FR ограничени функции (рестрикция поради проблем), няма въздух, иска сервиз веднага... сигурно за смяна на консумативи , 4 ос проблем с спирачки и табло за обучение.
FR е важно и е свързано с педала на газта. Там е мозъка на камиона. А какъв и къде е проблема може да се каже само когато се качи на диагностика...
Може и с диагностиката на камоина, но в България няма кой да го направи, то и никой не се наема да диагностицира само по данните на камиона. Щом се занимава професионално с диагностика си е купил програма с нужният хардуер и я ползва вместо да се мъчи да гадае през данните на камиона.
-Първия въпрос от многото е, как да разберем точно какъв е двигателя
Като го качите на диагностиката ще си покаже, може да е сменяван мотор.
-Втория въпрос е свързан със скоростите, как и кога се работи с врътката която под капачето на което пише внимание (achtung)?
Когато откажат скоростите ... се натиска съединителя и се включва ръчно-2,5 и задна
-До скоро камиона беше с изгорял екран на километража, намерихме и сложихме работещ километраж, но излизат грешки които не ги разбирам.
Таблото трябва да се обучи(да се запознае компа с него) иначе може да не показва вярно или въобще да не показва някой функции... тоест трябва да се програмира според камиона.
-Какво е нормалното налягане на маслото, при първо палене показва 5бара, а когато загрее пада на 2-2,1 бара?
Горе долу е нормално... не е нов камиона, 5 бара е максимума, с ново масло след баир на празен ход ако падне под 1.5-1бара е зле.
-Какво трябва да бъде маслото на ретардера, ретардера е VOITH?
Пак трябва да попиташ в Мерцедес... има си каталози не е еднакво за всички, попадал съм на ретардер с двигателно масло 0w/20 и в Вили Бетц навремето правиха запитване в Германия точно за този модел ретардер с какво масло е.
- Вчера се пробвах да обуча скоростите, но при първото натискане на съединителя изписа грешка, за не докрай натиснат съединител, на какво може да се дължи това?
Камиона познава кога е натиснат, или има проблем с амбреажа... пак си иска диагностика защо.
Закарайте камиона в добър сервиз... За предпочитане Балкан стар или Бетц да ви кажат поне кое е за ремонт и да ви обучат таблото. Не е скъпо.
А забравих, NR е ниво регулатор. А защо свети.... не се знае.
АСР-а е изключен прекъсва малко по-малко, както и когато е откачен датчика на въздушния филтър прекъсва по- малко(за какво е този датчик, бартушките го пишат МАР, ама не отчита вакум или налягане). Това прекъсване е много противно, в града не може да се кара така.
Датчик за замърсен филтър. Работи на вакум и има едно шишенце с скала показва колко е замърсен филтъра. Не му вярвай.