Имал съм такъв, в КАТ се регистрира с общо тегло 4 700кг. Бях си приготвил документи от вноса където пишеше че е до 3 500кг, но уви. В КАТ вкарват номер на рама в компютъра - и каквото покаже - това вписват в талона.
Така че сам смятай с каква категория се кара. Тахото си върви като екстра , естествено.
Товароносимоста му е 2 800 кг , и ти пасва идеално на товара.
Когато продадох моето камионче, тариката който го взе ми каза, че в Балканстар, или както там се казва вносителя на Мерцедес ще му издадат документ, че са го трансформирали до 3 500кг. и ще може така да го регистрира.
Дали е минал номера - незнам. Питай в фирмата и в КАТ, там ще ти кажат дали става този номер.
Сещаш се обаче, че ако мине номера- по документи винаги ще си претоварен.
Камиончето иначе търпи зверско претоварване, при полезен товар 2 800 аз редовно съм го товарил с 4 500кг.
Двигателят е много добър , атмосферен, от 94та моделите имат доста дребни подобрения, при нормално каране може и милион килимотра да изкара.
Предницата е здрава направа и понася безпроблемно нашенските пътища.
Само че цената на този е отвратителна. Аз преди две години продадох моето на наистина реални 200 000 км в супер състояние , нови гуми нов акумулатор ( единствената забележка беше че и двете врати в долната част бяха натиснати леко) за наистина скромната сума от 3 000 лв. Просто не ми трябваше за нищо и стоеше паркирано доста години. Беше същата година, без кран обаче. Но един кран не може да му вдигне толкова цената.