ЛКВ, не бъркай понятията. Уникална кола съм написал и съм визирал БУКВАЛНИЯТ смисъл на думата, а НЕ ....уличният
. Забелязал съм, че 5 от 10 човека си определят колите като "уникат". Но какви всъщност им е уникалното и те незнаят
. Пак ти казвам, аз визирам буквалният смисъл на думата, точното определение е в тълковният речник, а не на улицата
. Уникален значи - различен по своята същност и рядък. Разликата е голяма и считам, че ме разбра какво визирам. Ако беше другият, масовият смисъл, щях да сложа кавички.
А защо ги спират от производство? Еми много просто, точно защото са уникални ( в буквалният смисъл на думата) и респективно, нищо което е уникат или по просто казано рядко срещано, неможе да е масово. И оттам...... малък брой продажби и практическа липса на печалби. Дори напротив. Тези коли се правят поради друга причина, а именно да покажат какво може дадената марка. Те са нещо като визитна картичка, като ..."фукане" и показност. Такива модели много рядко могат да са печеливши. И производителите го знаят много добре това нещо.
И моля, не бъркайте уникалността със здравина, безпроблемност или каквото и да е било друго. Това са различни неща. Много различни.
А за сравнението с Пасат и Октавия
, честно да си призная, много смешно ми стана. Особено предвид ФАКТА, че са почти ЕДНАКВИ, а и принадлежат на един и същ собственик тези двете марки. Технически също са си от едно мнооого голямо семейство с безброй много аналогични елементи, така че да говорим, че Октавията има, как беше "евтина поддръжка", "малко електроника" и т.н. ме напушва на смях, ама много сериозно
. Извинявай наистина, нищо лично, ама това повече не го пиши. Наистина нищо лично, но все пак да не ставаме смешни нали
.
И пак казвам, определението уникат е за нещо различно от масовката. Няма допирни точки с уличната "перфектност" изразяваща се в знайни и незнайни определения за техническо състояние, вид, предишни собственици и т.н. глупости. Това е друго. Съвсем различно нещо.
Ами , ако 490лв. за смяна на ангренаж и ролки , 300-350лв предни и задни накладки , дискове предни и задни 500-550лв , съединител компелкт 800лв. , малсо и филтер 110-180лв(зависи от пробега на маслото) ти е скъпо.Като това са цени в ЕураТек Шкода с труд и части и ДДС.
Цените в Порше за Пассат са с едни 100 -200-300лева нагоре за отделните услуги.
Първо имах голямо желание за Волво ХЦ 90 2.5 Д5 .Но там цените бяха за подръжка в МотопФое олеле малеле.Една смяна на масло на скоростите(автомат) с масло и филтер 1100лв.
Имам познати в доста представителства на марките и преди да направя покупка на дадения автомобил съм си направил разценка за подръжката.Защото не е важно да дадеш една шапка пари за нещо , а важното е дали ще ти е изгодна подръжката му.