• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Москвич 403 1964г

Започната от dino412, Четвъртък, 25 Август, 2011, 20:02:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dino412

#15
Цитат на: Trucker_Boy - Понеделник, 29 Август, 2011, 20:05:21
Мен лично много ми хареса автомобила и съм сигурен ,че след като го освежиш ще стане прекрасен.
Чакам снимки ! ;)

За сега имам само това:
http://dino412.snimka.bg/automobiles/moskvich-403.612655
http://dino412.snimka.bg/automobiles/brigada.613259
по-натам още.
Броните и решетката на 412-ката и на 403-та са минати с полирпаста.
А имам и още един Руснак но в момента е в бокса за освежаване:
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

#15
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Trucker_Boy

Хромираните части по колите са перфектни , как постигаш това ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

dino412

Много лесно.Първо (с изключение на 412-ката която е стара семейна собственост и винаги е била в гараж)подбирам екземпляри запазени и добре почитани от предишните собственици както се вижда и на снимките макър и малко по-скъпо струващи.Второ имам останала от едно време хубава шлайф паста за хром и метал с която полирам повърхностите до блясък.И третото което е най-интересното и съществено е че където хрома е наранен и има избила ръжда както беше с бронята и решетката на ИЖ-ето се заменя с чисто нов не употребяван детайл.Все още за тия коли се намират много изостанали нови части все пак на времето това бяха най-масовите коли в България.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Mandor

Карал съм доста Москвичи, на такива съм се учил.  И из мазето се търкалят доста неща за тях. Ако имаш желание да ме отървеш от нещо- заповядай.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

georgi87

Знаете ли че за разлика от повечето Руски автомобили които се произвеждат и в момента Москвич не се произвежда АЗЛК е фалирал и на част от територията на завода се произвеждат Renault Logan Sandero и Duster.

Mandor

Логан и Дъстер не са ли Дачия?  ???
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

georgi87

Да колега Дачия са но в Русия се продават с емблемата на Рено

velizar

Преди години като имах 2140Д и бях доста  :( млад , си правих стартови отсечки с BMW 316 по светофарите.  Москвича ги дърпаше до към 80км/ч , после изоставаше, но смръщените вежди на BMW карачите няма да ги забравя :)
Колега, евала за 3-те коли Москвич. Страшни са !

dino412

2140Д е дефорсирания 412 ДЭ мотор 65к.с. ИЖ-а и 412-та са със стария модел мотори 412Э 75к.с. и доста по чевръсти на старт.Много изумени погледи е имало по светофарите от дечковци с лачени западнярки като видат стоповете на Москвич-а след зелен светофар.Още повече че никой не очаква това http://dino412.snimka.bg/automobiles/412.617123.24813118 да е 412-ка всеки мисли че е 408-ца.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

DeDo Vi

Цитат на: georgi87 - Понеделник, 31 Октомври, 2011, 14:03:22
Знаете ли че за разлика от повечето Руски автомобили които се произвеждат и в момента Москвич не се произвежда АЗЛК е фалирал и на част от територията на завода се произвеждат Renault Logan Sandero и Duster.
Знам, даже съм карал купета на Рено от Бурса за там. :)

dino412

Тия дни успях да открадна малко време и да почна полеко-леко с реставрацията  на колата.Като начало почнах с местата с промени от предишния собственик който беше заменил оригиналния радиатор с някакъв по неговите думи от Волга доста колхозно поставен.




Намерих оригинален радиатор които промих почистих и освежих







предстой му монтаж но преди това има още някой дребни работи покрай мотора и за сега чака.Между временно зачистих някой места с корозия и се получиха доста интересни гледки:
преди:





и след наместа Ми:






явно ще трябва игра с ъглошлайфа телоподаващото и някоя ламарина.
За това пък гредите праговете и дъното за сега са добре:





след телената четка:













и за сега всичко това е добре намазано с преобразовател на ръжда да втасва и чака последваща обработка.Ако Ви е интересно при понататъчната работа ще има още снимки.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Trucker_Boy

Браво , поздравления за труда които си положил по колата.
Благодаря за снимките , очаквам още ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

dino412

Няколкото свободни дни се оказаха и достатъчно топли да почовъркам по колата.Задните калници имаха известни проблемчета не добре замазани та реших за разчопля:




Понеже в тая кола всички калници са на болтове въоръжих се с инструмент и ето какво бъги се получи:







като за 47 годишно желязо големи поразий от ръжда нямаше само тук там някоя дребна дупка като на 8-10 годишен Опел(без умисъл да убиждам марката но все пак са доста известни с корозията си)









всичко това щателно беше зачистено с ъглошлайфа с телена четка и изшкурено с машинката с шкурка а недостъпните за машините места на ръка с шкурка





след което обилно всичко бе намазано с преобразовател на ръжда







за сега е свършено толкова по натам ще следва продължение дано задържи времето.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

#29
Бацета оф топик въпрос,че се фанах на бас.
Колко бушона(предпазителя) има туй чудо може ли ме светнете?

Въпроса ми е за модел 403.


Бриги Магнито

#29