Nissan NV400
Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 00:28:05 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Nissan NV400  (Прочетена 4527 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« -: Неделя, 22 Януари, 2012, 18:07:04 »
ОтговорОтговор



Признавам, малко е странно да се обръща специално внимание на модел, чийто предшественик Interstar никога не се е продавал в България (същото се отнася и за основоположника на цялата лекотоварна фамилия NV - по-малкия Nissan NV200, който беше избран за „Международен ван на 2010 година”, но така и не се появи по нашите географски ширини). Все пак новият японски модел прави огромна крачка напред по отношение на товарните характеристики, което е достатъчно добър повод да хвърлим един бърз поглед към конструкцията му.
Когато за пръв път се озовах очи в очи с NV400 по време на изложението IAA в Хановер, ченето ми буквално увисна от изненада в продължение на няколко минути. Първо, защото Nissan не даде абсолютно никаква предварителна индикация за подобна премиера, и второ, защото NV400 тотално се различаваше от всичко, което човек можеше да очаква от един алианс, доминиран от Renault. Поне на пръв поглед от упор...
На второ четене, когато платформата под автомобила се завърти на 360 градуса, на зрителя му става кристално ясно, че пред него се намира съвсем точно копие на Renault Master, само че с фасон ала Nissan. Ето какво е нужно, за да се получи тази оптична измама: ни повече, ни по-малко от едни нови фарове, решетка и броня! Има обаче едно допълнително изискване и то е тези незначителни корекции да са нанесени не от кой да е, а от Ацуши Маеда, шеф на дизайнерския екип на Nissan Design Europe (NDE). Под неговото вещо ръководство европейското студио на японската марка е постигнало максимален ефект с минимални усилия.



Дизайнът на NV400 е дързък и самоуверен, т.е. диаметрално противоположен на френската елегантност, заложена в първообраза Renault Master. Целта е това внушително излъчване за самурайска мощ да се наложи при всички автомобили за работа на Nissan, чиито имена отсега нататък ще бъдат кодирани по един и същ начин: NV (Nissan Vans), NP (Nissan Pickups) и NT (Nissan Trucks). „NV400 споделя всички технически характеристики с другите ванове от гамата (Renault Master и Opel Movano - б.а.), но има съвършено различен вид благодарение на оригиналната решетка, която използвахме за пръв път при моделите Navara и Pathfinder,” обяснява маестро Маеда. В допълнение към имиджовите корекции екипът на NDE е постигнал и нещо съвсем практично: по време на проведените тестове фаровете на NV400 са показали значително по-добра ефективност от тези на Master и Movano.
Цените на модела ще бъдат обявени, когато ще стане ясно доколко са подплатени амбициозните планове на японския производител за увеличаване на продажбите му на ванове от 700 000 бр. през 2010-а до 1 000 000 бр. през 2013-а. Пълното обновяване на лекотоварната гама на Nissan, което стартира по-рано през тази година с лансирането на NV200, ще продължи с три нови модела - по един на година до 2013-а. Един от тях ще бъде изцяло електрически ван, базиран на технологиите, използвани при Renault Kangoo Z.E.



Геният на оптимизациите - стратегът Карлос Гон, който успешно направлява алианса Renault Nissan през водовъртежа на последните две кризисни години, се надява NV400 да превземе най-вече пазарите на Китай, Индия и Северна Америка. Със сигурност повечето от европейските дилъри на марката също няма да се откажат от възможността да го продават на Стария континент. Дали моделът ще се появи и в България, или ще бъде пренебрегнат, подобно на NV200, изглежда, зависи само от българския вносител на марката и търсения от него баланс между продуктите на Renault и Nissan. Източник: www.kamioni.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 22 Януари, 2012, 18:07:04 »

 Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #1 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 15:53:32 »
ОтговорОтговор

Следващата седмица ще карам нещо подобно

Не е Нисан, а Рено мастер -обаче мисля че няма никаква разлика за моделите на Опел Нисан и Рено.

125 коня - долу горе колкото са и на ръждивия Спринтер, който карам сега.

Леко съм разочарован, защото се бях подготвил за 2 годишен Спринтер, а не за ново Рено.

Ако някой е карал подобно чудо нека сподели, за да ми разсея съмненията.

Най вече ме интересува маневреност и удобство при каране.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 15:53:32 »

 Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 17:18:37 »
ОтговорОтговор

Не го подценявай,икономично, бързо,ако си над 180 см.може да ти е малко неудобно,сподели първите впечатления.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #3 -: Неделя, 07 Юли, 2013, 21:00:55 »
ОтговорОтговор

Малко по висок съм от 180, така че ще видим

Спринтера ми пасваше идеално, с подгрев на седалки, клима и т.н. Не знам за Реното колко и дали са се отпуснали шефовете за благини.

За бързината - а дано да е бърз, защото товарното 313 повече от 160 не може да държи. За ускорение съм убеден , че новото ще дърпа по яко.

Пък колко ще харчи - не е моя грижа - нямам нафтомер на резервоара.

Най ми е интересно обаче как ще се държи предното предаване, като се закачи ремаркето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #4 -: Неделя, 14 Юли, 2013, 11:55:31 »
ОтговорОтговор

Курника дойде.

Нямам засега големи впечатления, тъй като все още му нагласяме полозите в товарното.

Категорично обаче Спринтера е по маневрен.

В кабината като че ли има достатъчо място за мен.


Обаче ето това табло



блъска яко на евтинджос пвц
Тук касите за бира на някои фирми са по барнати от това табло.


Не знам защо, но с нищо не ми напомня ни за Нисан, ни за Опел, ами ми лъхти яко на Дачия.


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 14 Юли, 2013, 13:06:46 »
ОтговорОтговор

Честито,не може да е по маневрен от Спринтера защото е с предно предаване.По-евтин, отразило се и на пластиката.Дано се държи добре с ремаркето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #6 -: Понеделник, 24 Февруари, 2014, 16:38:06 »
ОтговорОтговор

Навъртях му на катъра 10 000 км за половин година.

Да използвам случая да разсея мита че в Германия всички служебни микробуси бръмчат по 100 - 150 хиляди на година.


Като впечатления - посвикнах с него, кабината е просторна, седалката е удобна, управлението също. Карам и  Пежо Боксер и сравнено с него, Реното е по комфортно за управление. Единствено някак си успявам да си загася фаровете докато давам мигач  Ухилен но това май е от моя мурафет на цъкане на мигачите.

Разхода не го засичам точно, но със сигурност е под 10.Основното каране е или градско, или магистрала без да вкарвам никаква идея за икономия. Ако се кара икономично предполагам има накъде още да пада.


С хубавите неща дотук. Кофтито е че пластмасите над предното стъкло се раздрънчаха и развибрираха като Москвич Алеко. Освен сенниците и полиците, горе нямам огледало, а там ми е дисплея за радио, телефони, блутути, който също е облечен с пластмаса. Въпреки че съм натъпкал вестници и картони в всички фуги, пак си продрънква. Не е сериозен недостатък, но е много дразнещо. Ще им дигам панаир на първия сервиз, но той е чак след още 20 000 км.

Другото е че след 10 000 км не се отпуши да тръгне. Прави 150 км на равно с около 3000 оборота, и това е. Повече само по нанадолнище.

Като цяло препоръчвам, при условие че на някой му изпадне на изгодна цена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!