Няколко въпроса и проблема за МР1
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 04:46:02 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Няколко въпроса и проблема за МР1  (Прочетена 10575 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« -: Неделя, 24 Май, 2015, 00:41:12 »
ОтговорОтговор

Какво означава символа след този на износени накладки на 4ти мост.
https://www.youtube.com/watch?v=OUYkwr5rgiI
FR ограничени функции (рестрикция поради проблем), няма въздух,  иска сервиз веднага... сигурно за смяна на консумативи , 4 ос  проблем с спирачки и табло за обучение.
 FR е важно и е свързано с педала на газта. Там е мозъка на камиона. А какъв и къде е проблема може да се каже само когато се качи на диагностика...
 Може и с диагностиката на камоина, но в България няма кой да го направи, то и никой не се наема да диагностицира само по данните на камиона. Щом се занимава професионално с диагностика си е купил програма с нужният хардуер и  я ползва вместо да се мъчи да гадае през данните  на камиона.

Цитат
-Първия въпрос от многото е, как да разберем точно какъв е двигателя
Като го качите на диагностиката ще си покаже, може да е сменяван мотор.
Цитат
-Втория въпрос е свързан със скоростите, как и кога се работи с врътката която под капачето на което пише внимание (achtung)?
Когато откажат скоростите ... се натиска съединителя и се включва ръчно-2,5 и задна
Цитат
-До скоро камиона беше с изгорял екран на километража, намерихме и сложихме работещ километраж, но излизат грешки които не ги разбирам.
Таблото трябва да се обучи(да се запознае компа с него) иначе може да не показва вярно или въобще да не показва някой функции... тоест трябва да се програмира според камиона.
Цитат
-Какво е нормалното налягане на маслото, при първо палене показва 5бара, а когато загрее пада на 2-2,1 бара?
Горе долу е нормално... не е нов камиона, 5 бара е максимума, с ново масло  след баир на празен ход ако падне под 1.5-1бара е зле.
Цитат
-Какво трябва да бъде маслото на ретардера, ретардера е VOITH?
Пак трябва да попиташ в Мерцедес... има си каталози не е еднакво за всички, попадал съм на ретардер с двигателно масло 0w/20  и в Вили Бетц навремето правиха запитване в Германия точно за този модел ретардер с какво масло е.
Цитат
- Вчера се пробвах да обуча скоростите, но при първото натискане на съединителя изписа грешка, за не докрай натиснат съединител, на какво може да се дължи това?
Камиона познава кога е натиснат, или има проблем с амбреажа... пак си иска диагностика защо.
 Закарайте камиона в добър сервиз... За предпочитане Балкан стар или Бетц да ви кажат поне кое е за ремонт и да ви обучат таблото.  Не е скъпо.

 А забравих, NR е ниво регулатор. А защо свети.... не се знае.
Цитат
АСР-а е изключен прекъсва малко по-малко, както и когато е откачен датчика на въздушния филтър прекъсва по- малко(за какво е този датчик, бартушките го пишат МАР, ама не отчита вакум или налягане). Това прекъсване е много противно, в града не може да се кара така.
Датчик за замърсен филтър. Работи на вакум и има едно шишенце с скала показва колко е замърсен филтъра. Не му вярвай.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 24 Май, 2015, 00:41:12 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!