Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 14:51:27
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Tatra
Страници: [
1
]
2
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Tatra (Прочетена 17698 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Tatra
«
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 18:48:01 »
Отговор
Мисля ,че сме забравили да вметнем този невероятен камион създаден за най-тежките условия на експлатация.
източник "Камиони.bg"
Нова ера за Tatra с гамата Phoenix
16.08.2011
В началото на август беше обявено, че е подписан договор за сътрудничество между чешкия производител TATRA и DAF, като DAF придобива 19% от чешката фирма. Седмица по-късно вече беше разбулена и новата гама на производителя от Копривнице, носеща името TATRA Phoenix. Името ни навежда на идеята за възраждането на TATRA както фениксът възкръсва от пепелта.
За първи път името Tatra се появява на превозно средство, създадено в чешкия град Копривнице, през 1919 година. Сега през 2011 година благодарение на кооперирането с холандския производител DAF и PACCAR Group Tatra прави сериозна стъпка към глобализация на продуктите и услугите си и сериозно повишаване на конкурентността си на традиционния за нея пазар на тежкотоварни офроуд камиони.
Новата гама Tatra Phoenix e оборудвана с 6-цилиндровите агрегати PACCAR MX с варианти на мощности от 360 до 510 к.с., а последващата SCR обработка на отработените газове позволява съвместимост с екологичните норми Евро-5.
Уникалното шаси на Tatra с централна тръбна рама е модернизирано с нови допълнителни понижаващи редуктори и пневматично окачване на всички мостове. Новите модели са комплектовани с кабини DAF CF 85 (къса или с легло за спане), а трансмисията е ZF - 16-степенна ръчна Ecosplit или 16-степенна aвтоматична AS-Tronic. И двете трансмисии могат да се доставят в комбинация с интегриран ретардер (интардер).
Гамата Tatra Phoenix продължава традицията за задвижване на всички колела с възможност за изключване или включване на предното предаване във всеки момент по време на управление на превозното средство. Камионите се предлагат в стандартни конфигурации 4x4, 6x6, 8x8 и сега вече и 8x6. Tatra Phoenix може да се използва без проблеми във възможно най-трудните терени (което е характерно и за предшествениците й), но сега е и по-добре адаптирана към операции на смесени терени.
Като доказателство за якостта и надеждността на новото си превозно средство производителите от Чехия изтъкват 36-месечната (или 300 000 км) гаранция на силовия тракт.
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1393
http://www.youtube.com/watch?v=yndkz0Yzfyg
Мисля да оставя видяното без коментар....
«
Последна редакция: Понеделник, 22 Август, 2011, 18:56:33 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
Tatra
«
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 18:48:01 »
Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Tatra
«
Отговор #1
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 19:27:43 »
Отговор
Е старите каренца отпадат ли бре баце,гледам шава целото джелезо барабар с онез зъбатите търкала обикновенно мислим ако турнеш каренце преди тех нема сми да бишкат и те,ма у готварското не съм ги учил и у моменто си спамим .
Ма да боднем въпросче,каренце нема ми след кат шава целото джелезо(полуоската) как му запират водите (маслото) да не изтечат ,мислим голему дупка се заформя и номера с едно семерингче отпада,тъй че я нали съм си бос та ако мое ме светнете как го запират кравето масло?
Па спамим баце,ма инак темето ,че увехне без да цъфне ти си му бацнал едно no coment и си ударник ма не стаа така.
ей шегувам се понякога ма с тъпи и глуповати шеги сори ако съм сгазил луко.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Tatra
«
Отговор #1 -:
Понеделник, 22 Август, 2011, 19:27:43 »
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #2
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 19:40:13 »
Отговор
Да ти кажа малко променено ми се вижда и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Tatra
«
Отговор #3
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 19:50:50 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Понеделник, 22 Август, 2011, 19:40:13
Да ти кажа малко променено ми се вижда и сигурно са ги решили тези проблеми ма не знам как....
Де де ти па имаш поглед аз и таквоз си немам,ма да си дъдриме .Я видим некаквиз маншоне ма колко и маншонести да са се ми се чини,че при такваз голема пробойна,рано или късно ,че текне ,тъй че се ми се струва има и нещо друго.Иначе пък кат са махнали един брой каренца шанса за скъсване на каренце силно намалява поради факта,че липсват половината.Ма друго си се чудим щом нема каренце,значи тоз вариант треа да е по-добър.А и друго си се чудим тез зъбатите не трее ли ги потпре и некое лагерче ей така колко да не е без ич примерно,щом шават номера с лагера ми става загадка,ма ....... тва ако ти се лафи,ако не отбраздвай ме.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #4
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 20:10:13 »
Отговор
http://www.youtube.com/watch?v=CRAqzv-bHS0
http://www.youtube.com/watch?v=gv8bAYZBxPE
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Tatra
«
Отговор #5
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 20:13:03 »
Отговор
Хи хи ми не съм меркал Татра баце ,но мерси разясни ми се туй онуй.
Я кът мъцам,че съм си технически инвалид нема кой да ми поверва.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #6
-:
Понеделник, 22 Август, 2011, 20:17:55 »
Отговор
Аз също не съм карал татра но на бет.възел имаше и само съм гледал и ожалвал татраджиите -много е тежка за ремонт татрата, но за сметка на това нямаше обект, който да и се опре. Разхода на гориво -да не ти казвам .... стгаше до 95/100км. сигурно затова са сключили (продали ) с DAF сделката.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #7
-:
Вторник, 23 Август, 2011, 08:09:09 »
Отговор
TATRA PHOENIX 4x4
Радиус на завой завой 16.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 8350 кг **
Междуосие 3700 / 4090 / 4500 mm
TATRA4x4_pruhledny.png
(48.89 KB, 700x329 - видяно 1704 пъти.)
«
Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:42:49 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #8
-:
Вторник, 23 Август, 2011, 08:13:05 »
Отговор
TATRA PHOENIX 6x6
Радиус на завой 18.5 m * + - 1 m
Собствено тегло 9800 кг **
База 3 440 / 3 900 / 4 500 + 1 320 (1 450 ***) mm
TATRA6x6_pruhledny.png
(55.16 KB, 700x329 - видяно 1681 пъти.)
«
Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:39:12 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #9
-:
Вторник, 23 Август, 2011, 08:15:45 »
Отговор
TATRA PHOENIX 8x8 (8x6)
Рдиус на завой 21.5 m * + - 1 m
Собствено тегло ** 11 500 (11 200) кг
Междуосие 2 150 + 2 300 / 2 950 + 1 320 (1 450 ***) mm
TATRA8x8_pruhledny.png
(62.54 KB, 700x329 - видяно 1646 пъти.)
«
Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:36:42 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #10
-:
Вторник, 23 Август, 2011, 08:19:15 »
Отговор
Motor
Шестцилиндровият PACCAR MX версии MX265/300/340/375, обем 12,9 литра, турбокомпресор с междинен охладител на въздуха. С обработка на изгорелите газове SCR (селективна каталитична редукция) позволява да се съобразят с пределните стойности на емисиите на Euro 4 и Euro 5
мощност 1 кВт (к.с.) 2 (Nm) емисии
MX265 265 (360) 1775 EU3-EU5
MX300 300 (408) 2000 EU3-EU5
MX340 340 (462) 2300 EU3-EU5
MX375 375 (510) 2500 EU5
Двигател MX375 може да се използва само в комбинация с намаляващи реукдори в колелата.
graf_pruhledne.png
(141.95 KB, 700x700 - видяно 1708 пъти.)
«
Последна редакция: Вторник, 23 Август, 2011, 08:48:42 от loshdancho
»
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2336/-787
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7181
Теми: 538
Активност
0.6%
Re:Tatra
«
Отговор #11
-:
Вторник, 23 Август, 2011, 09:01:27 »
Отговор
Последно предупреждение за няколко поредни публикации. Заради снимките, които си приложил, в момента нямам възможност да направя корекции! Следващият път ще бъда принуден да трия!
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:Tatra
«
Отговор #12
-:
Сряда, 04 Април, 2012, 20:11:17 »
Отговор
Един концерт от V12
http://www.youtube.com/watch?v=E_aHqmVgS5c
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #13
-:
Понеделник, 30 Април, 2012, 11:03:35 »
Отговор
Историята на TATRA.
http://www.youtube.com/watch?v=wY7cDHJe_1M
http://www.youtube.com/watch?v=PIunQISVPh8
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-722
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:Tatra
«
Отговор #14
-:
Събота, 24 Ноември, 2012, 09:42:32 »
Отговор
Малии тия за това получават пари... аз съм съгласен и така за удоволствие.
http://www.youtube.com/watch?v=vgou6vLDOdY
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [
1
]
2
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...