Tatra
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 22:18:28 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Tatra  (Прочетена 17696 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 01 Февруари, 2013, 14:41:50 »
ОтговорОтговор


Горското в Смолян,Гражданска защита и армията още таркалат Т813

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 01 Февруари, 2013, 14:41:50 »

 Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Вторник, 02 Април, 2013, 13:40:36 »
ОтговорОтговор

Mного ме кефи двойна кабина-не знам защо!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Вторник, 02 Април, 2013, 13:40:36 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #17 -: Четвъртък, 06 Юни, 2013, 19:10:45 »
ОтговорОтговор

T 815

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Четвъртък, 20 Юни, 2013, 15:27:04 »
ОтговорОтговор

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #19 -: Понеделник, 24 Юни, 2013, 09:57:37 »
ОтговорОтговор


Синия дзвер е 815 Турбо 8 цилиндъра с втора печка+духалка серийно,но трябваше да е над,а не в топ-слип-а за да не ограничава пространството в кабината! Червения дзвер с тия 4 оси направо цепи мрака!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #20 -: Понеделник, 04 Ноември, 2013, 14:59:57 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NuZgfJaWTz4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NuZgfJaWTz4</a><a href="http://www.youtube.com/watch?v=9KRFDdLRa-U" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=9KRFDdLRa-U</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Сряда, 08 Януари, 2014, 10:41:58 »
ОтговорОтговор

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oYAKi_Wa-d0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=oYAKi_Wa-d0</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Bux3tuJOvmI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Bux3tuJOvmI</a>


Редактирани Ютуб връзки!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Сряда, 08 Януари, 2014, 11:37:32 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #22 -: Събота, 30 Януари, 2016, 14:34:33 »
ОтговорОтговор

   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #23 -: Неделя, 31 Януари, 2016, 13:38:55 »
ОтговорОтговор

   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.
   Края на миналта година видях бежова 815 6х6 с единични гуми/шаси като полицейската по-нагоре/хитрото беше че със сложеа подрама+алуминиева швейцарска тристранна каросерия. Една година по-рано видях още една същото изпълнение цялата червена. Алуминевата е възможно най-леката, а хидравликата и предаването е взета от лебетката. За да е икономически ефективна трябва да се прикачи триосно самосвално ремарке.
   Сега някой да не тръгне да ми обясва, че всичките татри били еднакви.
   Единични гуми имат по тънка рама полезен товар е около 9.300т., собствено тегло около 13.560т. Ресьорите са по-малко на брой, по-тънки и дълги за по-голям ход. Съответно проходимостта е за сметка на товароподемността.
   Двойните гуми имат полезен товар е около 14.400т., собствено тегло около 15.825т. Двойните гуми може да ги претоварваш с много за разлика от единичните трябва усилване.
Правилно заключение затова няма Татра 815 самосвал, Камаз 6х6 самосвал/има буквално единици/и т.н. Единичните гуми са за специални условия/например далечния север или изток/, където нормалните 22,5 цола бързо се напукват като след земетресение и седмица по-късно гърмят.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!