Renault Clio-1,5dCi
Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 16:51:23 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4 5   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Renault Clio-1,5dCi  (Прочетена 135272 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
oyoana
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #15 -: Вторник, 15 Ноември, 2011, 23:13:42 »
ОтговорОтговор

това, което ми казват в сервиза, е че не е от подгряващите свещи. проверихме това/
иначе на дюзите не беше ремонт....сменени са.........каква им е цената за този модел може ли да ме упъти някои....от промобил ми казаха 600.....толкова дадох миналата година, но не в този сервиз......имам гаранция от сервиза до януари 2012.....утре ще отидаи ще говоря какви са точно дюзите и как ще ми ги оправят...
ако имате съвети пишете....
аз ще пиша утре след посещението на сервиза...

мерси

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Вторник, 15 Ноември, 2011, 23:13:42 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2392/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Вторник, 15 Ноември, 2011, 23:20:30 »
ОтговорОтговор

Ами там някъде са...към 600 лв едната. Което си е обир посред бял ден според мен. Иначе се намират и втора употреба, но пак са скъпи. Проблемът при теб е, че май не са Бош и не се ремонтират.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Вторник, 15 Ноември, 2011, 23:20:30 »

 Активен
oyoana
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #17 -: Сряда, 16 Ноември, 2011, 15:43:46 »
ОтговорОтговор

ситуацията е следната.

миналата година реното започна с този проблем, стана студено и първото палене започна да е проблем,
в сервиза установиха, че е от дюзите, а не от свещи или реле....и сменихме клапаните на 4те дюзи с чисто нови.......около 600 лева.
нямах проблем до тази година, когато започна да става студено.
този път ми казаха, че проблема е в EGR.
купих си го в promobile(195 лева), а не в сервиза където обикновено ходя  и там ми демонтираха стария и монтираха новия. Там обаче ми казаха, че забелязали, че аз всъщност имам друг проблем, от който колата трудно пали, не EGR-а, а дюзите. или по точно 2 от тях.
Може ли при положение, че миналата година са сменени клапаните на дюзите, да се прецакат за 1 година?
Те още са в гаранция......днес я заведох до сервиза в който са сменяни клапаните, оттам много се учудиха и ми казаха, слушайки колата, че звучала супер и сигурно нищо и няма.
Другото станно е, че беше изчезнал антифриза в колата, наляхме 1,5 литра...............може ли тези неща да имат връзка?
и ако от моя серзив ми кажат, че всико им е ок на дюзите аз какво да направя..............имам още 2 месеца гаранция все пак.
четох някъде за този сервиз http://www.avel-trade.com/ в Пловдив, че били най-добрите за подобни грижи.
иначе дюзите за Delphi. 

Ако някои има коментар по въпроса много ще ми помогне

мерси

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Дамян Йончев
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +36/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 247
Теми: 12



Активност
0%


Дамян Йончев
WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: Сряда, 16 Ноември, 2011, 15:53:08 »
ОтговорОтговор

ситуацията е следната.

миналата година реното започна с този проблем, стана студено и първото палене започна да е проблем,
в сервиза установиха, че е от дюзите, а не от свещи или реле....и сменихме клапаните на 4те дюзи с чисто нови.......около 600 лева.
нямах проблем до тази година, когато започна да става студено.
този път ми казаха, че проблема е в EGR.
купих си го в promobile(195 лева), а не в сервиза където обикновено ходя  и там ми демонтираха стария и монтираха новия. Там обаче ми казаха, че забелязали, че аз всъщност имам друг проблем, от който колата трудно пали, не EGR-а, а дюзите. или по точно 2 от тях.
Може ли при положение, че миналата година са сменени клапаните на дюзите, да се прецакат за 1 година?
Те още са в гаранция......днес я заведох до сервиза в който са сменяни клапаните, оттам много се учудиха и ми казаха, слушайки колата, че звучала супер и сигурно нищо и няма.
Другото станно е, че беше изчезнал антифриза в колата, наляхме 1,5 литра...............може ли тези неща да имат връзка?
и ако от моя серзив ми кажат, че всико им е ок на дюзите аз какво да направя..............имам още 2 месеца гаранция все пак.
четох някъде за този сервиз http://www.avel-trade.com/ в Пловдив, че били най-добрите за подобни грижи.
иначе дюзите за Delphi. 

Ако някои има коментар по въпроса много ще ми помогне

мерси


Здравей. всичко е възможно със нашите хубави горива.... аз на моята кола бяха оригинални на бош и бяха на 200 000 км. и реших да ги сменя че във студа лесно си палеше но претрисаше и миришеше на сурова нафта. сложих пак на бош и сега на 2000км. какво да ви кажа по зле стана работата... Вече невярвам на никакви марки части всичкото е made in china май  Ядосан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2392/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: Сряда, 16 Ноември, 2011, 16:13:27 »
ОтговорОтговор

Имам Хюндай Акцент 1.5 CRDi комън рейл. При мен положението с първото палене сутрин стана проблемно. Смених подгревните свещи, но нямаше подобрение. След обикаляне на над 10 сервиза, диагностики, предположения, смяна на още части, накрая проблема беше открит. Оказа се дефектна дюза. Срещу 80 лева с ремонтен комплект дюзата беше отремонтирана и до момента нямам забележки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
oyoana
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 4
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #20 -: Четвъртък, 17 Ноември, 2011, 13:21:14 »
ОтговорОтговор

много спешно ви моля


кажете ми къде да отида да ми диагностицират дали имам гарнитура за смяна или спукана глава........

искам да отида някъде, където професионално и сигурно да ми кажат какво става, защото от EGR, през дюзи и сега гарнитура или спукана глава.....
а колата ми още е в сервиза и всеки момент чакам да ми звъннат да ми кажат там какво са установили

помагайтееее


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-55
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Четвъртък, 17 Ноември, 2011, 20:37:40 »
ОтговорОтговор

ех,

и аз имам проблем с дюзите.......кажете ми кой е този майстор в Русе....
реното е 2002 1,5 dci
грижата е следната.....първото и палене е трудно.....10 секунди е с много ниски обороти....пуши бяло....и после е ок. свети индикатора за подгряването на таблото.

ходя при един майстор......каза ми, че е от EGR проблема........
миналата година имаше същия проблем, тогава ми каза, че е от дюзите...сменихме ги...ремонта бесхе 600 или 650 лв......
сеге ми каза че е  EGR проблема, смених го ....обаче в promobile...защото ,странно, но там ми дадоха по-ниска цена....
там обаче ми казаха че 2 от дюзите ми се зле и оттам е пробема.
може ли за 1 година да се износят?
малко ми е неясна тази история...ако някои има повече опит и знание да помага ако може.

мерси
   Привет!
  Сори, но смених телефоните и номера ми е останал в стария телефон! Кога се прибера в Бг ще го намеря и напиша. Проблема при мене беше идентичен. За късмет попаднах на човек-механик, който му сече пипето. Ние сменихме регулатора на помпата. Сега колата си пали от раз. По принцип, това е бил едни от първите комореал модел. Зор им е помпа и дюзи! За съжаление горивото не отговаря на качеството и помпите изсъхват и почва да се отделя стружки които са видими само на микроскоп. Ако ти хвърля помпата стружки, работата я пиши бегала. Смяна на цялата горивна система-помпа, дюзи, промивка на системата за подкачвана, а даже и резервоар.
 Инак мога да ти дам телефона на майсотрчето да те светне по проблема-0878262132 Милен Г.Оряховица
  Бях се обърнал към един сервиз в Русе за съдействие и човека подскочи и ми отказа, че е било много скъпо.
....
Системата е „Delphi"! Никой друг софтуер не може да го разчете!
...
 Цената на нови дюзи с гаранция, мисля беше около 800лв на бройка. Рециклират ги в Русе и Благоевград, но не дават гаранции.
   Ами, това е моето включване по темата, успех!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #22 -: Събота, 19 Ноември, 2011, 19:14:45 »
ОтговорОтговор

ситуацията е следната.

миналата година реното започна с този проблем, стана студено и първото палене започна да е проблем,
в сервиза установиха, че е от дюзите, а не от свещи или реле....и сменихме клапаните на 4те дюзи с чисто нови.......около 600 лева.
нямах проблем до тази година, когато започна да става студено.
този път ми казаха, че проблема е в EGR.
купих си го в promobile(195 лева), а не в сервиза където обикновено ходя  и там ми демонтираха стария и монтираха новия. Там обаче ми казаха, че забелязали, че аз всъщност имам друг проблем, от който колата трудно пали, не EGR-а, а дюзите. или по точно 2 от тях.
Може ли при положение, че миналата година са сменени клапаните на дюзите, да се прецакат за 1 година?
Те още са в гаранция......днес я заведох до сервиза в който са сменяни клапаните, оттам много се учудиха и ми казаха, слушайки колата, че звучала супер и сигурно нищо и няма.
Другото станно е, че беше изчезнал антифриза в колата, наляхме 1,5 литра...............може ли тези неща да имат връзка?
и ако от моя серзив ми кажат, че всико им е ок на дюзите аз какво да направя..............имам още 2 месеца гаранция все пак.
четох някъде за този сервиз http://www.avel-trade.com/ в Пловдив, че били най-добрите за подобни грижи.
иначе дюзите за Delphi. 

Ако някои има коментар по въпроса много ще ми помогне

мерси


Здравей. всичко е възможно със нашите хубави горива.... аз на моята кола бяха оригинални на бош и бяха на 200 000 км. и реших да ги сменя че във студа лесно си палеше но претрисаше и миришеше на сурова нафта. сложих пак на бош и сега на 2000км. какво да ви кажа по зле стана работата... Вече невярвам на никакви марки части всичкото е made in china май  Ядосан
Разпръсквачите за МАНа ми бяха Бош и на кутийките пишеше made in India !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
memo68
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Вторник, 10 Януари, 2012, 12:31:33 »
ОтговорОтговор

Здравеите!Карам Нисан Примера-1.9ДЦИ,мотора е Рено-F9Q,120к.с,никакви проблеми за сега,на 130хил.по километраж.По запалителната система всицко е BOSH.Казват це след 150хил.турбото здава багажа.Молиа за мнения.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #24 -: Петък, 21 Юни, 2013, 22:20:18 »
ОтговорОтговор

Здравеите!Карам Нисан Примера-1.9ДЦИ,мотора е Рено-F9Q,120к.с,никакви проблеми за сега,на 130хил.по километраж.По запалителната система всицко е BOSH.Казват це след 150хил.турбото здава багажа.Молиа за мнения.
Отговарям на тази тема макар и късно и ако някой има кола с този двигател, ако мога да му помогна, защото решението на проблема е не в перманентното сменяне на турбини. Ако желаете може да поставите "поста" в отделна тема в раздела леки автомобили Рено.
 За съжаление колега може и по-рано от 150 000 км турбото да даде фира, на много Лагуни II 1.9 DCI турбините са сменяни по "кампания"(гаранция) още на 20-30 000 км. това им е слабо място, за Нисан не знам, турбото може да е друго, защото и Меганите и Волво V/S 40 с този мотор нямат големи проблеми с турбото. Според мен проблема идва от EGR-a, който трябва да бъде изолиран защото "набива" маслото със сажди и от там се задръства цедката на мазането на турбото(даже ако имате възможност "издънете"(махнете) цедката) и после без мазане всички знаем какво става с "турбалан". Втория проблем, е че катализатора е директно на изпускателя (изпускателния колектор) зад турбото и като се задръсти катализатора няма добро изхвърляне на газовете и се получава "обратна тяга" към турбото и в началото започва да грее и после като добавим и проблема с недоброто мазане в следствие на саждите на цедката нещата стават лоши за турбината. Решението е демонтаж на катализатора, по точно "издънване" защото катализатора е в едно тяло с един резонатор с неправилна форма зад турбото и не може да се сложи "права" тръба, а ще ви трябва някой майстор по "кривите" тръби,а това ще оскъпи и забави допълнително ремонта. А ако вече сте сменили турбината е желателно освен да направите по-горе споменатите операции и да свалите и изчистите картера и промивка на мотора(но НЕ с промивно масло а с някое по-евтино минерално масло 15W40) иначе голяма част от саждите са все още в мазителната система на двигателя и не вещаят нищо добро за двигателя и турбото.

Причина за редакция: Забранено е използването на червен цвят в публикациите!
Извинявам се за червения цвят, използвал съм го съвсем добронамерено, за да подчертая,че промивното масло е "най-лошата идея" за един комънрейл двигател и поради остарелите схващания и разбирания за използването за промивка на промивно масло, за да не подведа някой колега. Според мен за промивка на двг трябва да се използва даже най-скъпото и с най-високо експлотационно ниво масло, защото има най-много отмиващи добавки.Друг е въпроса , че не може да си позволим(поне аз) лукса да изхвърлим 200 лв за 15-20 минути и да ги видим как изтичат в мазната срязана туба или в сондата за отработено масло.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 21 Юни, 2013, 22:49:53 от admin » Активен
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #25 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 10:58:33 »
ОтговорОтговор

    Здравейте! Първо искам да благодаря на администраторите за приемането ми във форума и да представя проблемът, който ме доведе тук. От няколко месеца се главоболя с Клио 1.5 ДЦИ (80 к.с.) Много съм доволен от автомобила-маневрен, икономичен и въпреки мини размера си се държи като нормално голяма кола.
    Проблемът е, че гасне понякога на малки обороти (обикновено по светофарите) или изобщо не запалва. Когато изгасне по този начин паленето й е много трудно-въртене 10-30 сек. на стартер, после поддържане над 2500 об и каране поне няколко стотин метра, за да се изчисти проблемът. Иначе пак гасне и стартирането отново е трудно. За да бъда максимално точен-припалва веднага-(1-2 цилиндъра се обаждат) и после нищо, докато не въртя както съм описал по-горе. Като честота проблемът понякога се проявява по няколко пъти на ден, а понякога с дни не се появява. Горивната система е на Делфи.
   Предприети мерки-на елкон имаше записана грешка DF 137 (високо налягане в рейла). Вървеше по малко въздух към ГНП-смених уплътнителите на клапана, регулиращ налягането на ГНП (големият пръстен беше "нахапан") и 10 дни никакъв проблем, а после пак отначало. После се оказа, че сондата в резервоара е телескопична и връзката не е уплътнена добре-оправих и нея. Накрая монтирах и електрическа помпичка преди гор. филтър, осигуряваща около 0.5 бара налягане на входа на ГНП и отново никакъв резултат. Всички "майстори" ми казват дюзи (и/или помпа). Само специалистът от сервиза за горивна апаратура се изказа, че не са дюзи и има съмнение в регулиращият клапан. (А той видимо е добре и е почистен с ултразвук). Иначе колата пали леко и веднага и върви "като бясна". От Варна съм, инженер по автоматизация и системи за управление. (Общо казано, зная да чета и да пиша!) Моля, помагайте! Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2392/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 11:04:29 »
ОтговорОтговор

Има голяма вероятност този проблем да идва от клапан-регулатора, който "изпуска" излишното количество гориво обратно в резервоара. При системите на Бош този клапан е честа причина за безразборно гаснене на двигателя. Друга вероятна причина е "пикаеща" дюза, но е по-малко вероятно и се проявява предимно при студено палене.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #27 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 11:13:12 »
ОтговорОтговор

Благодаря за бързият отговор! Да, има голяма вероятност да е така. Но този клапан е между входа на помпата и излишното гориво, не е на високото налягане. Чрез ограничаване на количеството гориво на входа на помпата регулира косвено високото налягане. Тоест, не е балансен клапан, а пропорционален, с ШИМ регулация. След седмица ще ми осигурят оборотен такъв за да елиминирам и тази вероятност.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2392/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 11:37:50 »
ОтговорОтговор

Благодаря за бързият отговор! Да, има голяма вероятност да е така. Но този клапан е между входа на помпата и излишното гориво, не е на високото налягане. Чрез ограничаване на количеството гориво на входа на помпата регулира косвено високото налягане. Тоест, не е балансен клапан, а пропорционален, с ШИМ регулация. След седмица ще ми осигурят оборотен такъв за да елиминирам и тази вероятност.
Имах предвид клапана, който е на самата рейка. Принципът на работа на Комън рейл изисква поддържането на постоянно и високо налягане в рейката. Неизправната работа на този клапан-регулатор води до рязко падане на налягането, в следствие на което двигателя гасне. За да запали отново е необходимо помпата за високо налягане да създаде налягане в рейката, но ако по някаква причина клапанът е останал отворен, това би било невъзможно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Plameny
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 1



Активност
0%

Пламен Янакиев
Ел. поща
« Отговор #29 -: Четвъртък, 08 Август, 2013, 12:47:29 »
ОтговорОтговор

На самата рейка няма такъв клапан, или поне аз не виждал такъв. Там освен входа от помпата и изходите към дюзите е само датчикът за налягането в рейла. А при този мотор и то (налягането) не е постоянно, а се регулира в зависимост от режима на работа-при празен ход и малки обороти е около 230 бара, а при големи обороти се качва до над 400 (отново за празен ход). При натоварен двигател вероятно отива и над 500 бара. В момента Клиото е на село и няма как да видя дали има такъв клапан, но едва ли. Ако имаше, щеше да е свързан с магистралата за излишното гориво, а такава връзка няма. Системата "излишно гориво" от щуцера на ГНП отива във филтъра и от там в резервоара. А И.Г. от дюзите се включва в изходящия щуцер на ГНП. Явно визираме различни системи... Тъжен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 5   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!