• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Булгарконтрола

Започната от loshdancho, Сряда, 24 Август, 2011, 10:38:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Единствения сертифициран контролен орган ,занимаващ се констатация на щети по товара .
http://www.bulgarkontrola.bg/
http://www.bulgarkontrola.bg/about/about
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

bad_kras

Цитат на: loshdancho - Сряда, 24 Август, 2011, 10:38:35
Единствения сертифициран контролен орган ,занимаващ се констатация на щети по товара .
http://www.bulgarkontrola.bg/
http://www.bulgarkontrola.bg/about/about

Пак монопол !
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

loshdancho

Аз съм доволен,че и това имаме. Имах случай преди 10год. с контейнер от Канада с 4бр. автомобила в него!!!
Клиентите след като знаеха как са натоварени колите вътре, си викнаха булгарконтрола още преди да ме разтоварят. Естествено по колите имаше щети, но към мен и транспортната фирма нямаше искове. Това е органа ,който може да ви спаси да не плащате стоката при евентуален иск от застраховател или клиент.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

BoBy_BoY

#3
  И аз да споделя! ;D ;D ;D ;D ;D
  Преди 4-5 години товарих от Италия текстил на  ,,Sergio Tacchini". Оторизиран дилър на марката е ,,Трансимпекс"-предполагам знаетена кого е тази фирма. Кога стигнах в базата им на летище София ме чакаха митница и експерти на Булгарконтрол. Такъв контрол не са ми правили никога. Запитах един какво дирят, оня ми вика ,,Стока която е маркова и струва 220 хил € няма как да не се следи за бройка, сертификата му за качество, сертификат за производство, начин на пакетиране, и т.н.". Успокои ме, че каквото и да излезе нередно не нося отговорност! А бяха около 12 евро палета!

!na

Хм, малко са ми смесени чувствата към Булгарконтрола.
Често получавам пратки от Швеция и нерядко се случва кашоните да пристигнат отворени и тук-таме с липси....иди че разбери после кой е - доставчика, куриерската фирма или самите Булгарконтрола...
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

bad_kras

Цитат на: !na - Сряда, 24 Август, 2011, 12:56:40
Хм, малко са ми смесени чувствата към Булгарконтрола.
Често получавам пратки от Швеция и нерядко се случва кашоните да пристигнат отворени и тук-таме с липси....иди че разбери после кой е - доставчика, куриерската фирма или самите Булгарконтрола...
А ако са 2-3 фирми като Булгарконтрола , може би няма да е така!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

loshdancho

Булгарконтрола в случая няма вина за липсите . Те оценяват вида на стоката пораженията и качеството при разтоварване  . Правят протокол който да послужи на превозвач, застраховател или митница ,просто констативен протокол от вещи лица.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

BoBy_BoY

Цитат на: !na - Сряда, 24 Август, 2011, 12:56:40
Хм, малко са ми смесени чувствата към Булгарконтрола.
Често получавам пратки от Швеция и нерядко се случва кашоните да пристигнат отворени и тук-таме с липси....иди че разбери после кой е - доставчика, куриерската фирма или самите Булгарконтрола...
Значи, Булгарконтрол си е държавен независим орган! Все едно да има дублирана митница или друг социален орган. Те не ти дирят вина(опс, ако не ти е вързана стоката и снимана). Каката къде беше на контрола се отнасяше много колегиално.
Имах преди повече време друг случай с един ре-експорт за Росия от Гърция. Товаренето беше в Пловдив. Товарът-стъклопакети и триплекс. Ами от два камиона едва ми събраха товар. Всичко си беше на сол
Дойдоха си пичовете от Булгарконтрол и следяха за товаренето.

admin

Било е държавно някога. Сега вече не е. Ето какво пише тук.

"Булгарконтрола" e основана на 4ти февруари 1952 г. като структура в рамките на Българската търговско-промишлена палата. През 1992 г. предприятието е пререгистрирано по Търговския закон като акционерно дружество, което през октомври 2002 г. е приватизирано и в момента е 100% частна собственост.

http://www.bulgarkontrola.bg/about/about
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

BoBy_BoY

Цитат на: admin - Сряда, 24 Август, 2011, 21:43:19
Било е държавно някога. Сега вече не е. Ето какво пише тук.

"Булгарконтрола" e основана на 4ти февруари 1952 г. като структура в рамките на Българската търговско-промишлена палата. През 1992 г. предприятието е пререгистрирано по Търговския закон като акционерно дружество, което през октомври 2002 г. е приватизирано и в момента е 100% частна собственост.

http://www.bulgarkontrola.bg/about/about
Шеф, четох много внимателно, но никъде не се драсна, че е частно дружество!
  Ако това се е допуснало, то си мисли, че и ,,Митници" трябва да бъде частно, а що не и ,,Полиция"+ ,,Гранична полиция",а?
   .........................
Опс, сори!

admin

А ти мислиш ли, че "Митници" и "Полиция" са държавни? Държавни са само на хартия. Я виж какви юнаци са се настанили там. Просто съм отвратен от всичко, което се случва в тази територия тук. Къде виждате някаква държавност? Има ли въобще държавници? Хора, за които обществения интерес е над личния?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

А може би е по-добре да са частни . Така поне  си сигурен  че са заинтересовани  да свършат работа за да вземат пари . Не като всички държавни работници, да чакат ден да мине друг да дойде и ако има  далавера да участват ,че не се знае дали утре няма да се смени властта и вече да не са там.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Сряда, 24 Август, 2011, 22:01:27
А може би е по-добре да са частни . Така поне  си сигурен  че са заинтересовани  да свършат работа за да вземат пари . Не като всички държавни работници, да чакат ден да мине друг да дойде и ако има  далавера да участват ,че не се знае дали утре няма да се смени властта и вече да не са там.

Частни митници и полиция казваш. Проблемът на тази държава е в манталитета на хората. Никой не ги кара насила да стават държавни чиновници. Ще ти кажа обаче например какво се случва във Франция, когато държавен служител бъде заловен с подкуп. Освен, че се разделя с работата си, трябва да върне и парите, които е получил като привилегии през годините на своята служба. Освен това получава забрана да заема подобни постове. Не е за пренебрегване и факта, че се лишава и от възможността да по-ранно пенсиониране като държавен служител. С други думи, има доста привилегии, но трябва и да отдава от себе си в процеса на своята работа. Вероятно и в други западноевропейски държави има такава практика спрямо уличените в корупция държавни служители.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

loshdancho

 За съжаление в нашата мила Татковина държавния служител е  обречен на мизерия и  обстоятелствата го превръщат в това ,което е .  Да ти припомня стачката на полицаите .
Или емигрираш или  се нагаждаш.
 Няма неподкупни хора . Само че е по-трудно това да стане ако служителя има какво да губи .Но тук не е така , значи остава да се нагодиш. Аз лично имам опит с това .  След като си търсех правата   и спорех с полицаите останах без книжка  . А после тихомълком си карах 2год. без книжка . Та ти ми кажи как да се живее   тук. За  написаното за частните митници може да ти припомня случая  с Краун ейджънтс-Агентите на короната . Как скочиха митата(или може би само аз така си мисля) и как ги оплюха в началото ,че взимали скъпо .Ами скъпо ще взимат като ние нямаме какво да губим взимаме по-малко и тайно да не разберат ,че крадеме.
Дано е такъв случаят и с Булгарконтрола  по-скъпо но за по добра работа .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

antoniyu

Цитат на: loshdancho - Сряда, 24 Август, 2011, 22:01:27
А може би е по-добре да са частни . Така поне  си сигурен  че са заинтересовани  да свършат работа за да вземат пари . Не като всички държавни работници, да чакат ден да мине друг да дойде и ако има  далавера да участват ,че не се знае дали утре няма да се смени властта и вече да не са там.

Ами много по-добре ще е да са частни ще им се плаща по заслуги.
Говорих на опашката на Калотина с един много готин полицай които ми сподели,че по препоръка на Немската полиция и проверяващи органи по шенген също немци са констатирани доста пропуски в системата на МВР.
1 Сектор Гранична полиция трябва да е отделно от МВР,което е сторено.
2 За повишаване на успеваемостта по залавянето на пратки,хора и др. немското правителство отпуска по 180 Евро на всееки служител в Гранична полиция,което си е и стимул за служителите.За съжаление тези пари не достигат до работниците,а ги прибира дирекцията за "усъвършенстване" на базите.
Е как да работят съвестно хората след като началниците и държавата краде от самите тях.

Не че ги защитавам но това ми споделиха.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

antoniyu

цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.