• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Tatra

Започната от loshdancho, Понеделник, 22 Август, 2011, 19:48:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Мисля ,че сме забравили да вметнем този невероятен камион  създаден за най-тежките условия на експлатация.

източник "Камиони.bg"

Нова ера за Tatra с гамата Phoenix
16.08.2011



В началото на август беше обявено, че е подписан договор за сътрудничество между чешкия производител TATRA и DAF, като DAF придобива 19% от чешката фирма. Седмица по-късно вече беше разбулена и новата гама на производителя от Копривнице, носеща името TATRA Phoenix. Името ни навежда на идеята за възраждането на TATRA както фениксът възкръсва от пепелта.



За първи път името Tatra се появява на превозно средство, създадено в чешкия град Копривнице, през 1919 година. Сега през 2011 година благодарение на кооперирането с холандския производител DAF и PACCAR Group Tatra прави сериозна стъпка към глобализация на продуктите и услугите си и сериозно повишаване на конкурентността си на традиционния за нея пазар на тежкотоварни офроуд камиони.
Новата гама Tatra Phoenix e оборудвана с 6-цилиндровите агрегати PACCAR MX с варианти на мощности от 360 до 510 к.с., а последващата SCR обработка на отработените газове позволява съвместимост с екологичните норми Евро-5.
Уникалното шаси на Tatra с централна тръбна рама е модернизирано с нови допълнителни понижаващи редуктори и пневматично окачване на всички мостове. Новите модели са комплектовани с кабини DAF CF 85 (къса или с легло за спане), а трансмисията е ZF - 16-степенна ръчна Ecosplit или 16-степенна aвтоматична AS-Tronic. И двете трансмисии могат да се доставят в комбинация с интегриран ретардер (интардер).
Гамата Tatra Phoenix продължава традицията за задвижване на всички колела с възможност за изключване или включване на предното предаване във всеки момент по време на управление на превозното средство. Камионите се предлагат в стандартни конфигурации 4x4, 6x6, 8x8 и сега вече и 8x6. Tatra Phoenix може да се използва без проблеми във възможно най-трудните терени (което е характерно и за предшествениците й), но сега е и по-добре адаптирана към операции на смесени терени.
Като доказателство за якостта и надеждността на новото си превозно средство производителите от Чехия изтъкват 36-месечната (или 300 000 км) гаранция на силовия тракт.
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1393


Мисля да оставя видяното без коментар....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Е старите каренца отпадат ли бре баце,гледам шава целото джелезо барабар с онез зъбатите търкала обикновенно мислим ако турнеш каренце преди тех нема сми да бишкат и те,ма у готварското не съм ги учил и у моменто си спамим .
Ма да боднем въпросче,каренце нема ми след кат шава целото джелезо(полуоската) как му запират водите (маслото) да не изтечат ,мислим голему дупка се заформя и номера с едно семерингче отпада,тъй че я нали съм си бос та ако мое ме светнете как го запират кравето масло?
Па спамим баце,ма инак темето ,че увехне без да цъфне ти си му бацнал едно no coment и си ударник ма не стаа така. :) :) :) :) ей шегувам се понякога ма с тъпи и глуповати шеги сори ако съм сгазил луко.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


loshdancho

 Да ти кажа  малко променено ми се вижда  и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 22 Август, 2011, 20:40:13
Да ти кажа  малко променено ми се вижда  и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....
Де де ти па имаш поглед аз и таквоз си немам,ма да си дъдриме .Я видим некаквиз маншоне ма колко и маншонести да са се ми се чини,че при такваз голема пробойна,рано или късно ,че текне ,тъй че се ми се струва има и нещо друго.Иначе пък кат са махнали един брой каренца шанса за скъсване на каренце силно намалява поради факта,че липсват половината.Ма друго си се чудим щом нема каренце,значи тоз вариант треа да е по-добър.А и друго си се чудим тез зъбатите не трее ли ги потпре и некое лагерче ей така колко да не е без ич примерно,щом шават номера с лагера ми става загадка,ма ....... тва ако ти се лафи,ако не отбраздвай ме.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Хи хи ми не съм меркал Татра баце ,но мерси разясни ми се туй онуй.
Я кът мъцам,че съм си технически инвалид нема кой да ми поверва.

loshdancho

Аз също  не съм  карал татра но на бет.възел имаше и  само съм гледал и ожалвал татраджиите  -много е тежка за ремонт татрата, но за сметка на това нямаше обект,  който да и се опре. Разхода  на гориво -да не ти казвам .... стгаше до 95/100км. сигурно затова са сключили (продали ) с DAF  сделката.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#7
TATRA PHOENIX 4x4


Радиус на завой  завой 16.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 8350 кг **
Междуосие 3700 / 4090 / 4500 mm
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#8
TATRA PHOENIX 6x6

Радиус на  завой 18.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 9800 кг **
База 3 440 / 3 900 / 4 500 + 1 320 (1 450 ***) mm
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#9
TATRA PHOENIX 8x8 (8x6)

Рдиус на  завой 21.5 m * + - 1 m
Собствено тегло ** 11 500 (11 200) кг
Междуосие 2 150 + 2 300 / 2 950 + 1 320 (1 450 ***) mm
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#10
Motor

Шестцилиндровият PACCAR MX версии MX265/300/340/375, обем 12,9 литра, турбокомпресор с междинен охладител на въздуха. С обработка на изгорелите газове SCR (селективна каталитична редукция) позволява да се съобразят с пределните стойности на емисиите на Euro 4 и Euro 5
мощност 1 кВт (к.с.)  2 (Nm)                емисии
MX265    265   (360)      1775                  EU3-EU5
MX300    300   (408)      2000                  EU3-EU5
MX340    340   (462)      2300                    EU3-EU5
MX375    375   (510)       2500                  EU5

Двигател MX375 може да се използва само в комбинация с намаляващи реукдори в колелата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Последно предупреждение за няколко поредни публикации. Заради снимките, които си приложил, в момента нямам възможност да направя корекции! Следващият път ще бъда принуден да трия!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Един концерт от V12  ;)


loshdancho

Историята на  TATRA.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Малии тия за това получават пари... аз съм съгласен и така за удоволствие.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.