ни по джоба,за това па аз си карам от 1994г. и ич не ми пука че е стара кола.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

georgi87

Може да ти е стара колата но доста нови немогат да и донесът на малкия пръст вода по отношение на здравина комфорт удобство и др.По-добре стар Мерцедес от колкото по нова друга марка.Само си помислете коя друга марка дори и немска да е може да изкара километрите на една 123 или 124 например.

pumix

Стара чанта ама лачена .:D Моята е внос от Италия аз съм и пръв собственик в България и смея да твърдя,че е доста запазена предвид годините и.И в този ред на мисли я да питам ако някой знае,може ли да се вярва на сервизнита книжка от Италия или и това е като с километрите дето ги връщат?
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

imter

Аз лично не вярвам на никоя сервизна книжка на кола втора употреба.

pumix

Цитат на: imter - Сряда, 04 Януари, 2012, 12:51:55
Аз лично не вярвам на никоя сервизна книжка на кола втора употреба.
Аз е това се чудя да вярвам или да не вярвам.На моята в сервизната книжка освен масла и филтри друге не пише да е пипано,купих я доста запазена,но пък съм и чувал,че колите от Италия не са от най-подържаните.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Rammbon

Цитат на: imter - Сряда, 04 Януари, 2012, 12:51:55
Аз лично не вярвам на никоя сервизна книжка на кола втора употреба.
2010 година като обикалях Стара Загора да си търся ново возило, в една автокъща още в началото на града , донесоха 10 "топли" сервизни книжки за новополучените коли от Италия ...    
После колите били на 120 000 или 160 000 км :))))))))  , а на по 10-15 години

Lorinser

Цитат на: admin - Сряда, 04 Януари, 2012, 07:58:51
Цитат на: georgi87 - Сряда, 04 Януари, 2012, 02:09:48
По времето когато в Германия са били живи Рудолф Дизел,Вилхелм Майбах,Карл Бенц,Готлиб Дамлер и други са работи по създаването на автомобила и след това са произвеждали автомобили.Японците са били в оризищата а Италянците са гонили жаби из блатата.

Прав си. Корейците също са били в оризищата. Обаче към днешна дата не бих заложил на Мерцедес. Просто нямам толкова пари, за да си го купя. Каквото и да си говорим, Мерцедес е скъпа кола със скъп разход и поддръжка.

Получаваш плюсче от мен за поста.Ако сте забелязали в Европа много малко хора си позволяват удоволствието да карат Мерцедес.За да го правиш трябва да поддържаш висок стандарт на живот.

admin

Благодаря за плюсчето. Не зная дали трябва да коментираме точно в тази тема, но се питам дали е добре да кара човек почти 20-годишен Мерцедес? Че са здрави, спор няма. Но някак ми се струва прекалено демоде. Какво мислите по този въпрос?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mandor

Винаги съм се чудел- как така Мерцедеса иска стандарт, а в Албания карат само това?
Колкото до километрите- моята я взех от Германия, мома французойка, на 200 000 км, 14 годишна.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Дамян Йончев

Цитат на: admin - Сряда, 04 Януари, 2012, 17:51:49
Благодаря за плюсчето. Не зная дали трябва да коментираме точно в тази тема, но се питам дали е добре да кара човек почти 20-годишен Мерцедес? Че са здрави, спор няма. Но някак ми се струва прекалено демоде. Какво мислите по този въпрос?


Всеки си има вкус към нова ама френска,Италянка или стара ама немска.
Това е моя преценка защото по моя край викат по добре да си купя фиат браво защото е 2000лв. отколкото Мерцедес 95год. за 5000-6000 лв. това за мене е малоумно мислене.

LKW

Колеги и аз да се намеся , кола купена от България ........ нож с две устриета , като знам какви коли се внасят в момента , а и преди.Свалят ги от автовозите с лебедки и след 2 седмици стават кукли.Преди време във фирмата където работеше баща ми имаха и автовози и като знам ,че 70-80 процента здрави коли имаше и едни 20-30 процента коли които бяха с блокирали мотори ,ударени.Тези коли направо от Западна Европа пристигаха в разни сервизи на автокъщите(тогава не всяка автокъща в България имаше собствен транспорт).
Колата която аз карам в България е Опел Вектра 1.7Д 89година.Имаме я от 2000година (баща ми си я докара с автовоза от Холандия).Аз я карам вече близо 5 години (от тогава имам книжка).Двигатела никога не е отваран.От смяна на смяна на маслото (около 12000-13000 хил.км) долива около 1л. масло (маслото е наливно).НО имам едно правило няма лято няма зима студен ли е двигатела задължително колата работи на место 10-15мин.Повече от 130-140км. по магистралата не я силя , по баирите и при изпреварвания с интензивно движение повече се съобразявам (това не ми пречи аз съм шофьор не състезател).Колкото е по прост един двигател по малко проблеми създава той.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com